Of jaloers.quote:
Trusten kanomanquote:
Blijf wachten. Tot ze weer iets terugstuurt. En dat doet ze hoor. De beloning voor het wachten zal goed zijn.quote:
Smsje van gistermiddag niet nee, en op msn is ze ook niet geweest.. Heb haar vanochtend ook gesmst, maar ook niks van gehoord..quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:18 schreef KingGone het volgende:
[..]
Je hebt nog niets gehoord op je smsje van gister? En msn?
Oh. Gek.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Smsje van gistermiddag niet nee, en op msn is ze ook niet geweest.. Heb haar vanochtend ook gesmst, maar ook niks van gehoord..
Oké.quote:
Ik zal erop letten baasquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:21 schreef MarkM het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe jij niet lief meer?
Zeker weten dat ze iets terugstuurt?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Blijf wachten. Tot ze weer iets terugstuurt. En dat doet ze hoor. De beloning voor het wachten zal goed zijn.
Als ze niks terugstuurt weet je wat je aan haar hebt. Als ze iets om je geeft stuurt ze wel terug. Ze zal vast aan het overwegen zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zeker weten dat ze iets terugstuurt?
Okay, ik vertrouw er op dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Als ze niks terugstuurt weet je wat je aan haar hebt. Als ze iets om je geeft stuurt ze wel terug. Ze zal vast aan het overwegen zijn.
Iedereen heeft wel eens een graf bezochtquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Okay, ik vertrouw er op dat je gelijk hebt![]()
![]()
Leuk dat het allemaal nieuw voor me is
Hoe bedoel jequote:Op donderdag 14 mei 2009 23:27 schreef nijnja het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens een graf bezocht
Het mooie is, dat als mensen iemand leuk vinden, ze vaak het overzicht van de situatie totaal verliezen omdat ze met hun hoofd in de wolken zijnquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Okay, ik vertrouw er op dat je gelijk hebt![]()
![]()
Leuk dat het allemaal nieuw voor me is
Ik heb zelf de neiging om vaak gewoon een smsje te sturen terwijl ik weet dat t nogal stalkerig isquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Het mooie is, dat als mensen iemand leuk vinden, ze vaak het overzicht van de situatie totaal verliezen omdat ze met hun hoofd in de wolken zijnMaar no problem, wij zijn hier om je te coveren.
Dat niet alles altijd in 1 keer goed gaat en dat je niet bij de pakken neer (ofzo?quote:
Nee, je moet de baas blijven in het geheel. Bluf maar lekker met dat je geduld hebt, ookal zweet je als een otter. Zij denkt waarschijnlijk van: "ooohjeee, wat moet ik terugsturen ik weet niks!". Als ze over een dag nog niks heeft laten horen, praten we wel verder.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb zelf de neiging om vaak gewoon een smsje te sturen terwijl ik weet dat t nogal stalkerig is
En ik kan je vertellen uit eigen ervaring: Kev heeft gelijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:35 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nee, je moet de baas blijven in het geheel. Bluf maar lekker met dat je geduld hebt, ookal zweet je als een otter. Zij denkt waarschijnlijk van: "ooohjeee, wat moet ik terugsturen ik weet niks!". Als ze over een dag nog niks heeft laten horen, praten we wel verder.
Picsquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:34 schreef mstr het volgende:
Sorry dat ik niet reageerde
Maar was m;n zusjes werkstuk even aan 't verbeteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |