Daarom is het een marteling...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
Dat lijkt me echt afschuwelijk, die druppels steeds
Op een gegeven moment wordt het gewoon vervelend, je kan je niet meer concentreren op iets, en je kan het niet tegenhouden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is er precies erg aan? Waardoor is 't 'martelen'?
Dacht dat de regelmatig druppel op de zelfde plek je juist knettergek maakt. Voor hoelang is dit ?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:23 schreef Espabilado het volgende:niet vastgebonde vuilniszak Jeroen draait als een gek niet onregelmatig
Het is dan ook een spel, ze hebben geen top secret information of zoquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:23 schreef Espabilado het volgende:
niet vastgebonde vuilniszak Jeroen draait als een gek niet onregelmatig
Ah, thanxquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:25 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wordt het gewoon vervelend, je kan je niet meer concentreren op iets, en je kan het niet tegenhouden.
Mythbusters hebben het ook een keer gedaan, met de veronderstelling dat het niks zou zijn, maar na een tijdje kwamen ze daarop terug.
Ja, dat is ook het idee.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dacht dat de regelmatig druppel op de zelfde plek je juist knettergek maakt. Voor hoelang is dit ?
Tot Jeroen's zak leeg is.quote:
Chinese Martelopdracht is Chinese Martelopdrachtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is dan ook een spel, ze hebben geen top secret information of zo.
Na een halve minuut voelt het al of haar gezicht bevroren isquote:
Da's op 2 feestjes al niet gelukt....quote:
Ja viel mij ook al op,maar ik denk zeg maar niks.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:27 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Chinese Martelopdracht is Chinese MartelopdrachtEn bij Marielin komt druppel wel elke keer op zelfde plek (de essentie van de methode)...
Bij jeroen niet
Dus:
- Marielin wordt gemarteld
- Jeroen krijgt een koude douche
NO FAIR![]()
Tsja, je moet maar vertrouwen op boven.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
En als ze beiden blijven liggen, wie verteld mij dat die zakken evenvol zitten, is het gaatje even groot?
Ik ben benieuwd wat beter is... praten haalt wel je focus weg...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze moeten stil houden, de spanning gaat weg door dat gegiegel van een 7jarige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |