Haak ook net in, volgens mij kan het nog makkelijkquote:

Ja echt welquote:
 HIj weet wat er uit gaat aan rekeningen en wat het kost, zij weet helemaal niks wat er uit gaat aan rekeningen
 HIj weet wat er uit gaat aan rekeningen en wat het kost, zij weet helemaal niks wat er uit gaat aan rekeningen   !!
 !!

quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:54 schreef MissX het volgende:
zag ik dat nou goed een inkomen van bijna 4900 euro
 het wordt steeds gekker.
 het wordt steeds gekker.

nee echt nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:59 schreef Aventura het volgende:
Ik word hier onzeker van, al die mensen zijn zo te zien nogal simpel en dan verdienen ze toch zoveel. Hoe kan dat. Zijn het geen bruto bedragen

Ze tellen er alles bij op he. Ook de belastingteruggave als ze een eigen huis hebben. Geen enkele reden voor jou om je onzeker te voelen en zo'n slecht salaris heb je zelf toch ook niet?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:59 schreef Aventura het volgende:
Ik word hier onzeker van, al die mensen zijn zo te zien nogal simpel en dan verdienen ze toch zoveel. Hoe kan dat. Zijn het geen bruto bedragen

Snap ik ook niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:01 schreef Sanne het volgende:
Wat lult ze nou met huis laten taxeren omdat ze dan meer belastinggeld terugkrijgen? Gaat ze alle schuld in de hypotheek proppen dan? Je hebt toch aftrek over de rente die je betaald niet wat je huis waard is.

Nee oke. Heb het zelf ook goed, en ik maak een verkeerde vergelijking omdat ik een 1-persoons huishouden heb, en ik krijg een lage teruggaaf omdat ik een lage hypotheek heb. Als ik alles x2 zou doen dan kwam ik wel in de buurt van die bedragen. Verder vroeg me gewoon af wat de deelnemers aan dit programma voor baan hebben aangezien ik ze nogal simpel vind overkomenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:01 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ze tellen er alles bij op he. Ook de belastingteruggave als ze een eigen huis hebben. Geen enkele reden voor jou om je onzeker te voelen en zo'n slecht salaris heb je zelf toch ook niet?

En wat leren ze vervolgens als ze deze schuld in hypotheekvorm gieten? Niet beter met geld omgaan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:03 schreef Ole het volgende:
[..]
Snap ik ook niet.
Hooguit verbouwingen met terugwerkende kracht met hypotheek financieren. Maar of dat kan?

Same here.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee oke. Heb het zelf ook goed, en ik maak een verkeerde vergelijking omdat ik een 1-persoons huihouden heb, en ik krijg een lage teruggaaf omdat ik een lage hypotheek heb. Als ik alles x2 zou doen dan kwam ik wel in de buurt van die bedragen. Verder vroeg me gewoon af wat de deelnemers aan dit programma voor baan hebben aangezien ik ze nogal simpel vind overkomen

Ze gaan wel weg.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:14 schreef Ole het volgende:
Ze komen nu toch goed terecht? Of begrijp ik het verkeerd?

Kunnen ze geen nieuw leven leasen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ze gaan wel weg.
Alles leasen ze deze mensen, hadden ze met die paarden ook beter kunnen doen.
 .
.

Speedbootje erbij en een extra kindquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:31 schreef Ole het volgende:
Hup, volgende week is de motor terug en de paarden ook!
 .
.

Ja ik snap er ook geen jota meer van.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:31 schreef Burdie het volgende:
Wacht, krijgen ze dat bedrag van de belastingdienst nou met terugwerkende kracht terug????

Over de laatste vijf jaar (begreep ik)quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:31 schreef Burdie het volgende:
Wacht, krijgen ze dat bedrag van de belastingdienst nou met terugwerkende kracht terug????

quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:31 schreef Aventura het volgende:
Ik snap het niet, maar ik wil die belastingbarbatruc ook doen! Waar kan ik tekenen?

nee dusquote:

totaal zo'n 9000 euroquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:32 schreef kissaa het volgende:
[..]
Over de laatste vijf jaar (begreep ik)

Een maat van me is jarenlang te laks geweest om die belastingteruggave aan te vragen, zou wat zijn als hij dat alsnog terug krijgt. Feestjeeeeequote:Op donderdag 4 juni 2009 21:32 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja ik snap er ook geen jota meer van.
Straks maar even op uitzending gemist terug kijken, laat mijn huis ook direct taxeren.
 .
.  .
.

Ja maar die zwarte leek niet op haar barbiepaard.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:34 schreef kissaa het volgende:
Ze staan nu per maand zo'n 500 euro positief. Ik zou meteen mijn paarden terughalen. Het zwarte paardje was van een dochter. Ik zou mijn ouders de rest van mijn leven niet meer aankijken als ze mijn paard verkocht zouden hebben
 .
.

Het zóu kunnen dat ze een verbouwing hebben gefinancierd met een gewone lening ipv hypotheek. Indien je leent voor verbouwing heb je recht op rente-aftrek.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:33 schreef Sanne het volgende:
Heeft iemand die belastingtruc wel begrepen?

Nee...quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja maar die zwarte leek niet op haar barbiepaard..

)
  )

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |