juist wel ff lekker tochquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:50 schreef NrTH het volgende:
* NrTH moet niet meer eventjes gaan liggen na het eten..
Weer 2 uur v/d dag ineens weg
Maar goed dat je er weer bentquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:50 schreef NrTH het volgende:
Een half uurtje is wel lekker, maar goed, het is ook niet alsof ik wat anders te doen hebquote:
staat niet op de site dat er gebeld moet worden .... lekker duidelijk weerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:49 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Maar dat moet dus telefonisch,dan is de opdracht van Marielin mislukt.
Vroeg gegeten danquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:50 schreef NrTH het volgende:
Niet? Want ik weet zeker dat ik het ergens gelezen heb.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:53 schreef snetje het volgende:
[..]
staat niet op de site dat er gebeld moet worden .... lekker duidelijk weer
Ik eet altijd rond half 6 en dan 's avonds om een uur of 10 het restjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Vroeg gegeten dan
Ik heb het net een kwartiertje op
Da's beter dan er niet meer te zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:53 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dank u, het is ook fijn om er weer te zijn
Wij hebben (bijna) nooit restjesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:54 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik eet altijd rond half 6 en dan 's avonds om een uur of 10 het restje
dat restje eet ik smorgensquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:54 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik eet altijd rond half 6 en dan 's avonds om een uur of 10 het restje
Oh ja? Is Copycat egocentrisch?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:44 schreef Dementor het volgende:
Ik heb iets ontdekt vandaag: egoCentrisCh.
Ja! Bring it onquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat restje eet ik smorgens![]()
![]()
Laat het dagduel maar beginnen
Dat is vooral voor streamers rete irritant ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:56 schreef snetje het volgende:
Kaarsjes voor Fase III
Ja, ze hebben extra licht nodig
Nee, alleen het hoognodige erin
ik weet niet of ik hier wel vrolijk van wordt... de laatste dagen alleen in het donker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |