Zoals de laatste seizoenen dusquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:22 schreef michaeld het volgende:
Paar leuke grappen van Harm maa voor de rest niet echt hoogstaand, ook weer veel politiek gezeur van Raoul
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Berlusconi stak zijn Berlusconi in Oost-Berlijn omdat de hoertjes daar goedkoper waren.![]()
We zijn begonnen.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:31 schreef pberends het volgende:
of "M'n grootmoeder bleek gelukkig niet de Mexicaanse griep te hebben, maar gewoon longkanker"
Ja, wat is het nouquote:Op zondag 15 november 2009 10:55 schreef Drassss het volgende:
" Mijn oma dacht dat ze mexiaanse griep had, gelukkig was dit niet zo en had ze alleen maar keelkanker"
Oh ging ie zoquote:Op zondag 15 november 2009 10:55 schreef Drassss het volgende:
" Mijn oma dacht dat ze mexiaanse griep had, gelukkig was dit niet zo en had ze alleen maar keelkanker"
Het was longkankerquote:Op zondag 15 november 2009 14:56 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Ja, wat is het nou
Als je een grap herhaalt, doe het dan wel goed
Net terug gezien, leuk begin van het seizoenquote:Op zondag 15 november 2009 15:37 schreef pberends het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflid=10315979
Aflevering van gisteren online.
Dat had ik eigenlijk ook wel verwacht/gehooptquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:55 schreef Adelante het volgende:
*rooster*
Wel jammer dat ze de laatste uitzending niet het oude team (marc-marie en thomas acda) hebben opgeroepen.
Ben ik nou de enige die het niet echt heel grappig vond?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:36 schreef SonicVolcano het volgende:
De taart van vorig seizoen blijft briljant![]()
Ik vind dat altijd een beetje goedkoop en flauw.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:14 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die het niet echt heel grappig vond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |