Das ff vette pech voor Marielinquote:Op zondag 17 mei 2009 18:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De poll heeft uitgewezen dat ze geen sigaretten/shag krijgt.
hahahaha en zij maar denken dat daar geen poll over is.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Suggestieve kutpoll die zonder na te denken door een of andere idioot is geplaatst omdat ie z'n gelijk wilde halen. Zo werkt dat blijkbaar daar op de redactie. En dan ook nog ff een polletje waar de haters Marielin nog een keer kunnen naaien.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en dan Eline steeds met : jahaa zekers ... jahaa ik weet het .... jahaa zekers...quote:Op zondag 17 mei 2009 18:48 schreef blomst het volgende:
Jeroen mag Marielin niet volgens Marielin, Jeroen geeft Eline ook steeds de extra deken, om haar te sarren.
om 5 uur gingen ze weer naar buiten en toen gingen de heren staan, dus ze staan nog geen twee uur.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:51 schreef Deisyy het volgende:
Wissel van de wacht.
Ze denken dat ze pas een uur staan.
Ik heb geen idee hoelang ze staan
Ik wilde even iets anders gaan doen, maar ik wacht nog evenquote:
ach die 10 min het scheelt nie veelquote:Op zondag 17 mei 2009 18:52 schreef blomst het volgende:
[..]
om 5 uur gingen ze weer naar buiten en toen gingen de heren staan, dus ze staan nog geen twee uur.
O jawel hoor.. Niks leuker dan je ergeren aan drammerig gedrag van rookverslaafden tijdens een RLS. Roken is zo'n dankbaar onderwerp, dat zag je in BB al en (helaas in mindere mate) in de Gouden Kooi.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:48 schreef moha het volgende:
[..]
tis een goede les voor de TB2 geen verslaafde meer erin
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:52 schreef blomst het volgende:
[..]
om 5 uur gingen ze weer naar buiten en toen gingen de heren staan, dus ze staan nog geen twee uur.
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:49 schreef snetje het volgende:
[..]
pruimtabak vind ik dan wel weer goed ....
de redactie?quote:Op zondag 17 mei 2009 18:53 schreef mazaru het volgende:
Wat een idioot gedoe om iedere keer te gaan slapen als ze zogenaamd niet op wacht staan.
Wie verzint die kolder?
Het antwoord van Calimero: De gaan we toch met de voeten naar elkaar toe liggen, hebben we allebei een stukje slaapzak.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:48 schreef blomst het volgende:
Jeroen mag Marielin niet volgens Marielin, Jeroen geeft Eline ook steeds de extra deken, om haar te sarren.
Ze moeten slapen als ze niet op wacht staan?quote:
Volgens mij is het zelf nog geen uurquote:Op zondag 17 mei 2009 18:51 schreef Deisyy het volgende:
Wissel van de wacht.
Ze denken dat ze pas een uur staan.
Ik heb geen idee hoelang ze staan
Of wel vloei maar geen tabak.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
Of een pakje shag, maar dan geen vloei!
Het gaat Marielin niet om de deken, ze heeft het niet koud, maar omdat Jeroen haar zo wil uitliokken.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het antwoord van Calimero: De gaan we toch met de voeten naar elkaar toe liggen, hebben we allebei een stukje slaapzak.
Dat had ze natuurlijk ook kunnen bedenken toen Jeroen haar lekker instopte. Kutwijf.
+1.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:51 schreef akveor het volgende:
Suggestieve kutpoll die zonder na te denken door een of andere idioot is geplaatst omdat ie z'n gelijk wilde halen. Zo werkt dat blijkbaar daar op de redactie. En dan ook nog ff een polletje waar de haters Marielin nog een keer kunnen naaien.![]()
![]()
3 uur onder een druppel op de koude vloer moeten liggen voor niks...
weet ik veel.....ik roep ook maar wat inmiddels vanwege de verveling....lijkt wel zondagquote:Op zondag 17 mei 2009 18:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze moeten slapen als ze niet op wacht staan?
ja laat ze 10 spinnen eruit halen en de 3 grootste opeten als dagduelquote:Op zondag 17 mei 2009 18:53 schreef mazaru het volgende:
Wat een idioot gedoe om iedere keer te gaan slapen als ze zogenaamd niet op wacht staan.
Wie verzint die kolder?
of wel tabak en vloe maar geen vuurquote:Op zondag 17 mei 2009 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of wel vloei maar geen tabak.
Ik ben benieuwd wat ze er allemaal in zou stoppen om te roken.
zover ik weet wel. als ze alle vier wakker zijn zijn er altijd 2 die niet goed op de camera te krijgen zijn. Vandaar ook dat ze tot nu toe maar met maximaal twee tegelijk mochten luchten.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze moeten slapen als ze niet op wacht staan?
Dat idee had MarieTrien natuurlijk ook zelf kunnen opperen, de domme doos.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het antwoord van Calimero: De gaan we toch met de voeten naar elkaar toe liggen, hebben we allebei een stukje slaapzak.
Dat had ze natuurlijk ook kunnen bedenken toen Jeroen haar lekker instopte.
Egocentrisch kutwijf.
Het gaat mij om de reactie van Calimero.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:56 schreef blomst het volgende:
Het gaat Marielin niet om de deken, ze heeft het niet koud, maar omdat Jeroen haar zo wil uitliokken.
pim had ook een duel gewonnen en kon alles inleveren omdat alles de bunker uitgingquote:Op zondag 17 mei 2009 18:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Suggestieve kutpoll die zonder na te denken door een of andere idioot is geplaatst omdat ie z'n gelijk wilde halen. Zo werkt dat blijkbaar daar op de redactie. En dan ook nog ff een polletje waar de haters Marielin nog een keer kunnen naaien.![]()
![]()
dat vind ik ook beneden alle peil. sowieso heeft ze nog steeds recht op die peuken van gisteren. Die mocht ze toch meenemen naar buiten? Waarom zijn die dan uit de bunker verwijderd?quote:Op zondag 17 mei 2009 18:51 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Dit is toch te saai voor woorden? Als er vier wakker zijn krijg je toch wat leukere interactie, zelfs al zie je ze niet alle vier.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:58 schreef Danny het volgende:
[..]
zover ik weet wel. als ze alle vier wakker zijn zijn er altijd 2 die niet goed op de camera te krijgen zijn. Vandaar ook dat ze tot nu toe maar met maximaal twee tegelijk mochten luchten.
Nee dat hoeft niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:58 schreef Danny het volgende:
[..]
zover ik weet wel. als ze alle vier wakker zijn zijn er altijd 2 die niet goed op de camera te krijgen zijn. Vandaar ook dat ze tot nu toe maar met maximaal twee tegelijk mochten luchten.
was net zo flauwquote:Op zondag 17 mei 2009 18:58 schreef moha het volgende:
[..]
pim had ook een duel gewonnen en kon alles inleveren omdat alles de bunker uitging
Nee, andersom. Anders gaat ze peukjes verzamelen en daar sigaretten mee draaien.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of wel vloei maar geen tabak.
Ik ben benieuwd wat ze er allemaal in zou stoppen om te roken.
Wat is er dan met de regel "overdags niet slapen!" gebeurd?quote:
Nee 2 op wacht was toch medegedeeld?quote:
dan heeft pim ook recht op zijn spullen die hij gewonnen hadquote:Op zondag 17 mei 2009 18:59 schreef Danny het volgende:
[..]
dat vind ik ook beneden alle peil. sowieso heeft ze nog steeds recht op die peuken van gisteren. Die mocht ze toch meenemen naar buiten? Waarom zijn die dan uit de bunker verwijderd?
Tuuk, smeken om een stukje slaapzak. Ze zeikt als een dolle, maar laat zich in dit geval niet kennen.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat idee had MarieTrien natuurlijk ook zelf kunnen opperen, de domme doos.
uit de bunker gegooid....vanwege de interactiequote:Op zondag 17 mei 2009 19:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat is er dan met de regel "overdags niet slapen!" gebeurd?
kloptquote:Op zondag 17 mei 2009 19:01 schreef moha het volgende:
[..]
dan heeft pim ook recht op zijn spullen die hij gewonnen had
tnx, dat gaat boeiender zijn dan de streamquote:Op zondag 17 mei 2009 19:02 schreef Deisyy het volgende:
Even off-topic: De 25 opmerkelijkste tv-kandidaten is nop SBS6.
Er gaan allerlei rls kandidaten langs komen, nu is Job van De Bus
Stil nou, ze zoeken argumenten om Eline te bashen en bij gebrek aan goede argumenten komen ze met zulke dingen, laat ze toch..quote:Op zondag 17 mei 2009 18:56 schreef blomst het volgende:
[..]
Het gaat Marielin niet om de deken, ze heeft het niet koud, maar omdat Jeroen haar zo wil uitliokken.
ach de anderen waaronder eline hebben ook dingen in moeten leveren, ik denk maar aan het warme douchen,,,, dus niet roken is niet roken dat heeft de poll terecht uit gewezen dus.... wat ik wel stoer vind nu aan marie trien, ze is niet met de 12 uur aan het gooien zoals peterquote:Op zondag 17 mei 2009 18:58 schreef moha het volgende:
[..]
pim had ook een duel gewonnen en kon alles inleveren omdat alles de bunker uitging
Hou ons Off Topic even op de hoogte van de voortgang.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:02 schreef Deisyy het volgende:
ze kunnen gewoon weigeren want de poll heeft uitgewezen dat er in fase III geen sancties worden uitgedeeld. Wanneer wordt ze dat meegedeeld trouwens?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:02 schreef tjeez3 het volgende:
wat kunnen ze vandaag eigenlijk winnen met het dagduel??? Lach me gek als ze die gewoon weigeren.
ben benieuwd of dat nog zo is na 48 uur of langer niet rokenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:03 schreef arwen10 het volgende:
[..]
ach de anderen waaronder eline hebben ook dingen in moeten leveren, ik denk maar aan het warme douchen,,,, dus niet roken is niet roken dat heeft de poll terecht uit gewezen dus.... wat ik wel stoer vind nu aan marie trien, ze is niet met de 12 uur aan het gooien zoals peter
Ja, Eline maakt emoties losquote:Op zondag 17 mei 2009 19:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Stil nou, ze zoeken argumenten om Eline te bashen en bij gebrek aan goede argumenten komen ze met zulke dingen, laat ze toch..
willen de heren aub met de rug tegen de muur gaan staan en vooral niet bewegen! ....oweee als ze met hun voeten per ongeluk op de tekst gaan staan en het wegvegen....quote:Op zondag 17 mei 2009 18:59 schreef blomst het volgende:
Marielin zou niets over het wegvegen van de tekst zeggen, maar ze kan het toch niet laten![]()
waar kun je je druk om maken
Helaas, de rust bij de bekerfinale is voorbij, dus die staat weer aanquote:Op zondag 17 mei 2009 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hou ons Off Topic even op de hoogte van de voortgang.
Neeee, dan neusquote:Op zondag 17 mei 2009 19:02 schreef Deisyy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |