Nu niet meer hoor. net wel de hele tijdquote:
Hoe gaat het hierquote:
En hoe gaat het met jou?quote:
NERDquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Presentatie van drie kwartier zonder voorbereiding gehoudenover computers.
Ik kon moeilijk een presentatie geven op ICT over hoe je het beste een moestuin onderhoudtquote:
Daar ging het niet om. Meer over dat zonder voorbereidingquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik kon moeilijk een presentatie geven op ICT over hoe je het beste een moestuin onderhoudt
Dan had je gewoon cookie-problemen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:25 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nu niet meer hoor. net wel de hele tijd
Ik kreeg die opdracht 2 dagen van te voren te horenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:39 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Meer over dat zonder voorbereiding
Ooooohwww, zo van. Er bestaan verschillende invoer apparaten voor een computer. Een muis, een printer en een toetsenbord en soms ook een tekenpad?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Presentatie van drie kwartier zonder voorbereiding gehoudenover computers.
nee, over het interne van een pc, en hoe deze precies werkt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:40 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ooooohwww, zo van. Er bestaan verschillende invoer apparaten voor een computer. Een muis, een printer en een toetsenbord en soms ook een tekenpad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |