Ik had net ook een déja vu: dat ik beneden kwam er een een glas rosé en een LD op me stonden te wachten....quote:
helemaal mee eensch.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet alleen sneu, ik vind dat de redactie dat ook echt niet kan maken.
Een joint is van een andere orde, maar wat mij betreft wel de grens.
Dat gaat ook echt niet gebeuren hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kunnen ze toch niet maken? Coke in die hut.....![]()
Het is ook niet mijn idee van vermaak.
ze jankt nu al de hele tijd dat ze dr vriendje mist, ze houdt het daar niet vol zonder 'maatje'quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou ze vrienden willen, die heeft ze al . Gaat om de poet
Tot nu toe welquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze jankt nu al de hele tijd dat ze dr vriendje mist, ze houdt het daar niet vol zonder 'maatje'
Wat dacht je van Tanja die haar magnetronmaaltijden wegflikkerde, terwijl de rest op rantsoen stond.quote:
tot nu toe heeft ze peter gehadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Tot nu toe welDie week extra kan er best wel bij
Dit gaat natuurlijk wel heel erg opvallenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:37 schreef swarmahoer het volgende:
de sirene: toillettas van marielin
Gehadquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat dacht je van Tanja die haar magnetronmaaltijden wegflikkerde, terwijl de rest op rantsoen stond.
daarom zullen de anderen niet gauw gaan klagen denk ik...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:39 schreef snetje het volgende:
wel jammer dat dit zogenaamd via de streamers gaat .....
Ik zat te wachten op een post van jou met een kat naar BQquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu is het wachten op een zeikopmerking van BeeQueen.
Is een beetje de Marielin van dit topic.![]()
Verkapte TVP
Niet zo raar, die raakte gisteren haar gewonnen deo kwijt door toedoen van marielin, die nu pontificaal met een geheel gevulde make-up tas voor haar gaat zitten showen...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:42 schreef Kinga het volgende:
Je ziet dat Eline stinkend jaloers is. Hihi.
Hier geven we commentaar op streams, niet op users. Dank je.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu is het wachten op een zeikopmerking van BeeQueen.
Is een beetje de Marielin van dit topic.![]()
maar wat wordt er nu precies verstaan onder klagen ... ik hoorde net iemand zeggen ik wil ook wel mijn toilettas ....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:41 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
daarom zullen de anderen niet gauw gaan klagen denk ik...
Zo is dat !! Dat gezeik !! Of je bent jaloers of een zure ofzoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier geven we commentaar op streams, niet op users. Dank je.
Het moet telefonisch,het klagen maar dat weet de rest van de overlevers niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:44 schreef snetje het volgende:
[..]
maar wat wordt er nu precies verstaan onder klagen ... ik hoorde net iemand zeggen ik wil ook wel mijn toilettas ....
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:44 schreef Dementor het volgende:
Ik heb iets ontdekt vandaag: egoCentrisCh.
Nou, bv. als je een toilettas krijgt, dat je dan gelijk op gaat noemen wat er niet in zit. In plaats van blij te zijn met wat er wel in zitquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:44 schreef snetje het volgende:
[..]
maar wat wordt er nu precies verstaan onder klagen ... ik hoorde net iemand zeggen ik wil ook wel mijn toilettas ....
Ik denk niet dat dat mag?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als Marielin slim is dan besteld ze dat er ook iets van een wens van een andere overlever in mag komen.
Om zo de aandacht af te leiden.
"Ik zou het ook leuk vinden als er .... voor jou in de bunker zou komen" Zoiets.
Ze mocht geen dingen voor anderen bestellenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als Marielin slim is dan besteld ze dat er ook iets van een wens van een andere overlever in mag komen.
Om zo de aandacht af te leiden.
"Ik zou het ook leuk vinden als er .... voor jou in de bunker zou komen" Zoiets.
Ik heb me toch al 211 topics kunnen inhouden. Wat een bikkel ben ik ook he?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op een post van jou met een kat naar BQ
Eensch, ze hadden het beter open kunnen laten, nu lijkt het allemaal van de tandenborstel opdracht af te komen....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:39 schreef snetje het volgende:
wel jammer dat dit zogenaamd via de streamers gaat .....
Jij wilt graag zien dat Eline stinkend jaloers is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:42 schreef Kinga het volgende:
Je ziet dat Eline stinkend jaloers is. Hihi.
als ze doorkrijgen dat Marielin voorgetrokken word (wat natuurlijk zo is) en daarover gaan klagen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:44 schreef snetje het volgende:
[..]
Andersom was het een heel ander verhaal geweestquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:47 schreef mooiiiiii het volgende:
Eline neemt het wel goed op,andersom schat ik het anders in.
King D.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wij, koningin der Nederlanden, bij de gratie Gods...
marielin ten voeten uitquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, bv. als je een toilettas krijgt, dat je dan gelijk op gaat noemen wat er niet in zit. In plaats van blij te zijn met wat er wel in zit
dat viel mij ook op, het zit haar ook niet mee. lijkt wel of ze het express eruit hebben gehaaldquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, bv. als je een toilettas krijgt, dat je dan gelijk op gaat noemen wat er niet in zit. In plaats van blij te zijn met wat er wel in zit
Ok, ze heeft nu ook wel een goed excuus trouwens. Dat het de volgende keer misschien wel een ander is die alles mag bestellen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ze mocht geen dingen voor anderen bestellen
Dat hebben ze allang door, en ze weten ook precies waarom. Maar ze spreken het expres niet uit. Misschien is het leven in de bunker met een blije Marielin wel vele malen lichter dan het leven met een ontevreden Marielin?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:47 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
als ze doorkrijgen dat Marielin voorgetrokken word (wat natuurlijk zo is) en daarover gaan klagen.
Maar dat moet dus telefonisch,dan is de opdracht van Marielin mislukt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:47 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
als ze doorkrijgen dat Marielin voorgetrokken word (wat natuurlijk zo is) en daarover gaan klagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |