juist wel ff lekker tochquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:50 schreef NrTH het volgende:
* NrTH moet niet meer eventjes gaan liggen na het eten..
Weer 2 uur v/d dag ineens weg
Maar goed dat je er weer bentquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:50 schreef NrTH het volgende:
Een half uurtje is wel lekker, maar goed, het is ook niet alsof ik wat anders te doen hebquote:
staat niet op de site dat er gebeld moet worden .... lekker duidelijk weerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:49 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Maar dat moet dus telefonisch,dan is de opdracht van Marielin mislukt.
Vroeg gegeten danquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:50 schreef NrTH het volgende:
Niet? Want ik weet zeker dat ik het ergens gelezen heb.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:53 schreef snetje het volgende:
[..]
staat niet op de site dat er gebeld moet worden .... lekker duidelijk weer
Ik eet altijd rond half 6 en dan 's avonds om een uur of 10 het restjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Vroeg gegeten dan
Ik heb het net een kwartiertje op
Da's beter dan er niet meer te zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:53 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dank u, het is ook fijn om er weer te zijn
Wij hebben (bijna) nooit restjesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:54 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik eet altijd rond half 6 en dan 's avonds om een uur of 10 het restje
dat restje eet ik smorgensquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:54 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik eet altijd rond half 6 en dan 's avonds om een uur of 10 het restje
Oh ja? Is Copycat egocentrisch?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:44 schreef Dementor het volgende:
Ik heb iets ontdekt vandaag: egoCentrisCh.
Ja! Bring it onquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat restje eet ik smorgens![]()
![]()
Laat het dagduel maar beginnen
Dat is vooral voor streamers rete irritant ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:56 schreef snetje het volgende:
Kaarsjes voor Fase III
Ja, ze hebben extra licht nodig
Nee, alleen het hoognodige erin
ik weet niet of ik hier wel vrolijk van wordt... de laatste dagen alleen in het donker?
denk niet dat dat mag, mensen de hele dag in donker laten zitten... maar dat ze beperkt licht hebben of zoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:56 schreef snetje het volgende:
Kaarsjes voor Fase III
ik weet niet of ik hier wel vrolijk van wordt... de laatste dagen alleen in het donker?
ik vind dat de bedden er wel uit kunnen, zoals Jeroen zei. Ze kunnen best op die matrasjes slapenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:56 schreef snetje het volgende:
Kaarsjes voor Fase III
Marielinlas het voor.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:54 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Niet? Want ik weet zeker dat ik het ergens gelezen heb.
Dat heb ik vroeger ook gedaanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vind dat de bedden er wel uit kunnen, zoals Jeroen zei. Ze kunnen best op die matrasjes slapen
Dat heb ik niet gehoord, wel dat Bart zei, zodra er iemand belt om te klagen is de opdracht mislukt.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:01 schreef Rijpie het volgende:
0.25 * 0.33 = 8.25% kans om een dagduel te spelen
De redactie heeft dit niet besloten hoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:59 schreef Woepsje het volgende:
Toen Eline van de week haar toilettas had vond Marielin dat allemaal maar onzin. Het was toch maar voor even en dan moest je het weer inleveren. Opmaken was niet nodig je zit toch in de bunker.
Maar nu ze zelf haar toilettas heeft is het allemaal anders. Ik vind dit trouwens een waardeloze opdracht. Ze weten ook wel die andere 3 de telefoon niet pakken om te klagen.
Als het oorlog is kunnen mensen in een bunker ook niet vragen"mag het licht aan?"quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:58 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
denk niet dat dat mag, mensen de hele dag in donker laten zitten... maar dat ze beperkt licht hebben of zo
Hebben 'wij' besloten dat Marielin de Boilingpoint opdracht moest krijgen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:02 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
De redactie heeft dit niet besloten hoor.
Klopt, maar het brengt wel heel duidelijk het verrotte karakter van Marielin in beeld. Steen en been klagen als ze denkt(!) achtergesteld te worden, maar het vooral niet nalaten om de eigen verworven privileges duidelijk ten toon te stellen en er even in te wrijven.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:59 schreef Woepsje het volgende:
Toen Eline van de week haar toilettas had vond Marielin dat allemaal maar onzin. Het was toch maar voor even en dan moest je het weer inleveren. Opmaken was niet nodig je zit toch in de bunker.
Maar nu ze zelf haar toilettas heeft is het allemaal anders. Ik vind dit trouwens een waardeloze opdracht. Ze weten ook wel die andere 3 de telefoon niet pakken om te klagen.
Je kunt toch gewoon rechtsonder op top 500 klikkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja vast, als je alles op 'verborgen' zet
Neequote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Hebben 'wij' besloten dat Marielin de Boilingpoint opdracht moest krijgen?
volgens mij via via wel toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Hebben 'wij' besloten dat Marielin de Boilingpoint opdracht moest krijgen?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon rechtsonder op top 500 klikken
Waarschijnlijk vind je het meer waardeloos dat Marielin hem heeft gekregen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:59 schreef Woepsje het volgende:
Ik vind dit trouwens een waardeloze opdracht.
Marielin wil altijd de opdrachten van anderen, want die zou ze wel winnen. Haar eigen opdrachten verliest ze altijd. Dat is niet eerlijk.... eigenlijk is Marielin meer een Calimero dan Eline.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:05 schreef NrTH het volgende:
Goh, Marielin weet nu al dat ze dit ook wel had gewild
En terecht.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:06 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen mag niet ff gaan plassen, van Bart.
Kan wel eens een lange zit hang worden.quote:
quote:
De lichtste heeft voordeel lijkt me.quote:
dat lijkt mij ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:07 schreef D. het volgende:
10 minuten denkt Pim te kunnen hangen
Da's best lang, lijkt me
Ik heb bijbetaald, dus ik kijk met de regie meequote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:08 schreef NrTH het volgende:
[..]
Jouw stream loopt voor
Of die van mij loopt achter
het was fair geweest als er via een poll gestemd had kunnen worden ...ik krijg nu het idee dat het een soort van verkapte voortrekkerij is ...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:05 schreef Rica het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vind je het meer waardeloos dat Marielin hem heeft gekregen.
Ieder zijn eigen favoriet maar wees tenminste fair. Marielin had tot het zingduel nog maar een duel verloren en er drie gewonnen. Veel beter dan Eline. Eline kreeg grotere beloningen en Marielin veel zwaardere straffen. De meest zware zelfs.
Nou heeft Marielin ook een eindelijk iets leuks. Werd tijd ook.
ik kijk letterlijk met de regie meequote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb bijbetaald, dus ik kijk met de regie mee
Dat is 2m43squote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:12 schreef JediMasterLucia het volgende:
Pim heeft nu kramp in zijn vingers na 2,7 min hangen
spelbrekerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik kijk letterlijk met de regie mee15 seconden voor iedereen
O kan je ons dan ook vertellen hoe laat ons feestje begint?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik kijk letterlijk met de regie mee15 seconden voor iedereen
Dat kan hij ons 15 seconden voor het begintquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:14 schreef evaxsis het volgende:
[..]
O kan je ons dan ook vertellen hoe laat ons feestje begint?
Jeroen is echt niet zwaarderquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:14 schreef FuTilE het volgende:
Jeroen komt niet aan de twee... Een stuk zwaarder, minder conditie..
Er is een poll geweest over wie de volgende geheim agent zou worden en dat heeft Mar gewonnen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:11 schreef snetje het volgende:
[..]
het was fair geweest als er via een poll gestemd had kunnen worden ...ik krijg nu het idee dat het een soort van verkapte voortrekkerij is ...
Pim is ook nog niet geweest toch?
Hij kan het toch nu even voor ons vragen en het dan aan ons vertellen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan hij ons 15 seconden voor het begint
1.42 en Pim 2.07 minutenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:15 schreef JediMasterLucia het volgende:
Jeroen heeft dit maar 1,45 min volgehouden, dus Pim mag lekker in het bed slapen, een warme douche nemen en een persoonlijk item vragen
hmm, positieve discriminatiequote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Er is een poll geweest over wie de volgende geheim agent zou worden en dat heeft Mar gewonnen.
Deze Fok!dracht is al tijden terug bedacht en gepost door Danny.
Nu wordt er toevallig iets mee recht getrokken wat al enigzins krom was dus dat geeft niks.
nog niet bekend, maar niet te laat, ik zal het laten wetenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:14 schreef evaxsis het volgende:
[..]
O kan je ons dan ook vertellen hoe laat ons feestje begint?
Ja. Maar ik denk dat ze gewoon iemand zonder deken/slaapzak laat slapen. Tenzij ze zelf de lul zou zijn, pas dan zou ze erom gaan vragen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
hmm, positieve discriminatie![]()
Maar goed, Marielin vraagt straks om een slaapzak en die krijgt ze?
Zie je, ik zei al dat het via via was.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Er is een poll geweest over wie de volgende geheim agent zou worden en dat heeft Mar gewonnen.
Nu wordt er toevallig iets mee recht getrokken wat al enigzins krom was dus dat geeft niks.
tot over 10 minutenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nog niet bekend, maar niet te laat, ik zal het laten weten
graag dan ga ik alvast klaar zitten met toeters en bellenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nog niet bekend, maar niet te laat, ik zal het laten weten
BS! Als er iemand een gemakkelijke rit heeft gehad is het Eline.quote:
Marielin bood aan om vannacht zonder slaapzak te gaan maar dat heb je weer niet gehoord ws.quote:Maar goed, Marielin vraagt straks om een slaapzak en die krijgt ze?
Denk dat ze het zelf nog niet helemaal wetenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hij kan het toch nu even voor ons vragen en het dan aan ons vertellen?
Als ze maar een sigaretje erbij heeft, dan doet ze allesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:20 schreef Rica het volgende:
[..]
BS! Als er iemand een gemakkelijke rit heeft gehad is het Eline.
[..]
Marielin bood aan om vannacht zonder slaapzak te gaan maar dat heb je weer niet gehoord ws.
ze vroeg ook om extreme eating ... dus gooi er vanavond maar iets vies in zou ik zeggenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
hmm, positieve discriminatie![]()
Maar goed, Marielin vraagt straks om een slaapzak en die krijgt ze?
Jij kwam er zelf mee dat er iets werd rechtgetrokken dat krom was, dat is dus positieve discriminatie.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:20 schreef Rica het volgende:
[..]
[..]
Marielin bood aan om vannacht zonder slaapzak te gaan maar dat heb je weer niet gehoord ws.
Ik vind dit overdreven en dan loopt ze nog te miepen over ik wil dit en ik wil dat en ik heb nog zoveel sigaretten ze heeft nu al 4 keer in 10 minuten om extreme eating gevraagd voor haarzelf of iets fysieks.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Zou ook lekker kunnen zijn, maar dan heeeel veelquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:22 schreef snetje het volgende:
[..]
ze vroeg ook om extreme eating ... dus gooi er vanavond maar iets vies in zou ik zeggen
Ja, mooi he. Ze neemt het er goed van. Ach, elk ander zou ook geprofiteerd hebben.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:22 schreef Banjerkanjer het volgende:
Marielin bestelt: Een fles wijn, shampoo, cremespoeling en douchegel voor morgenvroeg, en een pakje sigaretten.
En dat was het... TOT NU TOE!
GEHOORD?!
Ze weten het allemaal allang. Jeroen maakt de hele dag al doorlopend hints in die richting. Maar ze zeggen het niet, itt Marielin, zijn de anderen nogal solidair.quote:
Dat GEHOORD??? kwam er best brutaal uitquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:22 schreef Banjerkanjer het volgende:
Marielin bestelt: Een fles wijn, shampoo, cremespoeling en douchegel voor morgenvroeg, en een pakje sigaretten.
En dat was het... TOT NU TOE!
GEHOORD?!
we zien het wel, ik zit iig klaar in de startblokkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat ze het zelf nog niet helemaal weten
Nee, ik weet heeeeeel zeker dat Eline het heel anders zou aanpakken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:23 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ja, mooi he. Ze neemt het er goed van. Ach, elk ander zou ook geprofiteerd hebben.
Nee jij maakt er opzet van. Ik zei dat er toevallig iets mee recht wordt getrokken. Het komt zo uit. En er is gewoon een poll over geweest.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jij kwam er zelf mee dat er iets werd rechtgetrokken dat krom was, dat is dus positieve discriminatie.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat GEHOORD??? kwam er best brutaal uit![]()
Ze is even "In control"quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat GEHOORD??? kwam er best brutaal uit![]()
voor de bunjker ? ik zal mn mail eens checkenquote:
Valt alleen maar nog meer op wat Marie eigenlijk zelf een enorme zeikerd is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:24 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ze weten het allemaal allang. Jeroen maakt de hele dag al doorlopend hints in die richting. Maar ze zeggen het niet, itt Marielin, zijn de anderen nogal solidair.
Voorzichtiger bedoel je?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:24 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nee, ik weet heeeeeel zeker dat Eline het heel anders zou aanpakken.
Of voor exteme eating stemmen voor morgen en op marielin en iemand anders naar keuze stemmen, wat ze vraagt kan ze natuurlijk ook wel krijgenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:22 schreef snetje het volgende:
[..]
ze vroeg ook om extreme eating ... dus gooi er vanavond maar iets vies in zou ik zeggen
Jawel, maar dat werd ook heel snel en convenient weer in de kiem gesmoord.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:20 schreef Rica het volgende:
[..]
[..]
Er is een poll geweest en niet voor niets is daar Marielin uitgekomenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee jij maakt er opzet van. Ik zei dat er toevallig iets mee recht wordt getrokken. Het komt zo uit. En er is gewoon een poll over geweest.
Ik ben voor. Idd niet tegen Eline, want die gaat echt geen gore dingen eten. Laat haar maar zo'n challenge aangaan tegen iemand waarvan ze het niet vooraf al gaat winnen (het is niet voor niets dat ze juist die uitdaging uitkiest tegen juist Eline).quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:26 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Of voor exteme eating stemmen voor morgen en op marielin en iemand anders naar keuze stemmen, wat ze vraagt kan ze natuurlijk ook wel krijgen![]()
moet de regie toch voor iets smerigs gaan zorgen natuurlijk
Ach, het was óf Peter óf Jeroen op het eind, dan maar Petra eruitquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:26 schreef Jimbo het volgende:
hmm bah, peter eruit, weg confrontaties met jeroen
als ze tegen eline moet hoeft het niet eens zó vies te zijn, eline is al snel van het weigeren met extreme eatingquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:26 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Of voor exteme eating stemmen voor morgen en op marielin en iemand anders naar keuze stemmen, wat ze vraagt kan ze natuurlijk ook wel krijgen![]()
moet de regie toch voor iets smerigs gaan zorgen natuurlijk
Voorzichtiger sowieso, maar Eline zou ook niet teveel voor zichzelf durven en willen vragen, omdat ze het dan lullig voor de anderen zou vinden.quote:
Yep, die wilde ze.quote:
Idd, ze wil ook graag iets fysieks , opdrukken tegen Pim!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
als ze tegen eline moet hoeft het niet eens zó vies te zijn, eline is al snel van het weigeren met extreme eating
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:28 schreef Peter6000 het volgende:
Marielin heeft in de Bunker geleerd dat ze niet zo moet zeiken over kleine dingetjes.
kan ze iets anders dan ?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:29 schreef Espabilado het volgende:
Haha Marielin heeft geleerd in de bunker dat ze 'niet zo moet zeiken over kleine dingetjes die je niet hebt'
OH THE IRONY
Waarschijnlijk denkt ze zelf dat ze over kleine dingetjes aan het praten is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
Marielin heeft geleerd dat "ze niet moet zeiken over kleine dingetjes.."
een poll voor de nieuwe 007 ja .. maar ik heb geen poll gezien voor wie de Boiling Point zou gaan doen ....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:16 schreef Rica het volgende:
[..]
dan blijven Pim of Jeroen over, maar dat maakt niet uit wie van de 2 hem doet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:27 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik ben voor. Idd niet tegen Eline, want die gaat echt geen gore dingen eten. Laat haar maar zo'n challenge aangaan tegen iemand waarvan ze het niet vooraf al gaat winnen (het is niet voor niets dat ze juist die uitdaging uitkiest tegen juist Eline).
Ja Marielin werd gekozen als geheim agent. In tegenstelling tot de privileges van Eline een beslissing van de streamers.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er is een poll geweest en niet voor niets is daar Marielin uitgekomen
" beste marielin " ...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen met een fles wijn: Dat is voor Marielin, denk ik.
Iedereen moet lachen.
Ja, dat lesje heeft ze echt geleerdquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:28 schreef Peter6000 het volgende:
Marielin heeft in de Bunker geleerd dat ze niet zo moet zeiken over kleine dingetjes.
Wel een beetje opletten, ik zeik helemaal niet alleen maar over Marielin. Ik zeik over iedereenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja Marielin werd gekozen als geheim agent. In tegenstelling tot de privileges van Eline een beslissing van de streamers.
Maar goed jullie willen gewoon continue zeiken over Marielin, elk woord uit zijn verband trekken en zo negatief mogelijk uitleggen en als er niks is verzinnen jullie wel iets. Leuke Cossen levert het niet op maar doe wat je niet laten kan.
Daarom moet ze tegen 1 van de mannen gaan. Het moet natuurlijk wel iets vies zijn (ala fear factor) natuurlijk, dus geen beschuitjes of zoietsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
als ze tegen eline moet hoeft het niet eens zó vies te zijn, eline is al snel van het weigeren met extreme eating
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ze wilde wel extra peuken maar die krijgt ze niet
Zou ook wel stom zijn als ze dat niet doenquote:
Dat maakt mij wel uit, dan Jeroen, die vreet alles en snel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
dan blijven Pim of Jeroen over, maar dat maakt niet uit wie van de 2 hem doet.![]()
Als Marielin maar extreme eating met iets smerigs kan doen.
Jup, ze krijgt alles waar ze om vraagt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:30 schreef moha het volgende:
[..]
en krijgt ze nu ook die hele lijst waar ze om gevraagd heeft? of 1 ?
geloof het wel, want ze denken zat Marielin dit allemaal van de streamers krijgt en hopen dat 1 van hun morgen aan de beurt is of zoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:35 schreef Chanel5 het volgende:
Blijven die 3 nu lachen om al hetgene Marielin krijgt
Nou ja, ook goed. Ik lees er wel overheen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wel een beetje opletten, ik zeik helemaal niet alleen maar over Marielin. Ik zeik over iedereen
welke man zou jij kiezen? Jeroen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat maakt mij wel uit, dan Jeroen, die vreet alles en snel.
Dat zei ik ook al, eitje deze opdracht met Marielin, bij ieder ander was ie mislukt omdat Mariel wél gebeld zou hebben, meteen 'ja wat is dit, waarom krijgt die alles en moet ik om mn peuken blijven vragen'quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:36 schreef Oxymorons het volgende:
Marielin zal haar geheime opdracht makkelijk halen (natuurlijk geniet ze van de luxe. Wie zou dat niet doen) want de anderen zullen niet echt gaan klagen omdat ze weten (berusten) dat het met een geheime actie te maken heeft. Alle drie hebben ze zoiets van "ja dit hoort bij het spel". Kijkend naar de 3 (mist klagende overlevers) was dit ook wel te voorspellen. Al typend hoor ik Jeroen nog zeggen "geniet er lekker van".
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Jup, ze krijgt alles waar ze om vraagt.
Je vraagt: Wie zou dat niet doen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:36 schreef Oxymorons het volgende:
Marielin zal haar geheime opdracht makkelijk halen (natuurlijk geniet ze van de luxe. Wie zou dat niet doen) want de anderen zullen niet echt gaan klagen omdat ze weten (berusten) dat het met een geheime actie te maken heeft. Alle drie hebben ze zoiets van "ja dit hoort bij het spel". Kijkend naar de 3 (mist klagende overlevers) was dit ook wel te voorspellen. Al typend hoor ik Jeroen nog zeggen "geniet er lekker van".
Dat is een nadeel idd, ze krijgen het door, en gunnen de ander ook wat.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:36 schreef Oxymorons het volgende:
Marielin zal haar geheime opdracht makkelijk halen (natuurlijk geniet ze van de luxe. Wie zou dat niet doen) want de anderen zullen niet echt gaan klagen omdat ze weten (berusten) dat het met een geheime actie te maken heeft. Alle drie hebben ze zoiets van "ja dit hoort bij het spel". Kijkend naar de 3 (minst klagende overlevers) was dit ook wel te voorspellen. Al typend hoor ik Jeroen nog zeggen "geniet er lekker van".
Ik zie ze niet zo klagen ja, die hele opdracht is in het voordeel van marielin, als het andersom zou zijn geweest hadden we de poppen aan het dansen.....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:36 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
geloof het wel, want ze denken zat Marielin dit allemaal van de streamers krijgt en hopen dat 1 van hun morgen aan de beurt is of zo
Die peuken komen straks ook nog wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:38 schreef moha het volgende:
[..]
nee toch ze heeft nu toch alleen die fles wijn gehad of zitten er peuken in die make up tas?
Wat was de sanctie voor mislukken?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al, eitje deze opdracht met Marielin, bij ieder ander was ie mislukt omdat Mariel wél gebeld zou hebben, meteen 'ja wat is dit, waarom krijgt die alles en moet ik om mn peuken blijven vragen'
Ze heeft voor morgen peuken gevraagdquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:38 schreef moha het volgende:
[..]
nee toch ze heeft nu toch alleen die fles wijn gehad of zitten er peuken in die make up tas?
Volgens mij sla je wat door, Marielin zou er heus geen drama van gaan maken, die schikt zich ook in het groepsbelang.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Je vraagt: Wie zou dat niet doen?
Wat dacht je van Marielin zelf? Stel je Eline voor in deze situatie... wie denk je dat er een onwijs drama van zou gaan maken? Juistem! Dat zou Marielin zijn!
Wat knap dat jij dat aan de buitenkant kan zienquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:39 schreef Maanvis het volgende:
Eline is van binnen super jaloers, ze kijkt Marielin namelijk neit meer aan
Als kijker staan we daar toch anders in he ???? In die bunker weten ze van niks. Dus al de dingetjes die Marielin nu krijgt !!! Daar denken ze wellicht anders over dan wij streamersquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al, eitje deze opdracht met Marielin, bij ieder ander was ie mislukt omdat Mariel wél gebeld zou hebben, meteen 'ja wat is dit, waarom krijgt die alles en moet ik om mn peuken blijven vragen'
als tegenstand voor Marielin met de extreme eating contest: jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:38 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
welke man zou jij kiezen? Jeroen?
dat kan ik helaas niet met mijn iPhone dat is dan ook wel het enige minpuntje van mijn telefoonquote:
ze wilde ook graag een duel tegen een man! want met Eline kreeg ze alleen maar van die poesievrouwedingetjes....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:34 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Daarom moet ze tegen 1 van de mannen gaan. Het moet natuurlijk wel iets vies zijn (ala fear factor) natuurlijk, dus geen beschuitjes of zoiets
laten we het er op houden dat k haar een beetje kenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat knap dat jij dat aan de buitenkant kan zien
Of ze heeft nu pas door hoe Marielin werkelijk in elkaar steekt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:39 schreef Maanvis het volgende:
Eline is van binnen super jaloers, ze kijkt Marielin namelijk neit meer aan
dat laatste ben ik ook wel met haar eensquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:41 schreef snetje het volgende:
[..]
ze wilde ook graag een duel tegen een man! want met Eline kreeg ze alleen maar van die poesievrouwedingetjes....
Beter zoeken danquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dat kan ik helaas niet met mijn iPhone dat is dan ook wel het enige minpuntje van mijn telefoon
Dat gaat ze doen en reddenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat laatste ben ik ook wel met haar eens
Interessantquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
laten we het er op houden dat k haar een beetje ken
Mwah, het feit dat Marielin wijn heeft en zij niet lijkt haar wel een beetje te raken...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat knap dat jij dat aan de buitenkant kan zien
Ja ja, zo doorzichtig dit.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, stuur Kopijkat eens een PM-etje. Die kickt nogal op dat soort dingen en is biquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wel een beetje opletten, ik zeik helemaal niet alleen maar over Marielin. Ik zeik over iedereen
Door de streamers goedgekeurdquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:41 schreef moha het volgende:
[..]
dit kan toch niet dit is een voorkeurs behandeling.
Volgens mij kan dat wel hoor, je kunt toch ook you tubejes bekijken?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dat kan ik helaas niet met mijn iPhone dat is dan ook wel het enige minpuntje van mijn telefoon
Gelukkig komt er zo drank voor de hele groepquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, het feit dat Marielin wijn heeft en zij niet lijkt haar wel een beetje te raken...
Tief toch es op manquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, stuur Kopijkat eens een PM-etje. Die kickt nogal op dat soort dingen en is bi.
-exteme eating tegen Jeroenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
als tegenstand voor Marielin met de extreme eating contest: ja
Maar ze wilde ook iets fysiek, dan graag tegen Pim
en indien opdracht onbekend dan zou ik denk ik voor Jeroen gaan
drank stijgt gelijk doorquote:
marielin is gewoon wat assertiever en zeurt meer, echt dikke kans dat zij gewoon zou hebben gebeldquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Als kijker staan we daar toch anders in he ???? In die bunker weten ze van niks. Dus al de dingetjes die Marielin nu krijgt !!! Daar denken ze wellicht anders over dan wij streamers
Logisch toch ook, maar dat is nu opgelostquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, het feit dat Marielin wijn heeft en zij niet lijkt haar wel een beetje te raken...
En volgens mij, zwak jij het nogal af allemaalquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij sla je wat door, Marielin zou er heus geen drama van gaan maken, die schikt zich ook in het groepsbelang.
Ze zal er hooguit iets meer over zeuren.
Proostquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:44 schreef evaxsis het volgende:
Jah feestjedan ga ik ook aan de zuip
![]()
proost mensen
Ja, en nee... de redactie zegt dan dat de streamers het haar gunnen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:43 schreef K_L het volgende:
Hoi allemaal![]()
Begrijp ik het goed dat elke uitgesproken wens van Marielin wordt vervuld deze 24 uur?
Of moet ze er duidelijk om vragen bij de redactie? En zegt ze dan dat de kijkers het haar gunnen?
Ik denk dat Peter gelijk heeft hoor. Marielin weet ook dat het het spel is en zal dus ook echt niet bellen. Ze zal wel balen en zeuren en zeuren en zeuren enz.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:45 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
En volgens mij, zwak jij het nogal af allemaal
Klapt er wel inquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:46 schreef Tessio het volgende:
Jeroen tegen Eline: Opmaken he dit anders wordt het weer inleveren.
Hoe bedoel je dat?quote:
Ja da's toch niet raarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:47 schreef JediMasterLucia het volgende:
dat men zo blij kan zijn met een paar blikjes bier en 2 zakken chips
Ik kan me er wel iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:47 schreef JediMasterLucia het volgende:
"Alles kan een mens gelukkig maken".....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:47 schreef JediMasterLucia het volgende:
kan je mij misschien een linkje sturen want ik weer niet waar je bedoeltquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat wel hoor, je kunt toch ook you tubejes bekijken?
En op die site staat zelfs een progje voor de iPhone
Doet ze toch goed, anders had Jeroen of Eline zonder gezeten.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:49 schreef Banjerkanjer het volgende:
En wat zei ik? De slaapzak is besteld zodat ze lekker kan slapen vannacht!
Wie zei er ook alweer dat Marielin bereid was om zonder slaapzak te gaan slapen?
Een paar stevige belgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |