dat komt niet door een gebrek aan zonlicht maar door haar schoorsteengedrag.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:49 schreef FuTilE het volgende:
Marielin begint er langzaamaan een beetje uit te zien als een visstick die te lang in de zon heeft gelegen.
Heb niet het idee dat het gebrek aan zonlicht haar veel goed doet.
natuurlijk zitten ze er voor het geld, of roem of wat ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Onzin. Zij zitten er voor het geld, wij hier om het ze lastig te maken. Juist dat niet iedereen reageert zoals de streamer verwacht maakt het kijken leuk. Trouwens, is er 'een streamer?' Willen we allemaal niet iets anders.
Peter was een goede kandidaat, deed het beter dan ik had verwacht, had er ook niet uitgehoeven. Van meer kijkers niet gezien de uitslag weer lekker dicht bij elkaar lag.
Waarom is Peter dan een verkeerde kandidaat? Peter voegt meer toe dan Pim.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:50 schreef hondjes het volgende:
Maar voor niets gaat de zon op, je moet wel werken, en dat doen ze niet, ze zitten , ze praten
en dat was het.
Winnaarsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wanneer ben je geschikt voor dit programma dan?
Ik vraag me nu ook af waar ik naar kijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:51 schreef Kanjer het volgende:
het is te saai voor woorden,wat een afgang is dit zeg
Of een Bquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:55 schreef Rica het volgende:
[..]
Winnaars
BB1 : Bart
BB2 : Bianca (wie)
BB3 : Sandy (mooi, lekkere hese stem, pinkte zo nu en dan een traantje weg en was vooral erg stil)
BB4 : Jeanette (bij gebrek aan beter, ook helemaal vergeten inmiddels)
BB5 : Joost (de entertainer)
BB6 : Jeroen ()
Wanneer ben je geschikt? Blijkbaar het meest als je naam met een "J" begint.
ze moeten gewoon aan het werk gezet worden ..... anders vallen er sowieso 3 overlevers neer van het zware niksdoen..... zet ze maar aan tig kilo uien snijdenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:51 schreef Kanjer het volgende:
het is te saai voor woorden,wat een afgang is dit zeg
Peter was goed voor de streams..klopt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom is Peter dan een verkeerde kandidaat? Peter voegt meer toe dan Pim.
Wmb is Marielin de winnaar, die doet er echt alles voor.
Ja, en dan weer vooruit, gewoon een beetje spelen met de tijd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:13 schreef snetje het volgende:
[..]
totaal geen tijdsbesef hebben is wel weer leuke voor fase III
Met 5 glazen voelt ze niks, normaal.....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:56 schreef Leandra het volgende:
Marielin voelt het bier nu al, maar dat ligt aan "dat kleine klote glaasje"
Neuh dat lijkt mij ook niet, ik denk dat het met Marielin prima stappen isquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Met 5 glazen voelt ze niks, normaal.....
ik vind dat ze nu wel wat enthousiaster reageert en nog is ze imo niet te genietenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:56 schreef Leandra het volgende:
Marielin voelt het bier nu al, maar dat ligt aan "dat kleine klote glaasje"
Ze vertelt vanaf dag 1 eigenlijk al vrij weinig over zichzelf, zelfs tijdens het rondje voorstellen ging het vooral over de hufterstreek van haar ex.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:59 schreef Flow3r het volgende:
Eline reageert alléen als Marielin wat zegt...net als Pim alléen iets zegt als Jeroen wat vraagt of zo..zet Eline eens met Pim apart? ben zeer benieuwe wie er zal beginnen met een gesprekje![]()
ook goedenavond trouwens
Ik vind het echt jammer dat Peter eruit is. Hij en Jeroen werkten op elkaar als een rode lap op een stier. En dat leverde voor de kijker spannende beelden op.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom is Peter dan een verkeerde kandidaat? Peter voegt meer toe dan Pim.
Wmb is Marielin de winnaar, die doet er echt alles voor.
Marielin herhaalt alles nog maar eens voor de zoveelste keer...zucht....maar die probéert tenminste nog iets, anders sta je daar ook maar te zwijgen...en Eline hoeft alles alleen maar te beamen en ja te knikkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze vertelt vanaf dag 1 eigenlijk al vrij weinig over zichzelf, zelfs tijdens het rondje voorstellen ging het vooral over de hufterstreek van haar ex.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik vind dat ze nu wel wat enthousiaster reageert en nog is ze imo niet te genieten
Eline laat anderen gewoon praten, en wordt vervolgens gewaardeerd om de aandacht die ze voor hen heeft of lijkt te hebben.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Marielin herhaalt alles nog maar eens voor de zoveelste keer...zucht....maar die probéert tenminste nog iets, anders sta je daar ook maar te zwijgen...en Eline hoeft alles alleen maar te beamen en ja te knikken
Ja ze stond Peter helemaal niet bij. Nooit Eline aangemoedigd. Nope.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:05 schreef snetje het volgende:
[..]
irriteer me er een beetje aan dat als Marilien het er moeilijk mee heeft iedereen er maar rekening mee moet houden ... maar als anderen er even doorheen zitten er niks geen steun van haar kant afkomt ...
dat is ook wel een goede eigenschap, maar wat nu als die ander net zo zwijgzaam is? iémand zal het ijs toch moeten breken?..ppff....word hier ook moe van hoor...laat Eline maar eens een tijdje samen met Pimmetje luchtenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eline laat anderen gewoon praten, en wordt vervolgens gewaardeerd om de aandacht die ze voor hen heeft of lijkt te hebben.
In feite vindt ze het denk ik wel mooi als een ander praat, dan hoeft ze minder van zichzelf bloot te geven
het valt zo op dat Marielin nu de drukste van het stel is en hun zitten er op dit moment er doorheen. hoop wel dat het feestje het goed maken want dit is te triest voor woorden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:05 schreef snetje het volgende:
[..]
irriteer me er een beetje aan dat als Marilien het er moeilijk mee heeft iedereen er maar rekening mee moet houden ... maar als anderen er even doorheen zitten er niks geen steun van haar kant afkomt ...
nee ik denk het niet... ik geloof ook niet dat ik veel gemist heb de afgelopen twee dagenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:06 schreef Spooky4u het volgende:
Heb ik de afgelopen 2 uur iets gemist?
ws zitten die achter de pc thuis en durfen niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wanneer ben je geschikt voor dit programma dan?
Hoerenfeest-top!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:09 schreef Nostalgist het volgende:
Marielin gelooft niet echt in een feestje vanavond..... "Het is tenslotte fase 2"....
Heeft iemand een idee hoe heftig het gaat worden vanavond ?
Of wordt het een "coïtus interruptus - hoerenfeest" ?
Ik denk eerder dat ze een dip heeft doordat Peter eruit is want er gebeurt nu niks meer.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eline laat anderen gewoon praten, en wordt vervolgens gewaardeerd om de aandacht die ze voor hen heeft of lijkt te hebben.
In feite vindt ze het denk ik wel mooi als een ander praat, dan hoeft ze minder van zichzelf bloot te geven
het wordt idd minder met Eline .. voor die tijd was zij toch wel de vrolijke noot daar hoor ..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
ligt er aan of huubke achter de knupkes zitquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:09 schreef Nostalgist het volgende:
Marielin gelooft niet echt in een feestje vanavond..... "Het is tenslotte fase 2"....
Denk het niet, denk dat Eline niet zo'n hoge pet van zichzelf op heeft. Ook als ze vertelt over haar vorige relatie, en hoe ze daarin behandelt werd. Dan nog is het kleine zusje van "ijskoningin" Dido. Ik denk dat Eline gewoon erg opkijkt tegen anderen, inclusief Marielin (op het vorige feestje sprak ze dat ook veelvuldig uit). Ik denk dat Eline daarom meer pleaser-gedrag laat zien, in de hoop en veronderstelling dat ze dan iig wel gewaardeerd wordt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah..... als ik een vent was en ik had zo'n blik tegenover me dan liet ik die hele coïtus maar zittenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:09 schreef Nostalgist het volgende:
wat heeft Eline hier nou mee te maken?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:08 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja ze stond Peter helemaal niet bij. Nooit Eline aangemoedigd. Nope.
Kijk je streams of zit je de hele dag naar een foto van Eline te turen?
Iemand van de regie die duidelijkheid kan geven ?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ligt er aan of huubke achter de knupkes zit
Ik hoop geen wijn en bier maar gelijk de tequila, vodka en rum erinquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:09 schreef Nostalgist het volgende:
de aandacht werd afgeleid doordat er overal wel wat te doen was en zij er tussendoor kon huppelen, maar zelf een gesprek beginnen kan ze niet..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze een dip heeft doordat Peter eruit is want er gebeurt nu niks meer.
geen idee of huub er is vanavondquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Iemand van de regie die duidelijkheid kan geven ?
tja,tis echt afzien daaroquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:19 schreef Kinga het volgende:
Hebben ze niet net gegeten? En zie ze alweer vlees bakken.
de softe versie van je omhoog neukenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zuipt als een maleier en heeft als enige een beetje gezoend en gevreëen, i'tt die andere saaie dozen.
Neuh, die coïtus gaat hem dan niet worden....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah..... als ik een vent was en ik had zo'n blik tegenover me dan liet ik die hele coïtus maar zitten![]()
[ afbeelding ]
Marielin verheugt zich op een feestje![]()
ze is bang dat we haar niet goed gehoord hebben ,daarom loert ze ook steeds in de cameraquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:15 schreef Kanjer het volgende:
ik word zo moe van die marielin
ze lijkt een beetje op mn schoonmoeder,die herhaald ook alles als ze iets verteld
Daar is Eline ook goed in.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:15 schreef Kanjer het volgende:
ik word zo moe van die marielin
ze lijkt een beetje op mn schoonmoeder,die herhaald ook alles als ze iets verteld
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:22 schreef beequeen het volgende:
Calimero: Een biefstukje bakken kan ik echt wel hoor.
En maar prikken in het vlees, afblussen met water en laten sudderen.
Laat alsjeblieft veel drank in de Bunker aanrukken vanavondquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geen idee of huub er is vanavondbart wel iig
Thanksquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geen idee of huub er is vanavondbart wel iig
dat kan best ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat ze nu niet meer kan flirten, want Pim is daar te braaf voor en met Jeroen wil ze dat niet doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
de aandacht werd afgeleid doordat er overal wel wat te doen was en zij er tussendoor kon huppelen, maar zelf een gesprek beginnen kan ze niet..
Nou,quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laat alsjeblieft veel drank in de Bunker aanrukken vanavond![]()
Kan daar nog even een poll voor komen?
1. wodka
2. gin en jenever
3. alle drie
En dan voor een extra boost om een uur of twee een paar lijntjes
ze zitten er allemaal een beetje doorheen, maar dat màg ook bestquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:25 schreef snetje het volgende:
Pim heeft echt zin in een feestje![]()
[ afbeelding ]
hahaha wat een geinige smiliequote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, [ afbeelding ] [ afbeelding ] hoeft om mij niet, maar verder maakt het me weinig uit.
Die smiley.quote:[b]Op vrijdag 15 mei 2009 19:27 schreef Marrije het volgende:[/b}
Nou, [ afbeelding ] [ afbeelding ] hoeft om mij niet, maar verder maakt het me weinig uit.
Wat mij betreft is alles geoorloofd nu, laat ze maar lekker los gaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Uitroken die handelquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:29 schreef Leandra het volgende:
En Marielin al vrolijk roken terwijl Eline nog tegenover haar zit te eten
ja, eerst de sigaret aansteken, en dan vragen of Eline het goed vind dat ze nu rookt, terwijl Elinen zit te eten.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:29 schreef Leandra het volgende:
ja slim van marielin, eline had aangegeven dat ze daar nou echt zin in hadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:29 schreef blomst het volgende:
nu een patatje zegt Marielin, dus Redaktie hup patat er in voor marielin.
ik vind het alleen wat sneu worden als ze coke nodig hebben om los te gaan, maar goed, das mijn ideequote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat mij betreft is alles geoorloofd nu, laat ze maar lekker los gaan.
Ze mag niks delen he?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja slim van marielin, eline had aangegeven dat ze daar nou echt zin in had
wat nu als ze mogen kiezen met een duel?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze zitten er allemaal een beetje doorheen, maar dat màg ook best
bahquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:29 schreef Leandra het volgende:
Niet alleen sneu, ik vind dat de redactie dat ook echt niet kan maken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vind het alleen wat sneu worden als ze coke nodig hebben om los te gaan, maar goed, das mijn idee
quote:
Weed vind ik geen probleem, maar coke gaat me echt te ver.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vind het alleen wat sneu worden als ze coke nodig hebben om los te gaan, maar goed, das mijn idee
Dat kunnen ze toch niet maken? Coke in die hut.....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:33 schreef Marrije het volgende:
Waarom zou ze vrienden willen, die heeft ze al . Gaat om de poetquote:
wees blij dan gaat ze naar de dokter en komt ze wellicht niet terugquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:34 schreef beequeen het volgende:
Calimero begint weer te fluisteren. Spelen haar amandeltjes weer op?
alweer 1 ?? man dat is geen bijhouden aan zo!! ...nog 13 dus ...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:29 schreef Leandra het volgende:
Ik had net ook een déja vu: dat ik beneden kwam er een een glas rosé en een LD op me stonden te wachten....quote:
helemaal mee eensch.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet alleen sneu, ik vind dat de redactie dat ook echt niet kan maken.
Een joint is van een andere orde, maar wat mij betreft wel de grens.
Dat gaat ook echt niet gebeuren hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kunnen ze toch niet maken? Coke in die hut.....![]()
Het is ook niet mijn idee van vermaak.
ze jankt nu al de hele tijd dat ze dr vriendje mist, ze houdt het daar niet vol zonder 'maatje'quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou ze vrienden willen, die heeft ze al . Gaat om de poet
Tot nu toe welquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze jankt nu al de hele tijd dat ze dr vriendje mist, ze houdt het daar niet vol zonder 'maatje'
Wat dacht je van Tanja die haar magnetronmaaltijden wegflikkerde, terwijl de rest op rantsoen stond.quote:
tot nu toe heeft ze peter gehadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Tot nu toe welDie week extra kan er best wel bij
Dit gaat natuurlijk wel heel erg opvallenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:37 schreef swarmahoer het volgende:
de sirene: toillettas van marielin
Gehadquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat dacht je van Tanja die haar magnetronmaaltijden wegflikkerde, terwijl de rest op rantsoen stond.
daarom zullen de anderen niet gauw gaan klagen denk ik...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:39 schreef snetje het volgende:
wel jammer dat dit zogenaamd via de streamers gaat .....
Ik zat te wachten op een post van jou met een kat naar BQquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu is het wachten op een zeikopmerking van BeeQueen.
Is een beetje de Marielin van dit topic.![]()
Verkapte TVP
Niet zo raar, die raakte gisteren haar gewonnen deo kwijt door toedoen van marielin, die nu pontificaal met een geheel gevulde make-up tas voor haar gaat zitten showen...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:42 schreef Kinga het volgende:
Je ziet dat Eline stinkend jaloers is. Hihi.
Hier geven we commentaar op streams, niet op users. Dank je.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu is het wachten op een zeikopmerking van BeeQueen.
Is een beetje de Marielin van dit topic.![]()
maar wat wordt er nu precies verstaan onder klagen ... ik hoorde net iemand zeggen ik wil ook wel mijn toilettas ....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:41 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
daarom zullen de anderen niet gauw gaan klagen denk ik...
Zo is dat !! Dat gezeik !! Of je bent jaloers of een zure ofzoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier geven we commentaar op streams, niet op users. Dank je.
Het moet telefonisch,het klagen maar dat weet de rest van de overlevers niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:44 schreef snetje het volgende:
[..]
maar wat wordt er nu precies verstaan onder klagen ... ik hoorde net iemand zeggen ik wil ook wel mijn toilettas ....
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:44 schreef Dementor het volgende:
Ik heb iets ontdekt vandaag: egoCentrisCh.
Nou, bv. als je een toilettas krijgt, dat je dan gelijk op gaat noemen wat er niet in zit. In plaats van blij te zijn met wat er wel in zitquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:44 schreef snetje het volgende:
[..]
maar wat wordt er nu precies verstaan onder klagen ... ik hoorde net iemand zeggen ik wil ook wel mijn toilettas ....
Ik denk niet dat dat mag?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als Marielin slim is dan besteld ze dat er ook iets van een wens van een andere overlever in mag komen.
Om zo de aandacht af te leiden.
"Ik zou het ook leuk vinden als er .... voor jou in de bunker zou komen" Zoiets.
Ze mocht geen dingen voor anderen bestellenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als Marielin slim is dan besteld ze dat er ook iets van een wens van een andere overlever in mag komen.
Om zo de aandacht af te leiden.
"Ik zou het ook leuk vinden als er .... voor jou in de bunker zou komen" Zoiets.
Ik heb me toch al 211 topics kunnen inhouden. Wat een bikkel ben ik ook he?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op een post van jou met een kat naar BQ
Eensch, ze hadden het beter open kunnen laten, nu lijkt het allemaal van de tandenborstel opdracht af te komen....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:39 schreef snetje het volgende:
wel jammer dat dit zogenaamd via de streamers gaat .....
Jij wilt graag zien dat Eline stinkend jaloers is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:42 schreef Kinga het volgende:
Je ziet dat Eline stinkend jaloers is. Hihi.
als ze doorkrijgen dat Marielin voorgetrokken word (wat natuurlijk zo is) en daarover gaan klagen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:44 schreef snetje het volgende:
[..]
Andersom was het een heel ander verhaal geweestquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:47 schreef mooiiiiii het volgende:
Eline neemt het wel goed op,andersom schat ik het anders in.
King D.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wij, koningin der Nederlanden, bij de gratie Gods...
marielin ten voeten uitquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, bv. als je een toilettas krijgt, dat je dan gelijk op gaat noemen wat er niet in zit. In plaats van blij te zijn met wat er wel in zit
dat viel mij ook op, het zit haar ook niet mee. lijkt wel of ze het express eruit hebben gehaaldquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, bv. als je een toilettas krijgt, dat je dan gelijk op gaat noemen wat er niet in zit. In plaats van blij te zijn met wat er wel in zit
Ok, ze heeft nu ook wel een goed excuus trouwens. Dat het de volgende keer misschien wel een ander is die alles mag bestellen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ze mocht geen dingen voor anderen bestellen
Dat hebben ze allang door, en ze weten ook precies waarom. Maar ze spreken het expres niet uit. Misschien is het leven in de bunker met een blije Marielin wel vele malen lichter dan het leven met een ontevreden Marielin?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:47 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
als ze doorkrijgen dat Marielin voorgetrokken word (wat natuurlijk zo is) en daarover gaan klagen.
Maar dat moet dus telefonisch,dan is de opdracht van Marielin mislukt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:47 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
als ze doorkrijgen dat Marielin voorgetrokken word (wat natuurlijk zo is) en daarover gaan klagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |