Okquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die zak druppelt op meer plaatsen, maar wel degelijk ook steeds op haar voorhoofd.
Vind het echt storend.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:55 schreef Leandra het volgende:
En terwijl Jeroen en Marielin het steeds kouder krijgen, babbelen Eline en Pim rustig verder over de staat van hun wasgoed....
Uurtje of 2quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:56 schreef Deisyy het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe lang het zal duren voor die zakken leeg zijn?
Is het ook, kan me voorstellen dat het voor Jeroen en Marielin ook enorm storend is als je tijdens zo'n klote-opdracht dat soort oeverloos geneuzel om je heen hoort.quote:
Dat denk ik nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:57 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ik neem aan dat Marielin en Jeroen hierna wel droge kleren krijgen?
Ik begrijp dat dus echt niet. Je kunt toch een op een naast iemand gaan zitten om te supporten?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:55 schreef Leandra het volgende:
En terwijl Jeroen en Marielin het steeds kouder krijgen, babbelen Eline en Pim rustig verder over de staat van hun wasgoed....
Ze mogen hun hoofd toch ook niet bewegen,dan moet je ze ook niet afleidenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:57 schreef Toverheks het volgende:
vind ze alle2 nu geen groepsgevoel hebben hoor. Pim en Eline, valt me bitter tegen.
Tergendquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:59 schreef Deisyy het volgende:
En hoe die druppels gaan kriebelen op je gezicht, ik zou er helemaal gek van worden
Of ze zien het als afleiding, en vinden het fijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het ook, kan me voorstellen dat het voor Jeroen en Marielin ook enorm storend is als je tijdens zo'n klote-opdracht dat soort oeverloos geneuzel om je heen hoort.
Ach, het groepsgevoel was er vanmorgen ook niet, tijdens het champagneontbijt van Marielin, dus misschien een beetje payback?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:57 schreef Toverheks het volgende:
vind ze alle2 nu geen groepsgevoel hebben hoor. Pim en Eline, valt me bitter tegen.
En als ze maar lang genoeg doorgaan een gaatjequote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:56 schreef Tessio het volgende:
Dat wordt een beste rode plek op hun hoofd.
Dat dus, of iig vragen op wat voor manier ze bezig gehouden willen worden (of juist niet...)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dus echt niet. Je kunt toch een op een naast iemand gaan zitten om te supporten?
Ik denk, dat dat wel meespeelt idd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach, het groepsgevoel was er vanmorgen ook niet, tijdens het champagneontbijt van Marielin, dus misschien een beetje payback?
Ja, das ook weer waar.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach, het groepsgevoel was er vanmorgen ook niet, tijdens het champagneontbijt van Marielin, dus misschien een beetje payback?
Hele dag? nee hoor?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:57 schreef Oxymorons het volgende:
Verwacht niet dat dit een opdracht is van de korte adem want, dit kan nog wel een tijdje duren.
Bij de mythbusters duurde het een hele dag.
http://dsc.discovery.com/videos/mythbusters-water-torture.html
Of morgen beide een longontsteking. Is ook leuk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:57 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ik neem aan dat Marielin en Jeroen hierna wel droge kleren krijgen?
Dottey mischien?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:01 schreef Disana het volgende:
Welke vrijwilliger mag er met de knopjes spelen? Vind het maar storend.
Ah, was mijn voorstel om 'niemand' er bij te zetten toch meegenomen door huubkequote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:04 schreef swarmahoer het volgende:
Geheim agent?
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Pim
»Eline
7 Votes
»Pim
11 Votes
»Jeroen
2 Votes
»Marielin
1 Votes
»Niemand!
10 Votes
Vind het ook genoeg,gewoon de laatste fase ingaan met zijn allen.Geen persoonlijke opdrachten meer.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:05 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ah, was mijn voorstel om 'niemand' er bij te zetten toch meegenomen door huubke
Yep. Groep vs Omstandigheden moet het wordenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het ook genoeg,gewoon de laatste fase ingaan met zijn allen.Geen persoonlijke opdrachten meer.
Alle 4 alles doen.
longontsteking ontstaat door de pneumokok bacterie die zich nestelt in je longen kou kan meespelen maar vaak heeft het niet zoveel met kou te maken. dat zei een docente die ik had tijdens de verpleegkundige opleidingquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:03 schreef Rica het volgende:
[..]
Of morgen beide een longontsteking. Is ook leuk.
eensquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het ook genoeg,gewoon de laatste fase ingaan met zijn allen.Geen persoonlijke opdrachten meer.
Alle 4 alles doen.
Hier staat het songfestival op.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Al gedaan,de mannen zitten hier voetbal te kijken.
Marielin dan ook, die deed dat al een kleine 20 minuten geleden voor het eerst.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:08 schreef kikkertje46 het volgende:
jeroen is al af want hij heeft al paar keer zijn hoofd bewogen,je ziet dan ook dat de druppel op een andere plek vallt.
hij beweegt dan met zijn benen of zo maar dat neweegt zijn hoofd ook.
Dan kunnen wij ook zien wie de beste overlever is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:08 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Yep. Groep vs Omstandigheden moet het worden
Wat dacht van naast iemand gaan zitten en hem/haar moed inspreken.quote:
Goed idee,zal hem eens overzettenquote:
sorry niet gezien,was bij jeroen gewoon overduidelijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:10 schreef Tessio het volgende:
[..]
Marielin dan ook, die deed dat al een kleine 20 minuten geleden voor het eerst.
Klopt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:09 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
longontsteking ontstaat door de pneumokok bacterie die zich nestelt in je longen kou kan meespelen maar vaak heeft het niet zoveel met kou te maken. dat zei een docente die ik had tijdens de verpleegkundige opleiding
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:09 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
longontsteking ontstaat door de pneumokok bacterie die zich nestelt in je longen kou kan meespelen maar vaak heeft het niet zoveel met kou te maken. dat zei een docente die ik had tijdens de verpleegkundige opleiding
ja, en elkaarquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan kunnen wij ook zien wie de beste overlever is.
Niet de een sprinkhanen eten en de ander een beschuit.Gewoon met zijn vieren dan eten.
zeker weten!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hey Renate, ook lekker streamen?
Goedzo!quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:12 schreef mooiiiiii het volgende:
Nou ,door al dat gepraat hebben ze allebei al bewogen
Het domino-effectquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:16 schreef Peter6000 het volgende:
Het maximum aantal bejaarden dat binnen een week gestorven zijn in Eline`s bejaardentehuis (ik denk op haar afdeling) staat op 4.
"Is vaak zo hoor, als er eentje gaat, gaan er een paar tegelijk".
Litouwen is al geweest, geef ik een vette kans ook Noorwegen en Frankrijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Goed idee,zal hem eens overzetten![]()
![]()
Ben bang dat het dan oorlog word,want ze zijn al chagerijnig
Gooi je je haar los dan?? Grapje, maar denk het niet hoor, verkeerde mensen in de Bunker, beetje passief.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:17 schreef Dementor het volgende:
Dit is pas het begin, vanavond gaat alles los.
Ik vind dat ze allebei af zijn.Wie het eerste bewoog is niet duidelijk.Ik heb het bij beiden gezien.quote:
Ja, dat was dus niet met de uiteindelijke methode héquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:17 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
In het begin van het filmpje wordt gezegd "Adam spend a day in a chair"
En zelf voelen ze niet meer waar de druppel terechtkomt ..... helemaal verdooft van de kouquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:12 schreef mooiiiiii het volgende:
Nou ,door al dat gepraat hebben ze allebei al bewogen
Denk het ookquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Litouwen is al geweest, geef ik een vette kans ook Noorwegen en Frankrijk.
On topic, de bewoners zoude het wel missen, het songfestival denk ik. (moet toch on topic wat posten)![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:17 schreef Dementor het volgende:
Dit is pas het begin, vanavond gaat alles los.
Bart heeft toch duidelijk gezegt, wie er als 1e zijn hoofd beweegt, dat hoorde ik toch echt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:18 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Yep.. blijkbaar zijn ze pas af als ze opgeven
Ze bewegen hun benen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:19 schreef Tessio het volgende:
De manier waarop hun bewegen met hun hoofd, allebei trouwens, is als ze praten of iets van hun lichaam bewegen
Marielin bewoog al met haar hoofd na ongeveer een kwartier, als eerste.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:19 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik vind dat ze allebei af zijn.Wie het eerste bewoog is niet duidelijk.Ik heb het bij beiden gezien.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Poep ook, maar daarom ruikt het nog niet lekker
Ook, maar Jeroen tilte net zn hoofd een paar graden naar linksquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:19 schreef Tessio het volgende:
De manier waarop hun bewegen met hun hoofd, allebei trouwens, is als ze praten of iets van hun lichaam bewegen
Daar heb je een puntquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:20 schreef Jian het volgende:
[..]
denk dat de regie het ook wel zag en nu gewoon kijkt wie het langst blijft liggenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:19 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik vind dat ze allebei af zijn.Wie het eerste bewoog is niet duidelijk.Ik heb het bij beiden gezien.
Ze hadden die hoofden ook moeten fixeren.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:19 schreef Tessio het volgende:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |