Zeer professioneel iddquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:21 schreef beequeen het volgende:
Volgens Calimero moeten ze voor TBO 2 een gezondsheidstest afnemen.
Dat hebben ze dus deze ronde niet gedaan. Handig.
Nou, nog ff dan, nu Frankrijk met Patricia Kaas, schitterend nummer.quote:
Jeroen draaide echt met zijn hoofd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:21 schreef Tessio het volgende:
Maar ik vind als ze praten of hun benen bewegen niet echt dat ze dan meteen af zijn als hun hoofd op de natuurlijke manier meebeweegt.
dat is al best lang...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:22 schreef Tessio het volgende:
Ze liggen nu 1 uur!
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:17 schreef Dementor het volgende:
Dit is pas het begin, vanavond gaat alles los.
Menstruatievocht niet te vergetenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Poep ook, maar daarom ruikt het nog niet lekker
en zo is het!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:25 schreef Toverheks het volgende:
Maakt mij niet uit wie het als eerste opgeeft, klasse en respekt je zal er zelf maar legge
mij ook niet, ik was allang opgestaanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:25 schreef Toverheks het volgende:
Maakt mij niet uit wie het als eerste opgeeft, klasse en respekt je zal er zelf maar legge
Getver ppffttttttquote:
Jij gunt het Marilien niet,dus zie je dat niet.quote:
Wrs zit Dottey achter de knoppen, alles komt goed.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:23 schreef Tessio het volgende:
Marielin begon al heel snel te trillen/rillen, van de kou, ook dan beweegt je hoofd.
Hoort er wel een beetje bij ja.. 90% van deze marteling is psychologisch. Volgens mij houden ze het op deze manier wel redelijk lang uit. Uiteindelijk wordt het op de harde vloer liggen vervelender dan de druppels.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:25 schreef Hobby het volgende:
'
Jeroen beweegt zijn onderstel meer dan zie je hem bewegen vandaar vastbinden is beter!
nou. . .ik zeg: kop dicht en hoofd tussen de bankschroefquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:21 schreef Tessio het volgende:
Maar ik vind als ze praten of hun benen bewegen niet echt dat ze dan meteen af zijn als hun hoofd op de natuurlijke manier meebeweegt.
Reken maar op een fikse koppijn hoor, want die kou trekt zo je hoofd in, daarom respekt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |