Calimero is druk met haar wasje. Ik erger me kapot aan die hyocriete trut.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:16 schreef mazaru het volgende:
Hij krijgt alleen geen respons van die dooie dienders
in elk geval leukere gesprekstof dan over de rest van de grijze muizen vind ik dan weer.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
aan de andere kant is het ook de meest zielige mannelijke persoon die ik ooit gezien heb.
maar dat valt hem verder niet te verwijtenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Ben benieuwd of hij dat ook 6 dagen volhoudt met dat gebrek aan respons
Over Renate was ook een hoop te zeiken, en reuring in de tent, maar ik kan nou niet zeggen dat het een geschikte deelnemer was.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoop om over te zeiken op FOK? Reuring in de tent? In elk geval een stuk meer boeiende streams?
Nee, dat doe ik toch ook nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar dat valt hem verder niet te verwijten
Eline wil wel onder de lakens slapen, dus..................quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:25 schreef beequeen het volgende:
Jeroen heeft een leuk idee over de slaapzak. De eerste die naar bed wil, geen slaapzak.
Calimero is het hier niet mee eens, goh.
Ja het was echt voortdúrend swingen met Peutertje.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoop om over te zeiken op FOK? Reuring in de tent? In elk geval een stuk meer boeiende streams?
De uitdaging bleek voor beiden te groot inderdaad. Maar je kunt toch niet ontkennen dat het leuke beelden en discussies met zich meebrachtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Over Renate was ook een hoop te zeiken, en reuring in de tent, maar ik kan nou niet zeggen dat het een geschikte deelnemer was.
Peter idem, niet geschikt voor dit programma.
Als ze zonder peuken zit en hij voor de makkelijke prooi wil gaan. Maar Jeroen en Marielin zijn gisteravond wel tot een soort van understanding gekomen. Jeroen vroeg haar over het snel in de verdediging schieten en het gevoel hebben zichzelf te moeten verontschuldigen, wat Marielin uitlegde waar het vandaan kwam, en dat Marielin Jeroen niet eerlijk vond is ook uitgesproken en opgelost.quote:
Wat is het dagduel?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:26 schreef swarmahoer het volgende:
er is een briefje binnen gekomen dat ze vanavond een feestje mogen houden
hier zat en blik bier bij, ze weten natuurlijk nog niet dat dit slechts een voorproefje waseerst maar eens het dagduel zien klaar te spelen, dat wordt zwaar genoeg
Het mens moet niet zo piepen. Ze wil niks, ja fröbelen en haar tijd uitzitten. Saaiheid ten top.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:25 schreef blomst het volgende:
Eline wil wel onder de lakens slapen, dus..................
Hier nog 1. Ik word sowieso al heel kriegel van mensen die als Calimero gaan praten als ze in de hol van anderen aan het kruipen zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Calimero is druk met haar wasje. Ik erger me kapot aan die hyocriete trut.
Ze piept helemaal niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het mens moet niet zo piepen. Ze wil niks, ja fröbelen en haar tijd uitzitten. Saaiheid ten top.![]()
Jeroen wil gewoon wat leven in de tent.
Jullie waren allebei de schatjes van de avondquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, jij bent wel een echte nachtspammer zeg !
Nu verdraai je m'n woorden Gertjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja het was echt voortdúrend swingen met Peutertje.![]()
Ook toen was het weleens een paar uurtjes rustig. En het is simpelweg zo dat er minder gebeurt naarmate er minder mensen in de bunker ziiten.
Tijd voor Schonenberg.quote:
waarschijnlijk de physical challenge, ze zullen hun spieren goed moeten gebruikenquote:
rond 8 uur, as usualquote:
Mwah, "verdraaien", dat heet chargeren om een punt duidelijk te maken. Ik geloof dat dit gelukt is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nu verdraai je m'n woorden GertjeIk zeg niet dat het altijd top was, kan toch ook niet
En tuurlijk, logisch dat er minder gebeurt met minder personen. Maar je snapt mijn punt wel toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |