quote:Op zondag 17 mei 2009 18:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De poll heeft uitgewezen dat ze geen sigaretten/shag krijgt.
tis een goede les voor de TB2 geen verslaafde meer erinquote:Op zondag 17 mei 2009 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Trien wil nu weer dat er pakje shag door het gat wordt gepleurd...:')
Trien: "Sigaretten is het enige waar ik over zeur."
Ja hoor Trien, maar dat wel 24 uur lang..
Dat zeuren over je vriend noemen we dan nog maar niet, die krijg je van het huis.
rokenquote:Op zondag 17 mei 2009 18:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik laat me ook niet kennen hoor![]()
Het scheelt niet veel, of ik begin weer met roken, maar ik blijf sterk
Klopt.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
pruimtabak vind ik dan wel weer goed ....quote:Op zondag 17 mei 2009 18:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Das ff vette pech voor Marielinquote:Op zondag 17 mei 2009 18:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hahahaha en zij maar denken dat daar geen poll over is.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Suggestieve kutpoll die zonder na te denken door een of andere idioot is geplaatst omdat ie z'n gelijk wilde halen. Zo werkt dat blijkbaar daar op de redactie. En dan ook nog ff een polletje waar de haters Marielin nog een keer kunnen naaien.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en dan Eline steeds met : jahaa zekers ... jahaa ik weet het .... jahaa zekers...quote:Op zondag 17 mei 2009 18:48 schreef blomst het volgende:
Jeroen mag Marielin niet volgens Marielin, Jeroen geeft Eline ook steeds de extra deken, om haar te sarren.
om 5 uur gingen ze weer naar buiten en toen gingen de heren staan, dus ze staan nog geen twee uur.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:51 schreef Deisyy het volgende:
Wissel van de wacht.
Ze denken dat ze pas een uur staan.
Ik heb geen idee hoelang ze staan
Ik wilde even iets anders gaan doen, maar ik wacht nog evenquote:
ach die 10 min het scheelt nie veelquote:Op zondag 17 mei 2009 18:52 schreef blomst het volgende:
[..]
om 5 uur gingen ze weer naar buiten en toen gingen de heren staan, dus ze staan nog geen twee uur.
O jawel hoor.. Niks leuker dan je ergeren aan drammerig gedrag van rookverslaafden tijdens een RLS. Roken is zo'n dankbaar onderwerp, dat zag je in BB al en (helaas in mindere mate) in de Gouden Kooi.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:48 schreef moha het volgende:
[..]
tis een goede les voor de TB2 geen verslaafde meer erin
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:52 schreef blomst het volgende:
[..]
om 5 uur gingen ze weer naar buiten en toen gingen de heren staan, dus ze staan nog geen twee uur.
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:49 schreef snetje het volgende:
[..]
pruimtabak vind ik dan wel weer goed ....
de redactie?quote:Op zondag 17 mei 2009 18:53 schreef mazaru het volgende:
Wat een idioot gedoe om iedere keer te gaan slapen als ze zogenaamd niet op wacht staan.
Wie verzint die kolder?
Het antwoord van Calimero: De gaan we toch met de voeten naar elkaar toe liggen, hebben we allebei een stukje slaapzak.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:48 schreef blomst het volgende:
Jeroen mag Marielin niet volgens Marielin, Jeroen geeft Eline ook steeds de extra deken, om haar te sarren.
Ze moeten slapen als ze niet op wacht staan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |