dat komt niet door een gebrek aan zonlicht maar door haar schoorsteengedrag.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:49 schreef FuTilE het volgende:
Marielin begint er langzaamaan een beetje uit te zien als een visstick die te lang in de zon heeft gelegen.
Heb niet het idee dat het gebrek aan zonlicht haar veel goed doet.
natuurlijk zitten ze er voor het geld, of roem of wat ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Onzin. Zij zitten er voor het geld, wij hier om het ze lastig te maken. Juist dat niet iedereen reageert zoals de streamer verwacht maakt het kijken leuk. Trouwens, is er 'een streamer?' Willen we allemaal niet iets anders.
Peter was een goede kandidaat, deed het beter dan ik had verwacht, had er ook niet uitgehoeven. Van meer kijkers niet gezien de uitslag weer lekker dicht bij elkaar lag.
Waarom is Peter dan een verkeerde kandidaat? Peter voegt meer toe dan Pim.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:50 schreef hondjes het volgende:
Maar voor niets gaat de zon op, je moet wel werken, en dat doen ze niet, ze zitten , ze praten
en dat was het.
Winnaarsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wanneer ben je geschikt voor dit programma dan?
Ik vraag me nu ook af waar ik naar kijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:51 schreef Kanjer het volgende:
het is te saai voor woorden,wat een afgang is dit zeg
Of een Bquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:55 schreef Rica het volgende:
[..]
Winnaars
BB1 : Bart
BB2 : Bianca (wie)
BB3 : Sandy (mooi, lekkere hese stem, pinkte zo nu en dan een traantje weg en was vooral erg stil)
BB4 : Jeanette (bij gebrek aan beter, ook helemaal vergeten inmiddels)
BB5 : Joost (de entertainer)
BB6 : Jeroen ()
Wanneer ben je geschikt? Blijkbaar het meest als je naam met een "J" begint.
ze moeten gewoon aan het werk gezet worden ..... anders vallen er sowieso 3 overlevers neer van het zware niksdoen..... zet ze maar aan tig kilo uien snijdenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:51 schreef Kanjer het volgende:
het is te saai voor woorden,wat een afgang is dit zeg
Peter was goed voor de streams..klopt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom is Peter dan een verkeerde kandidaat? Peter voegt meer toe dan Pim.
Wmb is Marielin de winnaar, die doet er echt alles voor.
Ja, en dan weer vooruit, gewoon een beetje spelen met de tijd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:13 schreef snetje het volgende:
[..]
totaal geen tijdsbesef hebben is wel weer leuke voor fase III
Met 5 glazen voelt ze niks, normaal.....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:56 schreef Leandra het volgende:
Marielin voelt het bier nu al, maar dat ligt aan "dat kleine klote glaasje"
Neuh dat lijkt mij ook niet, ik denk dat het met Marielin prima stappen isquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Met 5 glazen voelt ze niks, normaal.....
ik vind dat ze nu wel wat enthousiaster reageert en nog is ze imo niet te genietenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:56 schreef Leandra het volgende:
Marielin voelt het bier nu al, maar dat ligt aan "dat kleine klote glaasje"
Ze vertelt vanaf dag 1 eigenlijk al vrij weinig over zichzelf, zelfs tijdens het rondje voorstellen ging het vooral over de hufterstreek van haar ex.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:59 schreef Flow3r het volgende:
Eline reageert alléen als Marielin wat zegt...net als Pim alléen iets zegt als Jeroen wat vraagt of zo..zet Eline eens met Pim apart? ben zeer benieuwe wie er zal beginnen met een gesprekje![]()
ook goedenavond trouwens
Ik vind het echt jammer dat Peter eruit is. Hij en Jeroen werkten op elkaar als een rode lap op een stier. En dat leverde voor de kijker spannende beelden op.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom is Peter dan een verkeerde kandidaat? Peter voegt meer toe dan Pim.
Wmb is Marielin de winnaar, die doet er echt alles voor.
Marielin herhaalt alles nog maar eens voor de zoveelste keer...zucht....maar die probéert tenminste nog iets, anders sta je daar ook maar te zwijgen...en Eline hoeft alles alleen maar te beamen en ja te knikkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze vertelt vanaf dag 1 eigenlijk al vrij weinig over zichzelf, zelfs tijdens het rondje voorstellen ging het vooral over de hufterstreek van haar ex.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik vind dat ze nu wel wat enthousiaster reageert en nog is ze imo niet te genieten
Eline laat anderen gewoon praten, en wordt vervolgens gewaardeerd om de aandacht die ze voor hen heeft of lijkt te hebben.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Marielin herhaalt alles nog maar eens voor de zoveelste keer...zucht....maar die probéert tenminste nog iets, anders sta je daar ook maar te zwijgen...en Eline hoeft alles alleen maar te beamen en ja te knikken
Ja ze stond Peter helemaal niet bij. Nooit Eline aangemoedigd. Nope.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:05 schreef snetje het volgende:
[..]
irriteer me er een beetje aan dat als Marilien het er moeilijk mee heeft iedereen er maar rekening mee moet houden ... maar als anderen er even doorheen zitten er niks geen steun van haar kant afkomt ...
dat is ook wel een goede eigenschap, maar wat nu als die ander net zo zwijgzaam is? iémand zal het ijs toch moeten breken?..ppff....word hier ook moe van hoor...laat Eline maar eens een tijdje samen met Pimmetje luchtenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eline laat anderen gewoon praten, en wordt vervolgens gewaardeerd om de aandacht die ze voor hen heeft of lijkt te hebben.
In feite vindt ze het denk ik wel mooi als een ander praat, dan hoeft ze minder van zichzelf bloot te geven
het valt zo op dat Marielin nu de drukste van het stel is en hun zitten er op dit moment er doorheen. hoop wel dat het feestje het goed maken want dit is te triest voor woorden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:05 schreef snetje het volgende:
[..]
irriteer me er een beetje aan dat als Marilien het er moeilijk mee heeft iedereen er maar rekening mee moet houden ... maar als anderen er even doorheen zitten er niks geen steun van haar kant afkomt ...
nee ik denk het niet... ik geloof ook niet dat ik veel gemist heb de afgelopen twee dagenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:06 schreef Spooky4u het volgende:
Heb ik de afgelopen 2 uur iets gemist?
ws zitten die achter de pc thuis en durfen niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wanneer ben je geschikt voor dit programma dan?
Hoerenfeest-top!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:09 schreef Nostalgist het volgende:
Marielin gelooft niet echt in een feestje vanavond..... "Het is tenslotte fase 2"....
Heeft iemand een idee hoe heftig het gaat worden vanavond ?
Of wordt het een "coïtus interruptus - hoerenfeest" ?
Ik denk eerder dat ze een dip heeft doordat Peter eruit is want er gebeurt nu niks meer.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eline laat anderen gewoon praten, en wordt vervolgens gewaardeerd om de aandacht die ze voor hen heeft of lijkt te hebben.
In feite vindt ze het denk ik wel mooi als een ander praat, dan hoeft ze minder van zichzelf bloot te geven
het wordt idd minder met Eline .. voor die tijd was zij toch wel de vrolijke noot daar hoor ..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
ligt er aan of huubke achter de knupkes zitquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:09 schreef Nostalgist het volgende:
Marielin gelooft niet echt in een feestje vanavond..... "Het is tenslotte fase 2"....
Denk het niet, denk dat Eline niet zo'n hoge pet van zichzelf op heeft. Ook als ze vertelt over haar vorige relatie, en hoe ze daarin behandelt werd. Dan nog is het kleine zusje van "ijskoningin" Dido. Ik denk dat Eline gewoon erg opkijkt tegen anderen, inclusief Marielin (op het vorige feestje sprak ze dat ook veelvuldig uit). Ik denk dat Eline daarom meer pleaser-gedrag laat zien, in de hoop en veronderstelling dat ze dan iig wel gewaardeerd wordt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah..... als ik een vent was en ik had zo'n blik tegenover me dan liet ik die hele coïtus maar zittenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:09 schreef Nostalgist het volgende:
wat heeft Eline hier nou mee te maken?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:08 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja ze stond Peter helemaal niet bij. Nooit Eline aangemoedigd. Nope.
Kijk je streams of zit je de hele dag naar een foto van Eline te turen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |