Volgens mij is het zelf nog geen uurquote:Op zondag 17 mei 2009 18:51 schreef Deisyy het volgende:
Wissel van de wacht.
Ze denken dat ze pas een uur staan.
Ik heb geen idee hoelang ze staan
Of wel vloei maar geen tabak.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
Of een pakje shag, maar dan geen vloei!
Het gaat Marielin niet om de deken, ze heeft het niet koud, maar omdat Jeroen haar zo wil uitliokken.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het antwoord van Calimero: De gaan we toch met de voeten naar elkaar toe liggen, hebben we allebei een stukje slaapzak.
Dat had ze natuurlijk ook kunnen bedenken toen Jeroen haar lekker instopte. Kutwijf.
+1.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:51 schreef akveor het volgende:
Suggestieve kutpoll die zonder na te denken door een of andere idioot is geplaatst omdat ie z'n gelijk wilde halen. Zo werkt dat blijkbaar daar op de redactie. En dan ook nog ff een polletje waar de haters Marielin nog een keer kunnen naaien.![]()
![]()
3 uur onder een druppel op de koude vloer moeten liggen voor niks...
weet ik veel.....ik roep ook maar wat inmiddels vanwege de verveling....lijkt wel zondagquote:Op zondag 17 mei 2009 18:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze moeten slapen als ze niet op wacht staan?
ja laat ze 10 spinnen eruit halen en de 3 grootste opeten als dagduelquote:Op zondag 17 mei 2009 18:53 schreef mazaru het volgende:
Wat een idioot gedoe om iedere keer te gaan slapen als ze zogenaamd niet op wacht staan.
Wie verzint die kolder?
of wel tabak en vloe maar geen vuurquote:Op zondag 17 mei 2009 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of wel vloei maar geen tabak.
Ik ben benieuwd wat ze er allemaal in zou stoppen om te roken.
zover ik weet wel. als ze alle vier wakker zijn zijn er altijd 2 die niet goed op de camera te krijgen zijn. Vandaar ook dat ze tot nu toe maar met maximaal twee tegelijk mochten luchten.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze moeten slapen als ze niet op wacht staan?
Dat idee had MarieTrien natuurlijk ook zelf kunnen opperen, de domme doos.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het antwoord van Calimero: De gaan we toch met de voeten naar elkaar toe liggen, hebben we allebei een stukje slaapzak.
Dat had ze natuurlijk ook kunnen bedenken toen Jeroen haar lekker instopte.
Egocentrisch kutwijf.
Het gaat mij om de reactie van Calimero.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:56 schreef blomst het volgende:
Het gaat Marielin niet om de deken, ze heeft het niet koud, maar omdat Jeroen haar zo wil uitliokken.
pim had ook een duel gewonnen en kon alles inleveren omdat alles de bunker uitgingquote:Op zondag 17 mei 2009 18:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Suggestieve kutpoll die zonder na te denken door een of andere idioot is geplaatst omdat ie z'n gelijk wilde halen. Zo werkt dat blijkbaar daar op de redactie. En dan ook nog ff een polletje waar de haters Marielin nog een keer kunnen naaien.![]()
![]()
dat vind ik ook beneden alle peil. sowieso heeft ze nog steeds recht op die peuken van gisteren. Die mocht ze toch meenemen naar buiten? Waarom zijn die dan uit de bunker verwijderd?quote:Op zondag 17 mei 2009 18:51 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Dit is toch te saai voor woorden? Als er vier wakker zijn krijg je toch wat leukere interactie, zelfs al zie je ze niet alle vier.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:58 schreef Danny het volgende:
[..]
zover ik weet wel. als ze alle vier wakker zijn zijn er altijd 2 die niet goed op de camera te krijgen zijn. Vandaar ook dat ze tot nu toe maar met maximaal twee tegelijk mochten luchten.
Nee dat hoeft niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:58 schreef Danny het volgende:
[..]
zover ik weet wel. als ze alle vier wakker zijn zijn er altijd 2 die niet goed op de camera te krijgen zijn. Vandaar ook dat ze tot nu toe maar met maximaal twee tegelijk mochten luchten.
was net zo flauwquote:Op zondag 17 mei 2009 18:58 schreef moha het volgende:
[..]
pim had ook een duel gewonnen en kon alles inleveren omdat alles de bunker uitging
Nee, andersom. Anders gaat ze peukjes verzamelen en daar sigaretten mee draaien.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of wel vloei maar geen tabak.
Ik ben benieuwd wat ze er allemaal in zou stoppen om te roken.
Wat is er dan met de regel "overdags niet slapen!" gebeurd?quote:
Nee 2 op wacht was toch medegedeeld?quote:
dan heeft pim ook recht op zijn spullen die hij gewonnen hadquote:Op zondag 17 mei 2009 18:59 schreef Danny het volgende:
[..]
dat vind ik ook beneden alle peil. sowieso heeft ze nog steeds recht op die peuken van gisteren. Die mocht ze toch meenemen naar buiten? Waarom zijn die dan uit de bunker verwijderd?
Tuuk, smeken om een stukje slaapzak. Ze zeikt als een dolle, maar laat zich in dit geval niet kennen.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat idee had MarieTrien natuurlijk ook zelf kunnen opperen, de domme doos.
uit de bunker gegooid....vanwege de interactiequote:Op zondag 17 mei 2009 19:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat is er dan met de regel "overdags niet slapen!" gebeurd?
kloptquote:Op zondag 17 mei 2009 19:01 schreef moha het volgende:
[..]
dan heeft pim ook recht op zijn spullen die hij gewonnen had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |