Ik had net ook een déja vu: dat ik beneden kwam er een een glas rosé en een LD op me stonden te wachten....quote:
helemaal mee eensch.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet alleen sneu, ik vind dat de redactie dat ook echt niet kan maken.
Een joint is van een andere orde, maar wat mij betreft wel de grens.
Dat gaat ook echt niet gebeuren hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kunnen ze toch niet maken? Coke in die hut.....![]()
Het is ook niet mijn idee van vermaak.
ze jankt nu al de hele tijd dat ze dr vriendje mist, ze houdt het daar niet vol zonder 'maatje'quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou ze vrienden willen, die heeft ze al . Gaat om de poet
Tot nu toe welquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze jankt nu al de hele tijd dat ze dr vriendje mist, ze houdt het daar niet vol zonder 'maatje'
Wat dacht je van Tanja die haar magnetronmaaltijden wegflikkerde, terwijl de rest op rantsoen stond.quote:
tot nu toe heeft ze peter gehadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Tot nu toe welDie week extra kan er best wel bij
Dit gaat natuurlijk wel heel erg opvallenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:37 schreef swarmahoer het volgende:
de sirene: toillettas van marielin
Gehadquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat dacht je van Tanja die haar magnetronmaaltijden wegflikkerde, terwijl de rest op rantsoen stond.
daarom zullen de anderen niet gauw gaan klagen denk ik...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:39 schreef snetje het volgende:
wel jammer dat dit zogenaamd via de streamers gaat .....
Ik zat te wachten op een post van jou met een kat naar BQquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu is het wachten op een zeikopmerking van BeeQueen.
Is een beetje de Marielin van dit topic.![]()
Verkapte TVP
Niet zo raar, die raakte gisteren haar gewonnen deo kwijt door toedoen van marielin, die nu pontificaal met een geheel gevulde make-up tas voor haar gaat zitten showen...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:42 schreef Kinga het volgende:
Je ziet dat Eline stinkend jaloers is. Hihi.
Hier geven we commentaar op streams, niet op users. Dank je.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu is het wachten op een zeikopmerking van BeeQueen.
Is een beetje de Marielin van dit topic.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |