Klopt. Paar oefen examens gemaakt en dat gaat wel goed komen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:53 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Nederlands? Hoef je niks voor te doen joh.
En het is bijna zondagquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
Over een kleine 3 weken focking 3 maanden vakantie![]()
!
wadda? Dag voor je examensquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:00 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
die zondag is voor mij een stressdag!
Ja dat ook. Maar deze laptop ga k niet aan kloten want is niet van mijquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:54 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja, en het FOK!-forum runt ook gewoon op een kutsysteem.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:02 schreef nijnja het volgende:
Gefeliciteerd Oto
Ik heb iets van 5 nieuwe CD's van kinderen voor kinderen
Van de braderie gehaald voor 2 euro per stuk?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:02 schreef nijnja het volgende:
Gefeliciteerd Oto
Ik heb iets van 5 nieuwe CD's van kinderen voor kinderen
Wat is'tquote:
Nee, gedownload, ik weet als konijn nog wel iets van computers. Niet veel, maar wel iets.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Van de braderie gehaald voor 2 euro per stuk?
Ik ook, daarom heb ik ze ookquote:
Wat is je grap?quote:
Is neits raars aan, normaal zou je het als jongen vragen, maar er zijn ook jongens die verlegen/bescheiden zijn , die het juist wel fijn vinden als jij zo'n stap neemtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:23 schreef LOVExMUSIC het volgende:
ik heb een vraagje: vinden jongens het stom als een meisje vraagt om iets mee te gaan of willen ze het liever zelf vragen?
want ik heb zoiets van als hij graag iets zou willen gaan doen dat had hij het zelf wel gevraagd toch?
En initiatief van een meisje is ook leukquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Is neits raars aan, normaal zou je het als jongen vragen, maar er zijn ook jongens die verlegen/bescheiden zijn , die het juist wel fijn vinden als jij zo'n stap neemt
Ligt eraan. De jongen kan ook verlegenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:23 schreef LOVExMUSIC het volgende:
ik heb een vraagje: vinden jongens het stom als een meisje vraagt om iets mee te gaan of willen ze het liever zelf vragen?
want ik heb zoiets van als hij graag iets zou willen gaan doen dat had hij het zelf wel gevraagd toch?
Hahaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:26 schreef LOVExMUSIC het volgende:
ik heb dan weer zoiets als hij het zelf niet vraagt dan zit hij er waarschijnlijk niet op te wachten en wil hij eigenlijk niet. Hij zegt dus of nee, of zegt ja uit medelijden![]()
maarja, het kan ook wel zoals jullie zeggen dat hij verlegen/bescheiden is.
Ach, ik ga het toch niet zelf vragen
Gewoon doen, dan heb je ten minste zekerheidquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:26 schreef LOVExMUSIC het volgende:
ik heb dan weer zoiets als hij het zelf niet vraagt dan zit hij er waarschijnlijk niet op te wachten en wil hij eigenlijk niet. Hij zegt dus of nee, of zegt ja uit medelijden![]()
maarja, het kan ook wel zoals jullie zeggen dat hij verlegen/bescheiden is.
Ach, ik ga het toch niet zelf vragen
Vreselijk dood dat het hier isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |