Mirrors is wel gaaf.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:21 schreef Desunoto het volgende:
Vanavond filmavond hier. Horror. Suggesties?
Geslotenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:23 schreef blckbb het volgende:
[..]
JA JIJ DAaR!1
ik wil je wat vragen
Wat is er met je fobo gebeurt?
Ik had hem zeg maar eerst gesloten omdat mensen m`n foto`s gingen shoppen enzulks, toen daarna weer open gedaan. Bleek toch weer dat mensen het leuk vinden m`n foto`s te posten op het forumquote:
aww da's lulligquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik had hem zeg maar eerst gesloten omdat mensen m`n foto`s gingen shoppen enzulks, toen daarna weer open gedaan. Bleek toch weer dat mensen het leuk vinden m`n foto`s te posten op het forum
Dus dan maar helemaal niet meer
Jou moet ik spreken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:32 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Daar ga ik van het weekend heen
Je bent op dit moment serieus aan het leren?quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:48 schreef xalo het volgende:
[..]
Je bent op dit moment serieus aan het leren?
Ik ken geschiedenis grotendeels, moet aan wiskunde beginnen, en wil niet meerquote:
En hoe.quote:
Iedereen word bang van je, xalo.quote:
Voor mij nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:50 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik ken geschiedenis grotendeels, moet aan wiskunde beginnen, en wil niet meer. Maar geschiedenis is goed te doen toch?
Ik weet dat ik eng ben, maar ik word hier erg verdrietig van.quote:
Nja, het is wel erg veel, en ik ga niet zeggen dat ik alles ken, maar ik heb beide boekjes samengevat. Krijgen jullie gewoon samenvattingen van school?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Voor mij niet. Maar geschiedenis is vooral veel. Ben nu samenvatting aan het leren van Dynamiek en Stagnatie, toch wel handig want sommige dingen was ik alweer vergeten
.
quote:
quote:dennis zegt:
Is goed, ik zal niet meer praten tegen Lieke op het forum.
LEVEN IN DE SC!quote:
Het stemmetje in m'n achterhoofd fluistert me in dat je liegt.quote:
Ja we kregen een samenvatting van school ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:55 schreef xalo het volgende:
[..]
Nja, het is wel erg veel, en ik ga niet zeggen dat ik alles ken, maar ik heb beide boekjes samengevat. Krijgen jullie gewoon samenvattingen van school?
TROUWENS, hoe was de laatsteschooldagstunt?
Wauw, wat een mooie quote.quote:
Relaxt, is toch ook leuk? Ik bedoel, hoevaak per jaar mag je BBQ'en op school?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja we kregen een samenvatting van school ja.
Je examenstunt was vooral bbqen en veel zuipen. De rest allemaal kutten enzo, maar niet echt een grote stunt geweest.
Je weet dat ik altijd serieus benquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:58 schreef xalo het volgende:
[..]
Het stemmetje in m'n achterhoofd fluistert me in dat je liegt.
NINJAEDIT!quote:
Shit, je bent me te snel af.quote:
Aah gossiequote:
Jij bent de serieusheid zelve. Toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |