qft. misschien fobomateriaal. hmmm!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben ook trots op Mark, alleen niet dat ie een lelijke Aziaat heeft geneukt.
Die quote.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
No shit Sherlock.
Ik doelde meer op wát ie in zijn fobo wilde zetten.
Ik kom net thuis joh, uit Amsterdam.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:54 schreef RoBro het volgende:
[..]
moet jij niet op bed liggen sappige berg
Sexy beestje.quote:
Geile poedel dat je daar bent!quote:
Hij zei al dat hij dat zeiquote:Op vrijdag 15 mei 2009 @ 01:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Geile poedel dat je daar bent!
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij zei al dat hij dat zeien ik wist maar niet waar.
Auw mn arm
Hoi
Ik lag er op. Faal.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 @ 01:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hey jij
Wat is er met je arm?![]()
![]()
![]()
quote:
Maak er een tas van.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:08 schreef Hyman het volgende:
Wat is die kat toch irritant zeg als ie aandacht moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maak er een tas van.Ohja dat verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Nu niet meer hoor. net wel de hele tijdquote:
Hoe gaat het hierquote:
En hoe gaat het met jou?quote:
NERDquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Presentatie van drie kwartier zonder voorbereiding gehoudenover computers.
Ik kon moeilijk een presentatie geven op ICT over hoe je het beste een moestuin onderhoudtquote:
Daar ging het niet om. Meer over dat zonder voorbereidingquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik kon moeilijk een presentatie geven op ICT over hoe je het beste een moestuin onderhoudt
Dan had je gewoon cookie-problemen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:25 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nu niet meer hoor. net wel de hele tijd
Ik kreeg die opdracht 2 dagen van te voren te horenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:39 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Meer over dat zonder voorbereiding
Ooooohwww, zo van. Er bestaan verschillende invoer apparaten voor een computer. Een muis, een printer en een toetsenbord en soms ook een tekenpad?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Presentatie van drie kwartier zonder voorbereiding gehoudenover computers.
nee, over het interne van een pc, en hoe deze precies werkt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:40 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ooooohwww, zo van. Er bestaan verschillende invoer apparaten voor een computer. Een muis, een printer en een toetsenbord en soms ook een tekenpad?
Jawelquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:41 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
lukt het een beetje met leren/oefenen?
Haha, ja dat heb ik ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jawel. Tenmisnte, hoop ik
. Word wel snel afgeleid..
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:40 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dan had je gewoon cookie-problemen.
WTFquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:44 schreef Hyman het volgende:
http://www.babyvanhetjaar.nl/baby/13963
Die eerste reactie
E&M met Geschiedenis M&O en Informatica.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:43 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
Haha, ja dat heb ik ook![]()
Welke vakken heb je allemaal?
Bij mij gaat het juist beter als ik afleiding heb!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jawel. Tenmisnte, hoop ik
. Word wel snel afgeleid..
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:44 schreef Hyman het volgende:
Die eerste reactie
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:44 schreef Hyman het volgende:
Die eerste reactie
Iedereen met E&M heeft toch GS?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:44 schreef -SG- het volgende:
[..]
E&M met Geschiedenis M&O en Informatica.
Maar informatica heb ik gelukkig al afgesloten.
quote:
Ahja dat klopt. En ja M&O is lastigquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:46 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
Iedereen met E&M heeft toch GS?
Heb wel gehoord dat M&O lastig is, of vindt jij dat niet?
Lastig. Hebben ze nieuwe boeken dan ? Vorig jaar vond ik het een eitjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ahja dat klopt. En ja M&O is lastig. Maarja, wat doe jij?
Dat is lekker. Over een uurtje even naar mn stage, dingen vergeten mee te nemen voor volgende week, daarna een vriend helpen met zn radio in de auto zettenquote:
C&M + EC1 en dan heb ik binnen mijn profiel gekozen voor FA, DU, AK, GS, WIA1,2quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ahja dat klopt. En ja M&O is lastig. Maarja, wat doe jij?
Oooh, hmm ja je leidde me om de tuin want je had het over MBO right?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
nee, over het interne van een pc, en hoe deze precies werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |