Vertel, Vertel, Vertel!quote:
Ze krijgt nu toch onbeperkt alles wat haar hartje begeert? Dus het is zaak voor Marielin dat ze deze opdracht goed uitvoert, ze heeft er veel belang bij.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:57 schreef moha het volgende:
[..]
tot dat haar sigaretten op zijn, dan is ze weer niet te genieten.
oohhhhh wat zieligquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kan alleen vertellen dat ze het slechter gaan krijgen.
En dat is leukerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
In welk opzicht?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Leuk! Allemaal toch he?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
en dat gaat rap .. ze heeft er nog maar 17 ....ah! alweer nieuwe besteld...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:57 schreef moha het volgende:
[..]
tot dat haar sigaretten op zijn, dan is ze weer niet te genieten.
En kamervragen.quote:
kom maar op dan met fase 3..nu is het saai.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, kennelijk wel.... RLS nieuwe generatie; the worse, the better
wie zei dat ookalweer? Slechte publiciteit = ook publiciteit?quote:
Ik ben ook hier, alleen een andere hier dan jouw hierquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben ook hier, alleen een andere hier dan jouw hier
Dan hadden ze wat meer spraakmakender mensen moeten uitkiezen. In ieder geval geen Pim en geen Elinequote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
wie zei dat ookalweer? Slechte publiciteit = ook publiciteit?![]()
TBO 2 zou een kijkcijferkanon worden!
Ik luister en af en toe kijk ikquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:09 schreef Kinga het volgende:
Kijken mensen in de COS uberhaupt nog naar de stream?
Alle spraakmakende mensen zijn eruit gestemd, op Jeroen na.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan hadden ze wat meer spraakmakender mensen moeten uitkiezen. In ieder geval geen Pim en geen Eline
daarom juist ik vind dat bij Fase III niemand meer geheime opdrachten moet krijgen, laat ze het maar zwaar hebben, kijken wie dan de echte overlever is. dus niemand meer een beloning.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze krijgt nu toch onbeperkt alles wat haar hartje begeert? Dus het is zaak voor Marielin dat ze deze opdracht goed uitvoert, ze heeft er veel belang bij.
totaal geen tijdsbesef hebben is wel weer leuke voor fase IIIquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:11 schreef Toverheks het volgende:
En laten ze even de Klok van de computer een paar uur weer achteruit zetten, geen besef van tijd, kijken wat dat weer opleverd.
Jeroen gaat er waarschijnlijk de volgende keer uit. Dan zitten er alleen nog nietszeggende figuren in.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Alle spraakmakende mensen zijn eruit gestemd, op Jeroen na.![]()
De brave, weinig originele burgertjes schoppen het blijkbaar ver in de waardering van de meeste mensen.
Jeroen probeert in ieder geval nog de gesprekken op gang te krijgen ...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De brave, weinig originele burgertjes schoppen het blijkbaar ver in de waardering van de meeste mensen.
Hij krijgt alleen geen respons van die dooie diendersquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:15 schreef snetje het volgende:
[..]
Jeroen probeert in ieder geval nog de gesprekken op gang te krijgen ...
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:11 schreef mazaru het volgende:
Waarom zit in hemelsnaam die Calimero daar binnen? Wat een vreselijke miscast is dat toch.
klopt, overdag doe ik er ook vaak nog tig dingen naast, maar cos'en volgen als er stemmingen zijn ga je niet reddenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Vaker zo, rond boodschappen- / etenstijd.![]()
Die COS per uur van gisteren heb ik op een gegeven moment maar opgegeven. Niet meer bij te lezen als je er nog andere dingen naast doet.
ja leuk! 24 uur per dag kijken naar verveelde, hongerende mensen met hier en daar een schermutseling door frustratiequote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:13 schreef moha het volgende:
[..]
daarom juist ik vind dat bij Fase III niemand meer geheime opdrachten moet krijgen, laat ze het maar zwaar hebben, kijken wie dan de echte overlever is. dus niemand meer een beloning.
alleen de achterban blijft dan nog kijken naar hun toppertjes!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jeroen gaat er waarschijnlijk de volgende keer uit. Dan zitten er alleen nog nietszeggende figuren in.
Gelukkig voor de programmamakers is het dan ook bijna afgelopen.
En wat voor geweldige bijdrage had Peter ook alweer geleverd?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Ben benieuwd of hij dat ook 6 dagen volhoudt met dat gebrek aan responsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:15 schreef snetje het volgende:
[..]
Jeroen probeert in ieder geval nog de gesprekken op gang te krijgen ...
wat mij betreft schakelen ze die hele klok gewoon uit. maargoed, dan kunnen ze als ze slim zijn via explorer alsnog de tijd achterhalen en jeroen is zo'n whizzkid dat ie ook wel weer weet hoe je dat in moet schakelen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:11 schreef Toverheks het volgende:
En laten ze even de Klok van de computer een paar uur weer achteruit zetten, geen besef van tijd, kijken wat dat weer opleverd.
Hoop om over te zeiken op FOK? Reuring in de tent? In elk geval een stuk meer boeiende streams?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat voor geweldige bijdrage had Peter ook alweer geleverd?
Ze weten dat de klok 3 uur voorloopt. Ze stonden er met hun neus bovenop.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:16 schreef swarmahoer het volgende:
de klok is doorgegeven, die loopt al niet meer goed btw
aan de andere kant is het ook de meest zielige mannelijke persoon die ik ooit gezien heb.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoop om over te zeiken op FOK? Reuring in de tent? In elk geval een stuk meer boeiende streams?
lol... gewoon scherm los trekken volgende keer en pas weer aansluiten als de klok verzet isquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze weten dat de klok 3 uur voorloopt. Ze stonden er met hun neus bovenop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |