quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Berlusconi stak zijn Berlusconi in Oost-Berlijn omdat de hoertjes daar goedkoper waren.![]()
We zijn begonnen.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:31 schreef pberends het volgende:
of "M'n grootmoeder bleek gelukkig niet de Mexicaanse griep te hebben, maar gewoon longkanker"
Ja, wat is het nouquote:Op zondag 15 november 2009 10:55 schreef Drassss het volgende:
" Mijn oma dacht dat ze mexiaanse griep had, gelukkig was dit niet zo en had ze alleen maar keelkanker"
Oh ging ie zoquote:Op zondag 15 november 2009 10:55 schreef Drassss het volgende:
" Mijn oma dacht dat ze mexiaanse griep had, gelukkig was dit niet zo en had ze alleen maar keelkanker"
Het was longkankerquote:Op zondag 15 november 2009 14:56 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Ja, wat is het nou
Als je een grap herhaalt, doe het dan wel goed
Net terug gezien, leuk begin van het seizoenquote:Op zondag 15 november 2009 15:37 schreef pberends het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflid=10315979
Aflevering van gisteren online.
Dat had ik eigenlijk ook wel verwacht/gehooptquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:55 schreef Adelante het volgende:
*rooster*
Wel jammer dat ze de laatste uitzending niet het oude team (marc-marie en thomas acda) hebben opgeroepen.
Ben ik nou de enige die het niet echt heel grappig vond?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:36 schreef SonicVolcano het volgende:
De taart van vorig seizoen blijft briljant![]()
Ik vind dat altijd een beetje goedkoop en flauw.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:14 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die het niet echt heel grappig vond?
Ik mag hem nooit zo omdat ie zichzelf altijd zo grappig vind, maar hier moest ik wel om lachen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:08 schreef Cassius het volgende:
"Ooeeh, ik ben weer binnengekomen"
"- Ja, we hebben je net binnengelaten"
Dat was beter geweest inderdaadquote:Op zondag 22 november 2009 19:23 schreef mirelia het volgende:
Gemiste kans bij de foto van Raoel.
Hij had "dag sinterklaasje moeten gaan zingen"
Wat een drama inderdaad die gasten. ZONDER gasten was de uitzending nog leuker.quote:Op zondag 22 november 2009 19:33 schreef Black-Hole het volgende:
Erg matige aflevering vond ook dat de gasten van gisteren echt helemaal niks toevoegden, vooral die gast van Raoul. Als die 5 zinnen heeft gezegd dan is het veel....
Tja ze hebben zo geknipt dat de verhalen van die personen er helemaal uit zijn gehaald. Zaten best leuke stukken tussen alleen soms wat langdradig en zodoende niet in beeld.quote:Op zondag 22 november 2009 22:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een drama inderdaad die gasten. ZONDER gasten was de uitzending nog leuker.
Die gasten zitten er ook alleen maar om PR-redenen (hoofd op beeld is beter dan geen hoofd op beeld).
Ik voelde vandaag al aankomen dat ik deze aflevering niet kon bijwonen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |