Hoe zou jij mij nou kunnen teleurstellen?quote:
Denk niet dat Balkenende daar wakker van legd.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jeroen heeft zijn middelvinger opgestoken tegen Balkenende op de snelweg.
Gelijk heeft hij!quote:Op zondag 17 mei 2009 17:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jeroen heeft zijn middelvinger opgestoken tegen Balkenende op de snelweg.
Typ dan iets als: "Let op!! Er gaat iets gebeuren!!!"quote:Op zondag 17 mei 2009 17:18 schreef Dementor het volgende:
tvp.
Tis geen kip dus dat zal dan ook wel niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk niet dat Balkenende daar wakker van legd.
Als die gaat strippen krijgt hij al mijn creditsquote:Op zondag 17 mei 2009 17:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lach maar, maar morgen gaat ie knallen!!
Wel lief dat Calimero de slaapzak van Pim en Jeroen heeft gekregen. Ze had het nogal koudjes.quote:
Huh, wat bedoel je met het is geen kip?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:20 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Tis geen kip dus dat zal dan ook wel niet.
Ik wilde ook ooit heel snel mijn middelvinger opsteken maar het ging zo snel dat ik maar mijn duim opstak.Kwashetnietgewendquote:Op zondag 17 mei 2009 17:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk niet dat Balkenende daar wakker van legd.
En als Jeroen het doet krijgt hij ze in de minquote:Op zondag 17 mei 2009 17:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als die gaat strippen krijgt hij al mijn credits![]()
Lekkertjes tochquote:Op zondag 17 mei 2009 17:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wel lief dat Calimero de slaapzak van Pim en Jeroen heeft gekregen. Ze had het nogal koudjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |