So true!quote:
quote:
quote:Oh wat heb ik een hekel aan lapohunters
quote:
Nou enquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik had Kevin een naamtopic beloofd.
Mag wel tochquote:
Ik toch ookquote:
JIJ BENT ALTIJD GEMEEN. o_Oquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:47 schreef MarkM het volgende:
[..]
Jawel, ik ben de liefste van ons twee.
Ja maar ik wil er weer 1quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Ja! Maar jij hebt al een naamtopic gehad.
quote:
Dat kloptquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maar je bent niet het liefste van ons twee.
Nee, maar ik geloof er in dat ik iets krijg. Smsje of msnbericht of wat dan ookquote:
Is het niet vandaag, dan is het morgenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee, maar ik geloof er in dat ik iets krijg. Smsje of msnbericht of wat dan ook![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee, maar ik geloof er in dat ik iets krijg. Smsje of msnbericht of wat dan ook![]()
Nee, gewoon gezellig met de groepquote:
Whehe, beter van niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:12 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee, gewoon gezellig met de groepEr loopt nu een spaanse rond van bijna 14, maar daar begin ik niet aan
Wie zegt dat zij hem wil?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Whehe, beter van niet.
Alhoewel.. De laatste avond voor je weg gaat?
Het moet gewoon lukken, wat ik opmerkte uit onze gesprekken heeft ze echt wel interesse.. Maar ze weet gewoon niet hoe ze er mee om moet gaan.quote:
Nou dat kan toch!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het moet gewoon lukken, wat ik opmerkte uit onze gesprekken heeft ze echt wel interesse.. Maar ze weet gewoon niet hoe ze er mee om moet gaan.
Neequote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Whehe, beter van niet.
Alhoewel.. De laatste avond voor je weg gaat?
Dat kan jaquote:
Jawel joh. Misschien is ze gewoon verlegen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat kan ja... Hoop dat ze er nog achter komt hoe ze er wel mee om moet gaan
Zo is het. Probeer lekker cool over te komen en probeer vooral die spanning weg te halen door lekker casual te babbelen als jullie weer met elkaar praten. Niet teveel gebloos, gewoon goeie praat.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het moet gewoon lukken, wat ik opmerkte uit onze gesprekken heeft ze echt wel interesse.. Maar ze weet gewoon niet hoe ze er mee om moet gaan.
En nog geen 14, daar begin ik niet nog eens aanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Nou en, de taal van de liefde is overal hetzelfde.
Voel je niks van.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:19 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En nog geen 14, daar begin ik niet nog eens aan
Misschien? Ik weet het wel zekerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel joh. Misschien is ze gewoon verlegen.
Nou, daar kan het toch ook aan liggen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Misschien? Ik weet het wel zeker.. Nog erger dan mij
Althans niet bij mijn exquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Die heb jij toch niet geneukt?
[..]
Moet jij eens opletten.
Klopt, maar iets met verhalen etc.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Die heb jij toch niet geneukt?
[..]
Moet jij eens opletten.
Ik zou er trots op zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hard duwen dan. Mark kwam ook ver.![]()
[..]
Fijn hè. En dat is dan mijn vriendje.
Fouten maakt iedereen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben ook trots op Mark, alleen niet dat ie een lelijke Aziaat heeft geneukt.
Kan jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou, daar kan het toch ook aan liggen.
Tja, dat zijn de perikelen van de liefde!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kan ja.. Maar het is niet zeker
... Zo kut dat je niks zeker weet
Ik ben heel goed opgestaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere begaan, maar ach.
Vallen en opstaan
Achja, ik ga maar eens slapen... Morgen (vandaag eigenlijk) weer om 7 uur op en van 8 tot 6 werken..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Tja, dat zijn de perikelen van de liefde!
Trusten.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Achja, ik ga maar eens slapen... Morgen (vandaag eigenlijk) weer om 7 uur op en van 8 tot 6 werken..
qft. misschien fobomateriaal. hmmm!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben ook trots op Mark, alleen niet dat ie een lelijke Aziaat heeft geneukt.
Die quote.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
No shit Sherlock.
Ik doelde meer op wát ie in zijn fobo wilde zetten.
Ik kom net thuis joh, uit Amsterdam.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:54 schreef RoBro het volgende:
[..]
moet jij niet op bed liggen sappige berg
Sexy beestje.quote:
Geile poedel dat je daar bent!quote:
Hij zei al dat hij dat zeiquote:Op vrijdag 15 mei 2009 @ 01:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Geile poedel dat je daar bent!
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij zei al dat hij dat zeien ik wist maar niet waar.
Auw mn arm
Hoi
Ik lag er op. Faal.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 @ 01:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hey jij
Wat is er met je arm?![]()
![]()
![]()
quote:
Maak er een tas van.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:08 schreef Hyman het volgende:
Wat is die kat toch irritant zeg als ie aandacht moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maak er een tas van.Ohja dat verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Nu niet meer hoor. net wel de hele tijdquote:
Hoe gaat het hierquote:
En hoe gaat het met jou?quote:
NERDquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Presentatie van drie kwartier zonder voorbereiding gehoudenover computers.
Ik kon moeilijk een presentatie geven op ICT over hoe je het beste een moestuin onderhoudtquote:
Daar ging het niet om. Meer over dat zonder voorbereidingquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik kon moeilijk een presentatie geven op ICT over hoe je het beste een moestuin onderhoudt
Dan had je gewoon cookie-problemen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:25 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nu niet meer hoor. net wel de hele tijd
Ik kreeg die opdracht 2 dagen van te voren te horenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:39 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Meer over dat zonder voorbereiding
Ooooohwww, zo van. Er bestaan verschillende invoer apparaten voor een computer. Een muis, een printer en een toetsenbord en soms ook een tekenpad?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Presentatie van drie kwartier zonder voorbereiding gehoudenover computers.
nee, over het interne van een pc, en hoe deze precies werkt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:40 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ooooohwww, zo van. Er bestaan verschillende invoer apparaten voor een computer. Een muis, een printer en een toetsenbord en soms ook een tekenpad?
Jawelquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:41 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
lukt het een beetje met leren/oefenen?
Haha, ja dat heb ik ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jawel. Tenmisnte, hoop ik
. Word wel snel afgeleid..
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:40 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dan had je gewoon cookie-problemen.
WTFquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:44 schreef Hyman het volgende:
http://www.babyvanhetjaar.nl/baby/13963
Die eerste reactie
E&M met Geschiedenis M&O en Informatica.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:43 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
Haha, ja dat heb ik ook![]()
Welke vakken heb je allemaal?
Bij mij gaat het juist beter als ik afleiding heb!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jawel. Tenmisnte, hoop ik
. Word wel snel afgeleid..
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:44 schreef Hyman het volgende:
Die eerste reactie
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:44 schreef Hyman het volgende:
Die eerste reactie
Iedereen met E&M heeft toch GS?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:44 schreef -SG- het volgende:
[..]
E&M met Geschiedenis M&O en Informatica.
Maar informatica heb ik gelukkig al afgesloten.
quote:
Ahja dat klopt. En ja M&O is lastigquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:46 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
Iedereen met E&M heeft toch GS?
Heb wel gehoord dat M&O lastig is, of vindt jij dat niet?
Lastig. Hebben ze nieuwe boeken dan ? Vorig jaar vond ik het een eitjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ahja dat klopt. En ja M&O is lastig. Maarja, wat doe jij?
Dat is lekker. Over een uurtje even naar mn stage, dingen vergeten mee te nemen voor volgende week, daarna een vriend helpen met zn radio in de auto zettenquote:
C&M + EC1 en dan heb ik binnen mijn profiel gekozen voor FA, DU, AK, GS, WIA1,2quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ahja dat klopt. En ja M&O is lastig. Maarja, wat doe jij?
Oooh, hmm ja je leidde me om de tuin want je had het over MBO right?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
nee, over het interne van een pc, en hoe deze precies werkt.
Klopt. Paar oefen examens gemaakt en dat gaat wel goed komen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:53 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Nederlands? Hoef je niks voor te doen joh.
En het is bijna zondagquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
Over een kleine 3 weken focking 3 maanden vakantie![]()
!
wadda? Dag voor je examensquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:00 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
die zondag is voor mij een stressdag!
Ja dat ook. Maar deze laptop ga k niet aan kloten want is niet van mijquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:54 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja, en het FOK!-forum runt ook gewoon op een kutsysteem.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:02 schreef nijnja het volgende:
Gefeliciteerd Oto
Ik heb iets van 5 nieuwe CD's van kinderen voor kinderen
Van de braderie gehaald voor 2 euro per stuk?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:02 schreef nijnja het volgende:
Gefeliciteerd Oto
Ik heb iets van 5 nieuwe CD's van kinderen voor kinderen
Wat is'tquote:
Nee, gedownload, ik weet als konijn nog wel iets van computers. Niet veel, maar wel iets.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Van de braderie gehaald voor 2 euro per stuk?
Ik ook, daarom heb ik ze ookquote:
Wat is je grap?quote:
Is neits raars aan, normaal zou je het als jongen vragen, maar er zijn ook jongens die verlegen/bescheiden zijn , die het juist wel fijn vinden als jij zo'n stap neemtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:23 schreef LOVExMUSIC het volgende:
ik heb een vraagje: vinden jongens het stom als een meisje vraagt om iets mee te gaan of willen ze het liever zelf vragen?
want ik heb zoiets van als hij graag iets zou willen gaan doen dat had hij het zelf wel gevraagd toch?
En initiatief van een meisje is ook leukquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Is neits raars aan, normaal zou je het als jongen vragen, maar er zijn ook jongens die verlegen/bescheiden zijn , die het juist wel fijn vinden als jij zo'n stap neemt
Ligt eraan. De jongen kan ook verlegenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:23 schreef LOVExMUSIC het volgende:
ik heb een vraagje: vinden jongens het stom als een meisje vraagt om iets mee te gaan of willen ze het liever zelf vragen?
want ik heb zoiets van als hij graag iets zou willen gaan doen dat had hij het zelf wel gevraagd toch?
Hahaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:26 schreef LOVExMUSIC het volgende:
ik heb dan weer zoiets als hij het zelf niet vraagt dan zit hij er waarschijnlijk niet op te wachten en wil hij eigenlijk niet. Hij zegt dus of nee, of zegt ja uit medelijden![]()
maarja, het kan ook wel zoals jullie zeggen dat hij verlegen/bescheiden is.
Ach, ik ga het toch niet zelf vragen
Gewoon doen, dan heb je ten minste zekerheidquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:26 schreef LOVExMUSIC het volgende:
ik heb dan weer zoiets als hij het zelf niet vraagt dan zit hij er waarschijnlijk niet op te wachten en wil hij eigenlijk niet. Hij zegt dus of nee, of zegt ja uit medelijden![]()
maarja, het kan ook wel zoals jullie zeggen dat hij verlegen/bescheiden is.
Ach, ik ga het toch niet zelf vragen
Vreselijk dood dat het hier isquote:
Mirrors is wel gaaf.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:21 schreef Desunoto het volgende:
Vanavond filmavond hier. Horror. Suggesties?
Geslotenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:23 schreef blckbb het volgende:
[..]
JA JIJ DAaR!1
ik wil je wat vragen
Wat is er met je fobo gebeurt?
Ik had hem zeg maar eerst gesloten omdat mensen m`n foto`s gingen shoppen enzulks, toen daarna weer open gedaan. Bleek toch weer dat mensen het leuk vinden m`n foto`s te posten op het forumquote:
aww da's lulligquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik had hem zeg maar eerst gesloten omdat mensen m`n foto`s gingen shoppen enzulks, toen daarna weer open gedaan. Bleek toch weer dat mensen het leuk vinden m`n foto`s te posten op het forum
Dus dan maar helemaal niet meer
Jou moet ik spreken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:32 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Daar ga ik van het weekend heen
Je bent op dit moment serieus aan het leren?quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:48 schreef xalo het volgende:
[..]
Je bent op dit moment serieus aan het leren?
Ik ken geschiedenis grotendeels, moet aan wiskunde beginnen, en wil niet meerquote:
En hoe.quote:
Iedereen word bang van je, xalo.quote:
Voor mij nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:50 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik ken geschiedenis grotendeels, moet aan wiskunde beginnen, en wil niet meer. Maar geschiedenis is goed te doen toch?
Ik weet dat ik eng ben, maar ik word hier erg verdrietig van.quote:
Nja, het is wel erg veel, en ik ga niet zeggen dat ik alles ken, maar ik heb beide boekjes samengevat. Krijgen jullie gewoon samenvattingen van school?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Voor mij niet. Maar geschiedenis is vooral veel. Ben nu samenvatting aan het leren van Dynamiek en Stagnatie, toch wel handig want sommige dingen was ik alweer vergeten
.
quote:
quote:dennis zegt:
Is goed, ik zal niet meer praten tegen Lieke op het forum.
LEVEN IN DE SC!quote:
Het stemmetje in m'n achterhoofd fluistert me in dat je liegt.quote:
Ja we kregen een samenvatting van school ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:55 schreef xalo het volgende:
[..]
Nja, het is wel erg veel, en ik ga niet zeggen dat ik alles ken, maar ik heb beide boekjes samengevat. Krijgen jullie gewoon samenvattingen van school?
TROUWENS, hoe was de laatsteschooldagstunt?
Wauw, wat een mooie quote.quote:
Relaxt, is toch ook leuk? Ik bedoel, hoevaak per jaar mag je BBQ'en op school?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja we kregen een samenvatting van school ja.
Je examenstunt was vooral bbqen en veel zuipen. De rest allemaal kutten enzo, maar niet echt een grote stunt geweest.
Je weet dat ik altijd serieus benquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:58 schreef xalo het volgende:
[..]
Het stemmetje in m'n achterhoofd fluistert me in dat je liegt.
NINJAEDIT!quote:
Shit, je bent me te snel af.quote:
Aah gossiequote:
Jij bent de serieusheid zelve. Toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |