dat komt niet door een gebrek aan zonlicht maar door haar schoorsteengedrag.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:49 schreef FuTilE het volgende:
Marielin begint er langzaamaan een beetje uit te zien als een visstick die te lang in de zon heeft gelegen.
Heb niet het idee dat het gebrek aan zonlicht haar veel goed doet.
natuurlijk zitten ze er voor het geld, of roem of wat ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Onzin. Zij zitten er voor het geld, wij hier om het ze lastig te maken. Juist dat niet iedereen reageert zoals de streamer verwacht maakt het kijken leuk. Trouwens, is er 'een streamer?' Willen we allemaal niet iets anders.
Peter was een goede kandidaat, deed het beter dan ik had verwacht, had er ook niet uitgehoeven. Van meer kijkers niet gezien de uitslag weer lekker dicht bij elkaar lag.
Waarom is Peter dan een verkeerde kandidaat? Peter voegt meer toe dan Pim.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:50 schreef hondjes het volgende:
Maar voor niets gaat de zon op, je moet wel werken, en dat doen ze niet, ze zitten , ze praten
en dat was het.
Winnaarsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wanneer ben je geschikt voor dit programma dan?
Ik vraag me nu ook af waar ik naar kijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:51 schreef Kanjer het volgende:
het is te saai voor woorden,wat een afgang is dit zeg
Of een Bquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:55 schreef Rica het volgende:
[..]
Winnaars
BB1 : Bart
BB2 : Bianca (wie)
BB3 : Sandy (mooi, lekkere hese stem, pinkte zo nu en dan een traantje weg en was vooral erg stil)
BB4 : Jeanette (bij gebrek aan beter, ook helemaal vergeten inmiddels)
BB5 : Joost (de entertainer)
BB6 : Jeroen ()
Wanneer ben je geschikt? Blijkbaar het meest als je naam met een "J" begint.
ze moeten gewoon aan het werk gezet worden ..... anders vallen er sowieso 3 overlevers neer van het zware niksdoen..... zet ze maar aan tig kilo uien snijdenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:51 schreef Kanjer het volgende:
het is te saai voor woorden,wat een afgang is dit zeg
Peter was goed voor de streams..klopt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom is Peter dan een verkeerde kandidaat? Peter voegt meer toe dan Pim.
Wmb is Marielin de winnaar, die doet er echt alles voor.
Ja, en dan weer vooruit, gewoon een beetje spelen met de tijd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:13 schreef snetje het volgende:
[..]
totaal geen tijdsbesef hebben is wel weer leuke voor fase III
Met 5 glazen voelt ze niks, normaal.....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:56 schreef Leandra het volgende:
Marielin voelt het bier nu al, maar dat ligt aan "dat kleine klote glaasje"
Neuh dat lijkt mij ook niet, ik denk dat het met Marielin prima stappen isquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Met 5 glazen voelt ze niks, normaal.....
ik vind dat ze nu wel wat enthousiaster reageert en nog is ze imo niet te genietenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:56 schreef Leandra het volgende:
Marielin voelt het bier nu al, maar dat ligt aan "dat kleine klote glaasje"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |