Zou ook wel stom zijn als ze dat niet doenquote:
Dat maakt mij wel uit, dan Jeroen, die vreet alles en snel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
dan blijven Pim of Jeroen over, maar dat maakt niet uit wie van de 2 hem doet.![]()
Als Marielin maar extreme eating met iets smerigs kan doen.
Jup, ze krijgt alles waar ze om vraagt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:30 schreef moha het volgende:
[..]
en krijgt ze nu ook die hele lijst waar ze om gevraagd heeft? of 1 ?
geloof het wel, want ze denken zat Marielin dit allemaal van de streamers krijgt en hopen dat 1 van hun morgen aan de beurt is of zoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:35 schreef Chanel5 het volgende:
Blijven die 3 nu lachen om al hetgene Marielin krijgt
Nou ja, ook goed. Ik lees er wel overheen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wel een beetje opletten, ik zeik helemaal niet alleen maar over Marielin. Ik zeik over iedereen
welke man zou jij kiezen? Jeroen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat maakt mij wel uit, dan Jeroen, die vreet alles en snel.
Dat zei ik ook al, eitje deze opdracht met Marielin, bij ieder ander was ie mislukt omdat Mariel wél gebeld zou hebben, meteen 'ja wat is dit, waarom krijgt die alles en moet ik om mn peuken blijven vragen'quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:36 schreef Oxymorons het volgende:
Marielin zal haar geheime opdracht makkelijk halen (natuurlijk geniet ze van de luxe. Wie zou dat niet doen) want de anderen zullen niet echt gaan klagen omdat ze weten (berusten) dat het met een geheime actie te maken heeft. Alle drie hebben ze zoiets van "ja dit hoort bij het spel". Kijkend naar de 3 (mist klagende overlevers) was dit ook wel te voorspellen. Al typend hoor ik Jeroen nog zeggen "geniet er lekker van".
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Jup, ze krijgt alles waar ze om vraagt.
Je vraagt: Wie zou dat niet doen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:36 schreef Oxymorons het volgende:
Marielin zal haar geheime opdracht makkelijk halen (natuurlijk geniet ze van de luxe. Wie zou dat niet doen) want de anderen zullen niet echt gaan klagen omdat ze weten (berusten) dat het met een geheime actie te maken heeft. Alle drie hebben ze zoiets van "ja dit hoort bij het spel". Kijkend naar de 3 (mist klagende overlevers) was dit ook wel te voorspellen. Al typend hoor ik Jeroen nog zeggen "geniet er lekker van".
Dat is een nadeel idd, ze krijgen het door, en gunnen de ander ook wat.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:36 schreef Oxymorons het volgende:
Marielin zal haar geheime opdracht makkelijk halen (natuurlijk geniet ze van de luxe. Wie zou dat niet doen) want de anderen zullen niet echt gaan klagen omdat ze weten (berusten) dat het met een geheime actie te maken heeft. Alle drie hebben ze zoiets van "ja dit hoort bij het spel". Kijkend naar de 3 (minst klagende overlevers) was dit ook wel te voorspellen. Al typend hoor ik Jeroen nog zeggen "geniet er lekker van".
Ik zie ze niet zo klagen ja, die hele opdracht is in het voordeel van marielin, als het andersom zou zijn geweest hadden we de poppen aan het dansen.....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:36 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
geloof het wel, want ze denken zat Marielin dit allemaal van de streamers krijgt en hopen dat 1 van hun morgen aan de beurt is of zo
Die peuken komen straks ook nog wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:38 schreef moha het volgende:
[..]
nee toch ze heeft nu toch alleen die fles wijn gehad of zitten er peuken in die make up tas?
Wat was de sanctie voor mislukken?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al, eitje deze opdracht met Marielin, bij ieder ander was ie mislukt omdat Mariel wél gebeld zou hebben, meteen 'ja wat is dit, waarom krijgt die alles en moet ik om mn peuken blijven vragen'
Ze heeft voor morgen peuken gevraagdquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:38 schreef moha het volgende:
[..]
nee toch ze heeft nu toch alleen die fles wijn gehad of zitten er peuken in die make up tas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |