alsof de regie en wij streamers nooit op zulke ideeën zouden komen .... neuuuuuuuquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:29 schreef Leandra het volgende:
Eline spreekt Jeroen aan op het feit dat hij dingen "verneukt" met zijn tip voor de regie
Jeroen: Ah joh, het is toch een spelletje, we zijn toch aan het lachen?! Ehm, ik ben aan het lachen
Ik heb wel meer tijden voorbij zien komen die, om de een of andere reden niet gehaald werden. Zelfs dit is geen garantiequote:
Als jij blij bent ben ik het ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah, "verdraaien", dat heet chargeren om een punt duidelijk te maken. Ik geloof dat dit gelukt is.
ik las lelijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:36 schreef snetje het volgende:
oehoeee de darkside bij Pim komt los!!
Jeroen gaat tandenpoetsen en Pim komt met de tekst : wat is Jeroen toch eerlijk he ...
Ha, Dottey ook weer onder de mensenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
Jullie waren allebei de schatjes van de avond
Wanneer ben je geschikt voor dit programma dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Over Renate was ook een hoop te zeiken, en reuring in de tent, maar ik kan nou niet zeggen dat het een geschikte deelnemer was.
Peter idem, niet geschikt voor dit programma.
Dat je van niets, iets probeert te maken, met humorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wanneer ben je geschikt voor dit programma dan?
hij valt nu al bijna in slaap van 3 slokjes bier .... dat wordt niksquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:39 schreef Leandra het volgende:
Pim: het is vrijdagavond, als ik er nou uitloop kan ik zo gaan stappen...
Ben benieuwd of ie dan wel los gaat![]()
Kortom: als Elinequote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:42 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat je van niets, iets probeert te maken, met humor
weten wat streamers willen, en niet braaf je kunstje opvoeren en blij zijn , als je een keer een spelletje wint.
Mooi, dus als Eline wint dan ben jij blij.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als jij blij bent ben ik het ook.
die interessert het helemaal niet, of ze nu wint of verliest.quote:
Ja niet wéér zuipen en zoenen, boooring.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:40 schreef hondjes het volgende:
hetenige wat ik Calimero heb zien doen, is drie weken op haar reet zitten.
Er komt niets uit, een stom verhaaltje , dan hik hik wat moesten we lachen , en dat was het
PIm zit er ook al drie weken als zoutzak.
Mairlien heeft nog iets gedaan, maar het gezeik was niet van de lucht.
en daar moet Jeroen het mee doen, wat zal die blij zijn , als hij eruit is..
Dan vanavond een feestje, je vol laten lopen, even iets geks doen en klaar zijn we weer.
Ze zuipt als een maleier en heeft als enige een beetje gezoend en gevreëen, i'tt die andere saaie dozen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:46 schreef hondjes het volgende:
[..]
die interessert het helemaal niet, of ze nu wint of verliest.
Als ze maar leuk over komt,
Heeft ze een keer een relletje veroorzaakt, een grap verzonnen, de tent laten schudden.
neen, zitten en bekakt praten en lieve meisje spelen.
Volgens mij iig niet als je van een paar dagen minder/geen sigaretten al drama begint te schoppen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wanneer ben je geschikt voor dit programma dan?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi, dus als Eline wint dan ben jij blij.
Onzin. Zij zitten er voor het geld, wij hier om het ze lastig te maken. Juist dat niet iedereen reageert zoals de streamer verwacht maakt het kijken leuk. Trouwens, is er 'een streamer?' Willen we allemaal niet iets anders.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:42 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat je van niets, iets probeert te maken, met humor
weten wat streamers willen, en niet braaf je kunstje opvoeren en blij zijn , als je een keer een spelletje wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |