Nee, maar ik geloof er in dat ik iets krijg. Smsje of msnbericht of wat dan ookquote:
Is het niet vandaag, dan is het morgenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee, maar ik geloof er in dat ik iets krijg. Smsje of msnbericht of wat dan ook![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee, maar ik geloof er in dat ik iets krijg. Smsje of msnbericht of wat dan ook![]()
Nee, gewoon gezellig met de groepquote:
Whehe, beter van niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:12 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee, gewoon gezellig met de groepEr loopt nu een spaanse rond van bijna 14, maar daar begin ik niet aan
Wie zegt dat zij hem wil?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Whehe, beter van niet.
Alhoewel.. De laatste avond voor je weg gaat?
Het moet gewoon lukken, wat ik opmerkte uit onze gesprekken heeft ze echt wel interesse.. Maar ze weet gewoon niet hoe ze er mee om moet gaan.quote:
Nou dat kan toch!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het moet gewoon lukken, wat ik opmerkte uit onze gesprekken heeft ze echt wel interesse.. Maar ze weet gewoon niet hoe ze er mee om moet gaan.
Neequote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Whehe, beter van niet.
Alhoewel.. De laatste avond voor je weg gaat?
Dat kan jaquote:
Jawel joh. Misschien is ze gewoon verlegen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat kan ja... Hoop dat ze er nog achter komt hoe ze er wel mee om moet gaan
Zo is het. Probeer lekker cool over te komen en probeer vooral die spanning weg te halen door lekker casual te babbelen als jullie weer met elkaar praten. Niet teveel gebloos, gewoon goeie praat.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het moet gewoon lukken, wat ik opmerkte uit onze gesprekken heeft ze echt wel interesse.. Maar ze weet gewoon niet hoe ze er mee om moet gaan.
En nog geen 14, daar begin ik niet nog eens aanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Nou en, de taal van de liefde is overal hetzelfde.
Voel je niks van.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:19 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En nog geen 14, daar begin ik niet nog eens aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |