nee echt nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:59 schreef Aventura het volgende:
Ik word hier onzeker van, al die mensen zijn zo te zien nogal simpel en dan verdienen ze toch zoveel. Hoe kan dat. Zijn het geen bruto bedragen

Ze tellen er alles bij op he. Ook de belastingteruggave als ze een eigen huis hebben. Geen enkele reden voor jou om je onzeker te voelen en zo'n slecht salaris heb je zelf toch ook niet?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:59 schreef Aventura het volgende:
Ik word hier onzeker van, al die mensen zijn zo te zien nogal simpel en dan verdienen ze toch zoveel. Hoe kan dat. Zijn het geen bruto bedragen

Snap ik ook niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:01 schreef Sanne het volgende:
Wat lult ze nou met huis laten taxeren omdat ze dan meer belastinggeld terugkrijgen? Gaat ze alle schuld in de hypotheek proppen dan? Je hebt toch aftrek over de rente die je betaald niet wat je huis waard is.

Nee oke. Heb het zelf ook goed, en ik maak een verkeerde vergelijking omdat ik een 1-persoons huishouden heb, en ik krijg een lage teruggaaf omdat ik een lage hypotheek heb. Als ik alles x2 zou doen dan kwam ik wel in de buurt van die bedragen. Verder vroeg me gewoon af wat de deelnemers aan dit programma voor baan hebben aangezien ik ze nogal simpel vind overkomenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:01 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ze tellen er alles bij op he. Ook de belastingteruggave als ze een eigen huis hebben. Geen enkele reden voor jou om je onzeker te voelen en zo'n slecht salaris heb je zelf toch ook niet?

En wat leren ze vervolgens als ze deze schuld in hypotheekvorm gieten? Niet beter met geld omgaan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:03 schreef Ole het volgende:
[..]
Snap ik ook niet.
Hooguit verbouwingen met terugwerkende kracht met hypotheek financieren. Maar of dat kan?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |