Ik zat er ook al naar te kijken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:32 schreef snetje het volgende:
ze hebben allebei een lekkere rooie plek op hun voorhoofd dus het gaat wel gelijk op ....
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:28 schreef Toverheks het volgende:
De Winnaar krijgt een stripje paracetemol met codiene, tegen de barstende koppijn die een uurtje later optreed.
Zij krijgt echt harde druppels die gaan bonken, Jeroen meer straaltjes...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:29 schreef Marrije het volgende:
Die van Marielin lijkt sneller te druppelen?
Daar heb je een goed punt. Fase 3 zou voor alle vier moeten gelden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:35 schreef rooie3 het volgende:
In deze fase zou ik het persoonlijk leuker vinden,als ze allevier gewoon het dagduel aangaan.
Dat wordt de volgende opdrachtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:35 schreef Bunker-Renate het volgende:
pittige opdracht!! dat ijwater op een gegeven moment heb je het ijskoud..
maar gelukkig is het geen waterboarding
Ja, daarom zei ik, mag echt wel een stripje paracetemol straks naar beneden, want de kou trekt in je hoofd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:33 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
denk ook dat ze hoofdpijn er van krijgen, want lekker is dit niet
True maar mensen vast gaan binden is ook weer zowat.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:33 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zij krijgt echt harde druppels die gaan bonken, Jeroen meer straaltjes...
Maar vastbinden was toch niet moeilijk geweest?? Kan met wat ducttape al
Voor genen die nog niet op hoogte waren; was hier aantal COSsen geleden al besproken dit en het is alleen marteling wanneer:
- Het water ijskoud is (check)
- Men vastgebonden is (nope)
- De druppel op exact dezelfde plek lant constant (mwoh)
En volgens mij moet ie ook onregelmatig zijn (mwoh)
Alle elementen moeten check zijn wil het zn effect hebben... dus dit is weer beetje halfbakken helaas
Zie niet in wat daar heftig aan is eigenlijk. Je kan elk moment opgeven.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:37 schreef Rica het volgende:
[..]
True maar mensen vast gaan binden is ook weer zowat.
Dit is al heftig genoeg denk ik.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:37 schreef Leandra het volgende:
Jeroen: ik heb het wel koud, het is ijskoud.
Pim: kou is een emotie hč...
Das lekker makkelijk hč Pim, als je de emotie niet hoeft te ondergaan![]()
Is voor ons ook leuker om te zien en weigeren is zwaar straffen en de winnaar flink belonen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt. Fase 3 zou voor alle vier moeten gelden.
Hihi.
Het vastgebonden gevoel is psychologisch veel extremer natuurlijk, dat is echt wel een verschilquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:38 schreef Espabilado het volgende:
Zie niet in wat daar heftig aan is eigenlijk. Je kan elk moment opgeven.
Tuurlijk, das ook hoe de opdracht zou moeten. Maar het gaat niet te ver als in, moreel onverantwoord oidquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het vastgebonden gevoel is psychologisch veel extremer natuurlijk, dat is echt wel een verschil.
Er zit toch geen tijdslimiet aan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:41 schreef Tessio het volgende:
Om 20:22 uur waren ze, volgens mij begonnen.
Ze hebben nog wel even te gaan.
Het is niet de martelshow he?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:38 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zie niet in wat daar heftig aan is eigenlijk. Je kan elk moment opgeven.
Dan moet je niet een martelopdracht er in doenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:42 schreef Rica het volgende:
[..]
Het is niet de martelshow he?
Vuurtje maken, op een steen staan met een been omhoog, sprinkhanen eten, liedje zingen, kniebuigingen ....mensen vastbinden en onder een drup van ijswater leggen
Dat vind ik ook ontzettend storendquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:43 schreef beequeen het volgende:
Calimero en Pim keuvelen over schoenen. Groepsgevoel ten top.
ja dus stel marielin wint nu en krijgt peuken mag ze die gelijk weer inleveren dan want roken doen we niet meer in fase 3quote:
en nu ijsjesquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:43 schreef beequeen het volgende:
Calimero en Pim keuvelen over schoenen. Groepsgevoel ten top. Hihi.
Nee, zo bedoel ik het niet.quote:
jeroen heeft ook een flinke rode plek hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:44 schreef Deisyy het volgende:
Marielin krijgt een rode plek op haar voorhoofd van het koude water.
en te zeurenquote:
Maar misschien hélpt het Jeroen en Marielin wel, dat gepraat, leidt misschien een beetje af.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook ontzettend storend.
Ik zag hetquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
jeroen heeft ook een flinke rode plek hoor
dit is dan ook zo'n langzame marteling in het begin valt het mee maar na een tijdje heb je het bizar koud!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:43 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dan moet je niet een martelopdracht er in doen
óf goed, óf niet imo..
dit kan nog wel ff duren zo
Is het ook, en ik ga er vanuit dat 1 van 2 wel opgeeft voor de zak leeg is, want dit wordt hoofdpijn...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:44 schreef Tessio het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het niet.
Als ze blijven liggen tot dat die zak leeg is, ik schat in op 1uur, is het best nog wel lang.
Nah, die kan wel een stootje hebben na alle verwennerij.quote:
Als haar hoofd gaat bibberen heeft ze verloren .quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:45 schreef snetje het volgende:
Marilien begint nu te trillen van de kou ... Jeroen gaat snurken ...
En schenkt nog een glaasje water in. Hihi.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:47 schreef Disana het volgende:
Eline, heel intelligent: Ik denk dat het gewoon liggen is totdat er eentje opgeeft.
Konden toch redelijk bewegen zie ik nu, ondanks dat ze vast zaten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:44 schreef Oxymorons het volgende:
Hier de "mythbusters-water-torture"
http://dsc.discovery.com/videos/mythbusters-water-torture.html
volgens mij lekt die zak op 2 plekkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:49 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Konden toch redelijk bewegen zie ik nu, ondanks dat ze vast zaten.
Drupt ie bij marielin nog op dr hoofd? zie constant druppels in plas achter dr vallen
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:46 schreef Peter6000 het volgende:
Walgelijk zeg, Pim neemt zomaar een slokje water terwijl Marielin en Jeroen op de grond liggen, en niets kunnen drinken.![]()
Pim heeft duidelijk geen groepsgevoel.![]()
![]()
Even inzoomen aub!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
Het valt er naast bij Marielin, wel slim dat ze niks zegt
nope, dan gaan we over op nicotine pleistersquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:44 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
ja dus stel marielin wint nu en krijgt peuken mag ze die gelijk weer inleveren dan want roken doen we niet meer in fase 3
Hopenlijk leest iemand van de redactie ditquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:51 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
nope, dan gaan we over op nicotine pleisters pruimtabak
Het druppelt ook op haar voorhoofdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
Die zak druppelt op meer plaatsen, maar wel degelijk ook steeds op haar voorhoofd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:51 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Hopenlijk leest iemand van de redactie dit
That's the spirit.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:52 schreef Tessio het volgende:
Jeroen laat het gewoon lopen als hij moet plassen.
Bij Jeroen ligt het er ook naast en zit het in zijn oren.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die zak druppelt op meer plaatsen, maar wel degelijk ook steeds op haar voorhoofd.
Ja, dat vind ik ook niet echt ondersteunend dat soort opmerkingen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:52 schreef rooie3 het volgende:
Eline heeft het weer over haar behaatje.Kan ze niet effe haar kop houden.
Pim net zo met zijn plassen.
het boeit ze gewoon niet zoquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:54 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook niet echt ondersteunend dat soort opmerkingen.
Okquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die zak druppelt op meer plaatsen, maar wel degelijk ook steeds op haar voorhoofd.
Vind het echt storend.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:55 schreef Leandra het volgende:
En terwijl Jeroen en Marielin het steeds kouder krijgen, babbelen Eline en Pim rustig verder over de staat van hun wasgoed....
Uurtje of 2quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:56 schreef Deisyy het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe lang het zal duren voor die zakken leeg zijn?
Is het ook, kan me voorstellen dat het voor Jeroen en Marielin ook enorm storend is als je tijdens zo'n klote-opdracht dat soort oeverloos geneuzel om je heen hoort.quote:
Dat denk ik nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:57 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ik neem aan dat Marielin en Jeroen hierna wel droge kleren krijgen?
Ik begrijp dat dus echt niet. Je kunt toch een op een naast iemand gaan zitten om te supporten?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:55 schreef Leandra het volgende:
En terwijl Jeroen en Marielin het steeds kouder krijgen, babbelen Eline en Pim rustig verder over de staat van hun wasgoed....
Ze mogen hun hoofd toch ook niet bewegen,dan moet je ze ook niet afleidenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:57 schreef Toverheks het volgende:
vind ze alle2 nu geen groepsgevoel hebben hoor. Pim en Eline, valt me bitter tegen.
Tergendquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:59 schreef Deisyy het volgende:
En hoe die druppels gaan kriebelen op je gezicht, ik zou er helemaal gek van worden
Of ze zien het als afleiding, en vinden het fijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het ook, kan me voorstellen dat het voor Jeroen en Marielin ook enorm storend is als je tijdens zo'n klote-opdracht dat soort oeverloos geneuzel om je heen hoort.
Ach, het groepsgevoel was er vanmorgen ook niet, tijdens het champagneontbijt van Marielin, dus misschien een beetje payback?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:57 schreef Toverheks het volgende:
vind ze alle2 nu geen groepsgevoel hebben hoor. Pim en Eline, valt me bitter tegen.
En als ze maar lang genoeg doorgaan een gaatjequote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:56 schreef Tessio het volgende:
Dat wordt een beste rode plek op hun hoofd.
Dat dus, of iig vragen op wat voor manier ze bezig gehouden willen worden (of juist niet...)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dus echt niet. Je kunt toch een op een naast iemand gaan zitten om te supporten?
Ik denk, dat dat wel meespeelt idd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach, het groepsgevoel was er vanmorgen ook niet, tijdens het champagneontbijt van Marielin, dus misschien een beetje payback?
Ja, das ook weer waar.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach, het groepsgevoel was er vanmorgen ook niet, tijdens het champagneontbijt van Marielin, dus misschien een beetje payback?
Hele dag? nee hoor?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:57 schreef Oxymorons het volgende:
Verwacht niet dat dit een opdracht is van de korte adem want, dit kan nog wel een tijdje duren.
Bij de mythbusters duurde het een hele dag.
http://dsc.discovery.com/videos/mythbusters-water-torture.html
Of morgen beide een longontsteking. Is ook leuk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:57 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ik neem aan dat Marielin en Jeroen hierna wel droge kleren krijgen?
Dottey mischien?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:01 schreef Disana het volgende:
Welke vrijwilliger mag er met de knopjes spelen? Vind het maar storend.
Ah, was mijn voorstel om 'niemand' er bij te zetten toch meegenomen door huubkequote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:04 schreef swarmahoer het volgende:
Geheim agent?
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Pim
»Eline
7 Votes
»Pim
11 Votes
»Jeroen
2 Votes
»Marielin
1 Votes
»Niemand!
10 Votes
Vind het ook genoeg,gewoon de laatste fase ingaan met zijn allen.Geen persoonlijke opdrachten meer.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:05 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ah, was mijn voorstel om 'niemand' er bij te zetten toch meegenomen door huubke
Yep. Groep vs Omstandigheden moet het wordenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het ook genoeg,gewoon de laatste fase ingaan met zijn allen.Geen persoonlijke opdrachten meer.
Alle 4 alles doen.
longontsteking ontstaat door de pneumokok bacterie die zich nestelt in je longen kou kan meespelen maar vaak heeft het niet zoveel met kou te maken. dat zei een docente die ik had tijdens de verpleegkundige opleidingquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:03 schreef Rica het volgende:
[..]
Of morgen beide een longontsteking. Is ook leuk.
eensquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het ook genoeg,gewoon de laatste fase ingaan met zijn allen.Geen persoonlijke opdrachten meer.
Alle 4 alles doen.
Hier staat het songfestival op.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Al gedaan,de mannen zitten hier voetbal te kijken.
Marielin dan ook, die deed dat al een kleine 20 minuten geleden voor het eerst.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:08 schreef kikkertje46 het volgende:
jeroen is al af want hij heeft al paar keer zijn hoofd bewogen,je ziet dan ook dat de druppel op een andere plek vallt.
hij beweegt dan met zijn benen of zo maar dat neweegt zijn hoofd ook.
Dan kunnen wij ook zien wie de beste overlever is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:08 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Yep. Groep vs Omstandigheden moet het worden
Wat dacht van naast iemand gaan zitten en hem/haar moed inspreken.quote:
Goed idee,zal hem eens overzettenquote:
sorry niet gezien,was bij jeroen gewoon overduidelijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:10 schreef Tessio het volgende:
[..]
Marielin dan ook, die deed dat al een kleine 20 minuten geleden voor het eerst.
Klopt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:09 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
longontsteking ontstaat door de pneumokok bacterie die zich nestelt in je longen kou kan meespelen maar vaak heeft het niet zoveel met kou te maken. dat zei een docente die ik had tijdens de verpleegkundige opleiding
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:09 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
longontsteking ontstaat door de pneumokok bacterie die zich nestelt in je longen kou kan meespelen maar vaak heeft het niet zoveel met kou te maken. dat zei een docente die ik had tijdens de verpleegkundige opleiding
ja, en elkaarquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan kunnen wij ook zien wie de beste overlever is.
Niet de een sprinkhanen eten en de ander een beschuit.Gewoon met zijn vieren dan eten.
zeker weten!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hey Renate, ook lekker streamen?
Goedzo!quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:12 schreef mooiiiiii het volgende:
Nou ,door al dat gepraat hebben ze allebei al bewogen
Het domino-effectquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:16 schreef Peter6000 het volgende:
Het maximum aantal bejaarden dat binnen een week gestorven zijn in Eline`s bejaardentehuis (ik denk op haar afdeling) staat op 4.
"Is vaak zo hoor, als er eentje gaat, gaan er een paar tegelijk".
Litouwen is al geweest, geef ik een vette kans ook Noorwegen en Frankrijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Goed idee,zal hem eens overzetten![]()
![]()
Ben bang dat het dan oorlog word,want ze zijn al chagerijnig
Gooi je je haar los dan?? Grapje, maar denk het niet hoor, verkeerde mensen in de Bunker, beetje passief.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:17 schreef Dementor het volgende:
Dit is pas het begin, vanavond gaat alles los.
Ik vind dat ze allebei af zijn.Wie het eerste bewoog is niet duidelijk.Ik heb het bij beiden gezien.quote:
Ja, dat was dus niet met de uiteindelijke methode héquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:17 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
In het begin van het filmpje wordt gezegd "Adam spend a day in a chair"
En zelf voelen ze niet meer waar de druppel terechtkomt ..... helemaal verdooft van de kouquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:12 schreef mooiiiiii het volgende:
Nou ,door al dat gepraat hebben ze allebei al bewogen
Denk het ookquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Litouwen is al geweest, geef ik een vette kans ook Noorwegen en Frankrijk.
On topic, de bewoners zoude het wel missen, het songfestival denk ik. (moet toch on topic wat posten)![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:17 schreef Dementor het volgende:
Bart heeft toch duidelijk gezegt, wie er als 1e zijn hoofd beweegt, dat hoorde ik toch echt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:18 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Yep.. blijkbaar zijn ze pas af als ze opgeven
Ze bewegen hun benen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:19 schreef Tessio het volgende:
De manier waarop hun bewegen met hun hoofd, allebei trouwens, is als ze praten of iets van hun lichaam bewegen
Marielin bewoog al met haar hoofd na ongeveer een kwartier, als eerste.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:19 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik vind dat ze allebei af zijn.Wie het eerste bewoog is niet duidelijk.Ik heb het bij beiden gezien.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Poep ook, maar daarom ruikt het nog niet lekker
Ook, maar Jeroen tilte net zn hoofd een paar graden naar linksquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:19 schreef Tessio het volgende:
De manier waarop hun bewegen met hun hoofd, allebei trouwens, is als ze praten of iets van hun lichaam bewegen
Daar heb je een puntquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:20 schreef Jian het volgende:
[..]
denk dat de regie het ook wel zag en nu gewoon kijkt wie het langst blijft liggenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:19 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik vind dat ze allebei af zijn.Wie het eerste bewoog is niet duidelijk.Ik heb het bij beiden gezien.
Ze hadden die hoofden ook moeten fixeren.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:19 schreef Tessio het volgende:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeer professioneel iddquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:21 schreef beequeen het volgende:
Volgens Calimero moeten ze voor TBO 2 een gezondsheidstest afnemen.
Dat hebben ze dus deze ronde niet gedaan. Handig.
Nou, nog ff dan, nu Frankrijk met Patricia Kaas, schitterend nummer.quote:
Jeroen draaide echt met zijn hoofd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:21 schreef Tessio het volgende:
Maar ik vind als ze praten of hun benen bewegen niet echt dat ze dan meteen af zijn als hun hoofd op de natuurlijke manier meebeweegt.
dat is al best lang...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:22 schreef Tessio het volgende:
Ze liggen nu 1 uur!
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:17 schreef Dementor het volgende:
Menstruatievocht niet te vergetenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:20 schreef Jian het volgende:
[..]
en zo is het!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:25 schreef Toverheks het volgende:
Maakt mij niet uit wie het als eerste opgeeft, klasse en respekt je zal er zelf maar legge
mij ook niet, ik was allang opgestaanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:25 schreef Toverheks het volgende:
Maakt mij niet uit wie het als eerste opgeeft, klasse en respekt je zal er zelf maar legge
Getver ppffttttttquote:
Jij gunt het Marilien niet,dus zie je dat niet.quote:
Wrs zit Dottey achter de knoppen, alles komt goed.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:23 schreef Tessio het volgende:
Marielin begon al heel snel te trillen/rillen, van de kou, ook dan beweegt je hoofd.
Hoort er wel een beetje bij ja.. 90% van deze marteling is psychologisch. Volgens mij houden ze het op deze manier wel redelijk lang uit. Uiteindelijk wordt het op de harde vloer liggen vervelender dan de druppels.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:25 schreef Hobby het volgende:
'
Jeroen beweegt zijn onderstel meer dan zie je hem bewegen vandaar vastbinden is beter!
nou. . .ik zeg: kop dicht en hoofd tussen de bankschroefquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:21 schreef Tessio het volgende:
Maar ik vind als ze praten of hun benen bewegen niet echt dat ze dan meteen af zijn als hun hoofd op de natuurlijke manier meebeweegt.
Reken maar op een fikse koppijn hoor, want die kou trekt zo je hoofd in, daarom respekt.quote:
dat is idd viesquote:
Ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze hadden die hoofden ook moeten fixeren.
Klopt, over de knieen van Peter (de ziekte die hij had) was ook niets bekend (neem ik aan) anders had hij niet de opdracht gekregen om 8 uur op een plek te blijven staan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:23 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zeer professioneel idd![]()
En je kan niet altijd zelf weten wat je onder de leden hebt.
dat zeg ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Reken maar op een fikse koppijn hoor, want die kou trekt zo je hoofd in, daarom respekt.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:29 schreef Jian het volgende:
Okee, ik zeg gooi nu het traangas er maar bij
dottey zou toch t/m vrijdag daar zijn?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wrs zit Dottey achter de knoppen, alles komt goed.![]()
Er volgt straks wel weer een polletje met de vraag wie er het eerst bewogen heeft.
Vind het ook heel goed van zequote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Reken maar op een fikse koppijn hoor, want die kou trekt zo je hoofd in, daarom respekt.
Ik had al in vorige topic gepost, hoofdprijs een stripje paracetemol met codiene, voor de verliezer dus niks he, moet wel Back to Basic blijven.quote:
Ze hadden het over zijn 'stoere hond foto`s', en weten niet waarom hij uiteindelijk niet is doorgegaan.quote:
Geen idee, boeit me ook niet.quote:
Ze vroegen zich af wie de originele nr. 8 was en waarom hij de bunker niet in is gegaan.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Chinese druppelmethode ondergaan terwijl je over LS praat,... Zijn toch wel bikkels
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, boeit me ook niet.
Calimero heeft het koud zonder haar beehaatje.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:33 schreef Tessio het volgende:
Ik krijg het idee dat ze boven niet hadden verwacht dat ze zo lang blijven liggen
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:34 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Lekker Simpel was die 'vet asociale gast met die honden'?
Dankjewel. Ik heb de aanloop gemist, kwam pas binnen op de dag dat het begon.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze hadden het over zijn 'stoere hond foto`s', en weten niet waarom hij uiteindelijk niet is doorgegaan.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:34 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft ze het weer koud,dat Jeroen en Marilien op de grond liggen maakt niet uit.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, boeit me ook niet.
Calimero heeft het koud zonder haar beehaatje.
En buurvrouwenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:34 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Die had zijn kop al kaalgeschoren vóór hij de Bunker inging. Trendsetter hoor!quote:
Haha... Nou ja, zo asociaal ziet 'ie er ook weer niet uit.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:35 schreef mazaru het volgende:
Allemachtig! 200 euro voor een avondje stappen. Daar moet ik een maand van eten.
Ja erg he, hier ook hoor, de kinderen vinden dat heel normaal, taxi heen en terug rondjes geven entree 15 euro, kom je binnen is het niks dan hup naar de volgende tent en weer 10 euro neertellen of het niks is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:35 schreef mazaru het volgende:
Allemachtig! 200 euro voor een avondje stappen. Daar moet ik een maand van eten.
Bling Blingquote:
Het lijkt wel of Jeroen verschuift naar boven, of ligt het aan mij?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:36 schreef moha het volgende:
volgens mij heeft jeroen het nu toch wel moeilijk
Dat lopend naar huis met een groepje was juist een hele leuke afsluiter van een gezellige avond.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja erg he, hier ook hoor, de kinderen vinden dat heel normaal, taxi heen en terug rondjes geven entree 15 euro, kom je binnen is het niks dan hup naar de volgende tent en weer 10 euro neertellen of het niks is.
Belachelijk, maar wat zeggen ze dan, he ma je bent maar 1 keer jong hoor en zo duur is het niet.
Nou, in mijn tijd en ben nog niet eens bejaard, ging je lopen naar de stad en deed gewoon 6 drankjes en ging je weer naar huis. lopend dus.
Uitgaan is gewoon peperduur.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja erg he, hier ook hoor, de kinderen vinden dat heel normaal, taxi heen en terug rondjes geven entree 15 euro, kom je binnen is het niks dan hup naar de volgende tent en weer 10 euro neertellen of het niks is.
Belachelijk, maar wat zeggen ze dan, he ma je bent maar 1 keer jong hoor en zo duur is het niet.
Nou, in mijn tijd en ben nog niet eens bejaard, ging je lopen naar de stad en deed gewoon 6 drankjes en ging je weer naar huis. lopend dus.
Maar daar zal toch wel op gelet worden door de regie?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:42 schreef Tessio het volgende:
Omdat het niet constant op de hoofden van Jeroen en Marielin is gericht kunnen wij niet eens bepalen wie er als eerste met zijn hoofd beweegt/heeft bewogen.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat lopend naar huis met een groepje was juist een hele leuke afsluiter van een gezellige avond.
Soms namen wij ook wel eens een taxi, maar dan was het wel heel erg gezellig geweest, en had ik geen idee meer waar mijn huis woonde
Ze hadden op z'n minst de plek moeten markeren waar de druppel hoort te vallen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:42 schreef Tessio het volgende:
Omdat het niet constant op de hoofden van Jeroen en Marielin is gericht kunnen wij niet eens bepalen wie er als eerste met zijn hoofd beweegt/heeft bewogen.
Hmmm, dat soort bedragen heb ik er ook wel een tijd doorheen gejaagd tijdens het stappen. Achteraf bezien een beetje gortig, inderdaadquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:35 schreef mazaru het volgende:
ja volgens mij doet hij het heel sneakyquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het lijkt wel of Jeroen verschuift naar boven, of ligt het aan mij?
Ja en dan 300 credits ofzo kopenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uitgaan is gewoon peperduur.
Vandaar dat ik lekker thuisblijf en naar de Bunker kijk vanavond.
Daar moeten we ook vanuit gaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar daar zal toch wel op gelet worden door de regie?
Reken daar niet te hard op. Ze hebben ook het stelen van de tandenborstels door Marielin gemist.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar daar zal toch wel op gelet worden door de regie?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat lopend naar huis met een groepje was juist een hele leuke afsluiter van een gezellige avond.
Soms namen wij ook wel eens een taxi, maar dan was het wel heel erg gezellig geweest, en had ik geen idee meer waar mijn huis woonde
Ligt aan jouquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat die druppel zich daar aan houdt ....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze hadden op z'n minst de plek moeten markeren waar de druppel hoort te vallen.
Ja, het is er echt zoeen die je goed in de gaten moet houden.quote:
Ja, ik gun het Jeroen minder.quote:
Uhuhquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, het is er echt zoeen die je goed in de gaten moet houden.
Que? Ik eet veel, koop vrijwel altijd merk-artikelen, let niet op kortingen en heb extra lekkernijen als koeken, milkshake ingedieėnten etc.. en kom rond de ¤150.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:43 schreef FuTilE het volgende:
Maar 200 euro voor eten? Dat is wel heel minimalistisch
Denk het niet, want anders hadden ze het daan niet zo vaak koud.quote:
o ja, daar zie ik hem wel voor aan, volgens mij,als hij bij vrienden gaat Monopoly neemt ie stiekum extra zijn eigen monopolygeld mee. Ja echt zie hem zo zitten aan de tefel, met uitgestreken smoel nog zeggen, nee dat heb ik nog gespaard wat denken jullie wel, ik ben altijd EERLIJK hoor.quote:
Cap van Peter6000 20.39 uurquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En wat is dat? Russische roulette? ;-)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:46 schreef Dementor het volgende:
Als ze hiermee klaar zijn gaan ze Fase 3 in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |