Vanavond de herhaling op tv als het goed is, circa 23:10.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:35 schreef funrider het volgende:
Waarom staat er op uitzendinggemist.nl niet de aflevering van vorige week 4 juni ?? E-mail naar internet redactie tros van vorige week ook nog geen antwoord op.
Op hun eigen site staat wel een link maar die is exacte kopie van link naar uitzending van 30-5 irri ??
Iemand anders ergens opname. Zoooo irritant als ze uitzending verschuiven. Mijn harddisk recorder heeft niet zo'n slimme gids (GuidePlus) dus die nam verkeerd programma op op zaterdag. Ineens vorige week en deze week ander tijdstip grrr.
BBC is wat dat betreft toch een stuk consequenter dan publieke omroep in NL.
Hmm, was er helemaal geen aflevering meer dan, afgelopen zaterdag?quote:
Vanavond: 23:00.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:42 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Hmm, was er helemaal geen aflevering meer dan, afgelopen zaterdag?
Ik dacht dat ik hem gemist had,
Blijkbaar ja..quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:14 schreef Symer het volgende:
Op de site van de Tros staat dat vanavond de uitzending met Sebastiaan Labrie herhaald wordt. Die is toch al een paar weken oud?
Bij RTL4 zeker en dan met Gordon als hostquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:01 schreef richbitch het volgende:
[..]
Jammer, maar wordt wel overgenomen..
Inderdaad, komt wel ergens terug, of gewoon een comeback over een paar jaar.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:01 schreef richbitch het volgende:
[..]
Jammer, maar wordt wel overgenomen..
Ja, absoluut waar. De laatste twee seizoen veel morele verhalen, en weinig gulle lach.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:40 schreef Loohcs het volgende:
TROS heeft zeker slechtere programma's, maar DWHN is ook niet meer zo goed als 't is geweest...matige gasten de laatste tijd en Raoul die niet weet dat een driftbui NIET hetzelfde is als humor.
Ik baal al jaren van Jan Jaap en Raoul met hun "boze" verhalen. Tijd voor vervanging.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:24 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Ja, absoluut waar. De laatste twee seizoen veel morele verhalen, en weinig gulle lach.
Ik ben dol op het programma, zal het niet willen missen, maar de laatste twee seizoenen zijn absoluut de minste ever.
Dat doen ze al vele seizoenen toch? Vaak ook nog een compilatie aan het einde.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:46 schreef Pablo88 het volgende:
Wat slecht dat ze beginnen met een compilatie van het afgelopen seizoen.
Complilatie aan het eind klopt, aan het begin heb ik niet eerder gezien.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat doen ze al vele seizoenen toch? Vaak ook nog een compilatie aan het einde.
Doen ze toch zeker een seizoen of 2/3 al. Misschien nog wel meerquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:50 schreef Pablo88 het volgende:
[..]
Complilatie aan het eind klopt, aan het begin heb ik niet eerder gezien.
OK, toch stomquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Doen ze toch zeker een seizoen of 2/3 al. Misschien nog wel meer
Zoals de laatste seizoenen dusquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:22 schreef michaeld het volgende:
Paar leuke grappen van Harm maa voor de rest niet echt hoogstaand, ook weer veel politiek gezeur van Raoul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |