Ze hadden het over zijn 'stoere hond foto`s', en weten niet waarom hij uiteindelijk niet is doorgegaan.quote:
Geen idee, boeit me ook niet.quote:
Ze vroegen zich af wie de originele nr. 8 was en waarom hij de bunker niet in is gegaan.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Chinese druppelmethode ondergaan terwijl je over LS praat,... Zijn toch wel bikkels
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, boeit me ook niet.
Calimero heeft het koud zonder haar beehaatje.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:33 schreef Tessio het volgende:
Ik krijg het idee dat ze boven niet hadden verwacht dat ze zo lang blijven liggen
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:34 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Lekker Simpel was die 'vet asociale gast met die honden'?
Dankjewel. Ik heb de aanloop gemist, kwam pas binnen op de dag dat het begon.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze hadden het over zijn 'stoere hond foto`s', en weten niet waarom hij uiteindelijk niet is doorgegaan.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:34 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft ze het weer koud,dat Jeroen en Marilien op de grond liggen maakt niet uit.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, boeit me ook niet.
Calimero heeft het koud zonder haar beehaatje.
En buurvrouwenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:34 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Die had zijn kop al kaalgeschoren vóór hij de Bunker inging. Trendsetter hoor!quote:
Haha... Nou ja, zo asociaal ziet 'ie er ook weer niet uit.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:35 schreef mazaru het volgende:
Allemachtig! 200 euro voor een avondje stappen. Daar moet ik een maand van eten.
Ja erg he, hier ook hoor, de kinderen vinden dat heel normaal, taxi heen en terug rondjes geven entree 15 euro, kom je binnen is het niks dan hup naar de volgende tent en weer 10 euro neertellen of het niks is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:35 schreef mazaru het volgende:
Allemachtig! 200 euro voor een avondje stappen. Daar moet ik een maand van eten.
Bling Blingquote:
Het lijkt wel of Jeroen verschuift naar boven, of ligt het aan mij?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:36 schreef moha het volgende:
volgens mij heeft jeroen het nu toch wel moeilijk
Dat lopend naar huis met een groepje was juist een hele leuke afsluiter van een gezellige avond.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja erg he, hier ook hoor, de kinderen vinden dat heel normaal, taxi heen en terug rondjes geven entree 15 euro, kom je binnen is het niks dan hup naar de volgende tent en weer 10 euro neertellen of het niks is.
Belachelijk, maar wat zeggen ze dan, he ma je bent maar 1 keer jong hoor en zo duur is het niet.
Nou, in mijn tijd en ben nog niet eens bejaard, ging je lopen naar de stad en deed gewoon 6 drankjes en ging je weer naar huis. lopend dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |