Hmmm, dat soort bedragen heb ik er ook wel een tijd doorheen gejaagd tijdens het stappen. Achteraf bezien een beetje gortig, inderdaadquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:35 schreef mazaru het volgende:
Allemachtig! 200 euro voor een avondje stappen. Daar moet ik een maand van eten.
ja volgens mij doet hij het heel sneakyquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het lijkt wel of Jeroen verschuift naar boven, of ligt het aan mij?
Ja en dan 300 credits ofzo kopenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uitgaan is gewoon peperduur.
Vandaar dat ik lekker thuisblijf en naar de Bunker kijk vanavond.
Daar moeten we ook vanuit gaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar daar zal toch wel op gelet worden door de regie?
Reken daar niet te hard op. Ze hebben ook het stelen van de tandenborstels door Marielin gemist.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar daar zal toch wel op gelet worden door de regie?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat lopend naar huis met een groepje was juist een hele leuke afsluiter van een gezellige avond.
Soms namen wij ook wel eens een taxi, maar dan was het wel heel erg gezellig geweest, en had ik geen idee meer waar mijn huis woonde
Ligt aan jouquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat die druppel zich daar aan houdt ....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze hadden op z'n minst de plek moeten markeren waar de druppel hoort te vallen.
Ja, het is er echt zoeen die je goed in de gaten moet houden.quote:
Ja, ik gun het Jeroen minder.quote:
Uhuhquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, het is er echt zoeen die je goed in de gaten moet houden.
Que? Ik eet veel, koop vrijwel altijd merk-artikelen, let niet op kortingen en heb extra lekkernijen als koeken, milkshake ingedieënten etc.. en kom rond de ¤150.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:43 schreef FuTilE het volgende:
Maar 200 euro voor eten? Dat is wel heel minimalistisch
Denk het niet, want anders hadden ze het daan niet zo vaak koud.quote:
o ja, daar zie ik hem wel voor aan, volgens mij,als hij bij vrienden gaat Monopoly neemt ie stiekum extra zijn eigen monopolygeld mee. Ja echt zie hem zo zitten aan de tefel, met uitgestreken smoel nog zeggen, nee dat heb ik nog gespaard wat denken jullie wel, ik ben altijd EERLIJK hoor.quote:
Cap van Peter6000 20.39 uurquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En wat is dat? Russische roulette? ;-)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:46 schreef Dementor het volgende:
Als ze hiermee klaar zijn gaan ze Fase 3 in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |