en te zeurenquote:
Maar misschien hélpt het Jeroen en Marielin wel, dat gepraat, leidt misschien een beetje af.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook ontzettend storend.
Ik zag hetquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
jeroen heeft ook een flinke rode plek hoor
dit is dan ook zo'n langzame marteling in het begin valt het mee maar na een tijdje heb je het bizar koud!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:43 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dan moet je niet een martelopdracht er in doen
óf goed, óf niet imo..
dit kan nog wel ff duren zo
Is het ook, en ik ga er vanuit dat 1 van 2 wel opgeeft voor de zak leeg is, want dit wordt hoofdpijn...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:44 schreef Tessio het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het niet.
Als ze blijven liggen tot dat die zak leeg is, ik schat in op 1uur, is het best nog wel lang.
Nah, die kan wel een stootje hebben na alle verwennerij.quote:
Als haar hoofd gaat bibberen heeft ze verloren .quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:45 schreef snetje het volgende:
Marilien begint nu te trillen van de kou ... Jeroen gaat snurken ...
En schenkt nog een glaasje water in. Hihi.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:47 schreef Disana het volgende:
Eline, heel intelligent: Ik denk dat het gewoon liggen is totdat er eentje opgeeft.
Konden toch redelijk bewegen zie ik nu, ondanks dat ze vast zaten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:44 schreef Oxymorons het volgende:
Hier de "mythbusters-water-torture"
http://dsc.discovery.com/videos/mythbusters-water-torture.html
volgens mij lekt die zak op 2 plekkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:49 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Konden toch redelijk bewegen zie ik nu, ondanks dat ze vast zaten.
Drupt ie bij marielin nog op dr hoofd? zie constant druppels in plas achter dr vallen
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:46 schreef Peter6000 het volgende:
Walgelijk zeg, Pim neemt zomaar een slokje water terwijl Marielin en Jeroen op de grond liggen, en niets kunnen drinken.![]()
Pim heeft duidelijk geen groepsgevoel.![]()
![]()
Even inzoomen aub!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
Het valt er naast bij Marielin, wel slim dat ze niks zegt
nope, dan gaan we over op nicotine pleistersquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:44 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
ja dus stel marielin wint nu en krijgt peuken mag ze die gelijk weer inleveren dan want roken doen we niet meer in fase 3
Hopenlijk leest iemand van de redactie ditquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:51 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
nope, dan gaan we over op nicotine pleisters pruimtabak
Het druppelt ook op haar voorhoofdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
Die zak druppelt op meer plaatsen, maar wel degelijk ook steeds op haar voorhoofd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:51 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Hopenlijk leest iemand van de redactie dit
That's the spirit.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:52 schreef Tessio het volgende:
Jeroen laat het gewoon lopen als hij moet plassen.
Bij Jeroen ligt het er ook naast en zit het in zijn oren.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die zak druppelt op meer plaatsen, maar wel degelijk ook steeds op haar voorhoofd.
Ja, dat vind ik ook niet echt ondersteunend dat soort opmerkingen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:52 schreef rooie3 het volgende:
Eline heeft het weer over haar behaatje.Kan ze niet effe haar kop houden.
Pim net zo met zijn plassen.
het boeit ze gewoon niet zoquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:54 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook niet echt ondersteunend dat soort opmerkingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |