Dat is 2m43squote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:12 schreef JediMasterLucia het volgende:
Pim heeft nu kramp in zijn vingers na 2,7 min hangen
spelbrekerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik kijk letterlijk met de regie mee15 seconden voor iedereen
O kan je ons dan ook vertellen hoe laat ons feestje begint?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik kijk letterlijk met de regie mee15 seconden voor iedereen
Dat kan hij ons 15 seconden voor het begintquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:14 schreef evaxsis het volgende:
[..]
O kan je ons dan ook vertellen hoe laat ons feestje begint?
Jeroen is echt niet zwaarderquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:14 schreef FuTilE het volgende:
Jeroen komt niet aan de twee... Een stuk zwaarder, minder conditie..
Er is een poll geweest over wie de volgende geheim agent zou worden en dat heeft Mar gewonnen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:11 schreef snetje het volgende:
[..]
het was fair geweest als er via een poll gestemd had kunnen worden ...ik krijg nu het idee dat het een soort van verkapte voortrekkerij is ...
Pim is ook nog niet geweest toch?
Hij kan het toch nu even voor ons vragen en het dan aan ons vertellen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan hij ons 15 seconden voor het begint
1.42 en Pim 2.07 minutenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:15 schreef JediMasterLucia het volgende:
Jeroen heeft dit maar 1,45 min volgehouden, dus Pim mag lekker in het bed slapen, een warme douche nemen en een persoonlijk item vragen
hmm, positieve discriminatiequote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Er is een poll geweest over wie de volgende geheim agent zou worden en dat heeft Mar gewonnen.
Deze Fok!dracht is al tijden terug bedacht en gepost door Danny.
Nu wordt er toevallig iets mee recht getrokken wat al enigzins krom was dus dat geeft niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |