Over de laatste vijf jaar (begreep ik)quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:31 schreef Burdie het volgende:
Wacht, krijgen ze dat bedrag van de belastingdienst nou met terugwerkende kracht terug????

quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:31 schreef Aventura het volgende:
Ik snap het niet, maar ik wil die belastingbarbatruc ook doen! Waar kan ik tekenen?

nee dusquote:

totaal zo'n 9000 euroquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:32 schreef kissaa het volgende:
[..]
Over de laatste vijf jaar (begreep ik)

Een maat van me is jarenlang te laks geweest om die belastingteruggave aan te vragen, zou wat zijn als hij dat alsnog terug krijgt. Feestjeeeeequote:Op donderdag 4 juni 2009 21:32 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja ik snap er ook geen jota meer van.
Straks maar even op uitzending gemist terug kijken, laat mijn huis ook direct taxeren.
 .
.  .
.

Ja maar die zwarte leek niet op haar barbiepaard.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:34 schreef kissaa het volgende:
Ze staan nu per maand zo'n 500 euro positief. Ik zou meteen mijn paarden terughalen. Het zwarte paardje was van een dochter. Ik zou mijn ouders de rest van mijn leven niet meer aankijken als ze mijn paard verkocht zouden hebben
 .
.

Het zóu kunnen dat ze een verbouwing hebben gefinancierd met een gewone lening ipv hypotheek. Indien je leent voor verbouwing heb je recht op rente-aftrek.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:33 schreef Sanne het volgende:
Heeft iemand die belastingtruc wel begrepen?

Nee...quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja maar die zwarte leek niet op haar barbiepaard..

)
  )

je kunt een aantal jaren terug. Gewoon even op de site kijken!quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Een maat van me is jarenlang te laks geweest om die belastingteruggave aan te vragen, zou wat zijn als hij dat alsnog terug krijgt. Feestjeeeee.
.

Zoals de Gooise Meisjesquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:40 schreef Ole het volgende:
Eigenlijk zouden mensen een paar weken op budget moeten leven. Alle boodschappen, uitjes etc voor bijvoorbeeld 100 euro per week. Dan zie je pas echt waar de pijn zit.

Zoietsquote:

Mee eens.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:54 schreef Ole het volgende:
[..]
Zoiets
Het gaat gewoon iets te makkelijk. Je doet 2 of 3 zaken weg en alles is opgelost.

Die zijn geleasedquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:07 schreef kikondo het volgende:
Godskolere wat een dom volk weer. Hoe durf je al het spaargeld van de kinderen op te maken, terwijl je een paard en een motor hebt voor je eigen gerief. Verdient dat soort mensen wel kinderen eigenlijk..??
 .
.

Ik ook hoor .......maar die maffe opmerking over het Barbiepaard deed me weer huilend lachen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zit hardop te janken bij de beelden van die paarden

Weet je hoe fucking duur wasdrogers zijn. Die kost al gauw 500 euro ofzo.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:55 schreef Aventura het volgende:
4900 verdienen en een droger leasen. Like wtf? Soms denk ik dat IK wereldvreemd ben.

.
.

Dan ben je ook voor 500e klaar als je het zelf doet.
 Dan ben je ook voor 500e klaar als je het zelf doet. . Vorige week die cavia's, die kosten toen ook al duizenden euro's per jaar ofzo
. Vorige week die cavia's, die kosten toen ook al duizenden euro's per jaar ofzo  . Men heeft echt geen idee hoe duur dieren zijn schijnbaar.
. Men heeft echt geen idee hoe duur dieren zijn schijnbaar. 

Ja ernstig! heb de aflevering net gekeken, maar ik snap iets niet. Ze proberen de uitgaven binnen de inkomsten te krijgen, maar moeten ze die 45000 niet aflossen???quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:07 schreef kikondo het volgende:
Godskolere wat een dom volk weer. Hoe durf je al het spaargeld van de kinderen op te maken, terwijl je een paard en een motor hebt voor je eigen gerief. Verdient dat soort mensen wel kinderen eigenlijk..??

Volgens mij zaten die aflossingen in de uitgaven, zo heb ik het althans wel begrepen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:50 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ja ernstig! heb de aflevering net gekeken, maar ik snap iets niet. Ze proberen de uitgaven binnen de inkomsten te krijgen, maar moeten ze die 45000 niet aflossen???

Zo flinke aflossing 45.000 in 3 jaarquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij zaten die aflossingen in de uitgaven, zo heb ik het althans wel begrepen.

Ging al 9k af door die belastingteruggaaf.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:05 schreef Michellee het volgende:
[..]
Zo flinke aflossing 45.000 in 3 jaar

Joehoeeee.ergeren weerquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:49 schreef MissJ het volgende:
Ik ga ook weer kijken straks, dat wordt weer een uur lang ergeren geblazen

1000 euro per maand, moet toch kunnen met zo'n inkomen zou je zeggenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Ging al 9k af door die belastingteruggaaf.
Maar dan nog is het snel ja.

haha inderdaad, Nederland op z'n domst hoor dit programma.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:49 schreef MissJ het volgende:
Ik ga ook weer kijken straks, dat wordt weer een uur lang ergeren geblazen

Dat vond ik ook zo typisch.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:43 schreef Ole het volgende:
wel koffie drinken en roken, maar niks voor de kids

Misschien niet volledig, en verder zullen ze privé ook nog wel de nodige onnodige kilometers maken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:53 schreef Karina het volgende:
Wat ik ook niet snap: krijgen ze allebij geen reiskostenvergoeding van hun werkgever? Ik hoor die vrouw iets zeggen over de benzine, wordt dat niet vergoed dan?

Van binnen ziet dat huis er best aardig uit en ruim ook.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:59 schreef MissJ het volgende:
Oh noess ik ken die wijk waar ze wonen, dat is een ontzettende pauperwijk

reiskosten kan je toch gewoon extra bij je inkomsten tellen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:53 schreef Karina het volgende:
Wat ik ook niet snap: krijgen ze allebij geen reiskostenvergoeding van hun werkgever? Ik hoor die vrouw iets zeggen over de benzine, wordt dat niet vergoed dan?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |