En iedereen maar denken dat het te rustig zou worden zonder Jeroen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het lijkt nu, zonder Peter, net een soort van familie. Alles is "Pais en Vree"
Dat zal wel Marielin worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is voor hen ook de "the Day after". De groep moet zich even herpakken zonder Peter? Jeroen moet nu ook een nieuw slachtoffer zoeken, dat zal hij met een dag of twee wel weer gevonden hebben.
Mooi zo!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:19 schreef snetje het volgende:
kan iemand even een zaag naar beneden sturen ... Pim komt haast niet door zijn biefstuk heen
Het moet wel nút hebben, dat jennen. Jeroen is berekenend. Zomaar iemand jennen heeft geen zin. Dadelijk loopt hij/zij de deur uit en gaat er weer een fiks bedrag van de winst af.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Op Eline zal hij geen vat krijgen.
Vaker zo, rond boodschappen- / etenstijd.quote:
quote:
ja idd van 8 uur lang.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:31 schreef blomst het volgende:
Jeroen is erg moe, geef hem nu maar een sta opdracht
waarom gaan de meesten er toch vanuit dat de andere 3 maar een paar sulletjes zijn die dan ook maar gelijk een slachtofferrol aan gaan nemen? ... en eigenlijk vind ik Jeroen al dagen tam .... al vanaf dat Eline in de matrix zat ...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is voor hen ook de "the Day after". De groep moet zich even herpakken zonder Peter? Jeroen moet nu ook een nieuw slachtoffer zoeken, dat zal hij met een dag of twee wel weer gevonden hebben.
ze zijn nu allemaal even slachtoffer van Marilienquote:
Mede daarom vind ik het ook jammer dat Peter eruit is ipv Pim. Nu blijven er voor Jeroen weinig kandidaten meer over om uit de tent te lokken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het moet wel nút hebben, dat jennen. Jeroen is berekenend. Zomaar iemand jennen heeft geen zin. Dadelijk loopt hij/zij de deur uit en gaat er weer een fiks bedrag van de winst af.
Dus wat kan klieren dan tot doel hebben: De goedkeuring van de kijker en dús extra stemmen.
Bij Peter was het wel duidelijk dat het gunstig zou kunnen uitpakken om die te gaan jennen. Maar bij zowel Pim, Marlielin als Eline ligt dat een stuk moeilijker. Ik vraag me af of hij überhaupt nog op die toer gaat. Maar áls hij het doet, zal hij een zwak punt bij een ander pakken waarvan Jeroen denkt dat de kijker zich er aan ergert. En dat zal dan wel het zeuren van Marielin worden ja.
tot dat haar sigaretten op zijn, dan is ze weer niet te genieten.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:54 schreef snetje het volgende:
[..]
ze zijn nu allemaal even slachtoffer van Marilienna dagen lang gezeur van haar aangehoord te hebben moeten ze nu inene omschakelen naar een kijkdan!!kijkdan!!kijkdan!!kijkdan!!kijk mij dan vrolijk zijn Marilien .... zoiets zuigt energie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |