fipo ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:09 schreef gers het volgende:
OP VOLGT
Je vergeet iets.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:01 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb mn nagels blauw gelakt omdat Chuck Norris dat wilde.
okeuuquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:01 schreef Breathtaking het volgende:
Je had 't donkerrood moeten doen, dat is super sexy.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:01 schreef Breathtaking het volgende:
Zwarte nagellakquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:01 schreef Breathtaking het volgende:
Jezus Christus.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:04 schreef Hoogstaande het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)__.html?pageNumber=3
Die conspiracy![]()
![]()
Degene die dat getipt heeft moet in zn broek gescheten hebben van het lachen
Blijkbaarquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jezus Christus.!! Begint de komkommertijd nu al.
Thats what I said.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je had 't donkerrood moeten doen, dat is super sexy.![]()
NEUJ!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je had 't donkerrood moeten doen, dat is super sexy.![]()
En nu moeten we allemaal Bt gaan negeren, zodat ze verder leert.
Ik ook, maar ik doe t toch ook niet?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:08 schreef LudoSanders het volgende:
Ik voel enige drang wat aan de studie te doen, enige welteverstaan.
Die tijd heb ik gehad.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:13 schreef Hoogstaande het volgende:
Fucking briljante track met heerlijke gitaarsolo![]()
Whehe, precies. Ik neem even pauze.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik doe t toch ook niet?
Ik 40.000quote:
?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die tijd heb ik gehad.
[..]
Whehe, precies. Ik neem even pauze.
quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:18 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ving overigens net een legendarisch gesprek op tussen twee zwervers. Zegt de ene zwerver tegen de ander: als ik ook nog eens veel geld heb krijg je van mij een blik bier.
Ja, als je zulks moois hoort is er maar weinig wat je dag nog kan verpesten. De liefde die de ene zwerver uitsprak slechts door dat zinnetje, vertederend.
Er van uit gaande dat Nederlanders geen Engels kunnen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:21 schreef LudoSanders het volgende:
Plus een Engelsman die tegen zijn maat zei: take as much as you can take from those Dutch cunts!
Die jongen is toevallig je broertje?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:24 schreef LudoSanders het volgende:
En tot slot kwam er ook nog een op het oog vrij normaal ogende jongen die zijn fiets in de overdekte/bewaakte fietsenstalling wilde plaatsen, maar daarbij allemaal motorgeluiden maakte. Het leven kan zo mooi zijn als je de kleine dingetjes maar weet te waarderen.
Hij was gewoon boos en dacht niet aan voorbijgangers.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Er van uit gaande dat Nederlanders geen Engels kunnen?
Ik ben enig kind, vooral enig volgens betrouwbare bronnen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die jongen is toevallig je broertje?
En toen zei je niet, hier is een euro, ga wat pauperbier halen en het lekker samen nuttigenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:18 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ving overigens net een legendarisch gesprek op tussen twee zwervers. Zegt de ene zwerver tegen de ander: als ik ook nog eens veel geld heb krijg je van mij een blik bier.
Ja, als je zulks moois hoort is er maar weinig wat je dag nog kan verpesten. De liefde die de ene zwerver uitsprak slechts door dat zinnetje, vertederend.
Hij had het letterlijk over 'veel geld', die Euro had niets uitgemaakt dus.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En toen zei je niet, hier is een euro, ga wat pauperbier halen en het lekker samen nuttigen?
Uhuh, dat is ook weer zo ja.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij had het letterlijk over 'veel geld', die Euro had niets uitgemaakt dus.
Succes!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Uhuh, dat is ook weer zo ja.
Nouja ik ga leren!
de poes van je vriendinquote:
Welke actie, ik heb wat gemist?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:27 schreef Fascination het volgende:
Behangplakker komt hier ook niet meer sinds z'n NSB-actie?
Welke? Die Bt postte?quote:
die jaquote:
Met dat topic van Electro-worm.quote:
Ik ga dat eten, maar ik moet het nog wel even maken..quote:
Same here, alleen dat ik niet in bed lig maar een heerlijke jointje aan het klappen benquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga dat eten, maar ik moet het nog wel even maken..
En ik lig net zo lekker in bed.
Ik haat scissoren dus ik vind het verhaal daardoor matigquote:
Aan het klappenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Same here, alleen dat ik niet in bed lig maar een heerlijke jointje aan het klappen ben![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik haat scissoren dus ik vind het verhaal daardoor matigFas, voel je vrij er eentje te maken waarin we elkaar bewerken met strap-on dildo's
![]()
!
Komen wel wat leuke namen ja. Grace Jones.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:06 schreef Skylark. het volgende:
"Two days ago I bought a PinkPop ticket. Today I saw the line-up of Rock Werchter. Now I have to visit them both, although my liquidity is already low. FML"
Die ken ik niet eens.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:09 schreef Fascination het volgende:
Hey Bobby!
[..]
Komen wel wat leuke namen ja. Grace Jones.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:07 schreef Hoogstaande het volgende:
Bobby en Fas en Skylark. toevallig zin om op mij te stemmen?
[STEMTOPIC] Userreview Torchwood
Heul wel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die ken ik niet eens.
FRANZ FERDINAND, Bloc Party, Coldplay, Jason Mraz, The Killers, THE PRODIGY, Oasis, Dave Matthews Band, Kings of Leon, Nine Inch Nails, Kaiser Chiefs, Röyksopp.
Omg, hypocriet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die ken ik niet eens.
FRANZ FERDINAND, Bloc Party, Coldplay, Jason Mraz, The Killers, THE PRODIGY, Oasis, Dave Matthews Band, Kings of Leon, Nine Inch Nails, Kaiser Chiefs, Röyksopp.
Matig. Maar ik kom er welquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:05 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Ik zal m'n fantasie eens de vrij loop laten gaan.
Hoe gaat het met het leren?
Hoezo hypocriet?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:15 schreef Popje. het volgende:
[..]
Omg, hypocriet.
Miss heb ik 2 kaartjes in de aanbieding. Of niet natuurlijk.
Is het nationale roep-mensen-op-om-te-stemmen-dag vandaag? Vandaag ook al de stempas voor de Europees parlement op de mat liggen (en we hebben niet eens een deurmat, kun je nagaan). Ik stem niet op al die onzin. Tenzij ik er een date met Stephanie Sadorra mee kan krijgen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:07 schreef Hoogstaande het volgende:
Bobby en Fas en Skylark. toevallig zin om op mij te stemmen?
[STEMTOPIC] Userreview Torchwood
quote:
I'll hook you upquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is het nationale roep-mensen-op-om-te-stemmen-dag vandaag? Vandaag ook al de stempas voor de Europees parlement op de mat liggen (en we hebben niet eens een deurmat, kun je nagaan). Ik stem niet op al die onzin. Tenzij ik er een date met Stephanie Sadorra mee kan krijgen.
Die poppen hebben ze hier ook bij de H&M staan.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:20 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
In Duitsland is Onur inmiddels ook bekend![]()
Die heb ik ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:20 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet ook nog niet zeker of ik gaquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoezo hypocriet?![]()
![]()
Ik weet nog niet zeker of ik ga hé, maar anders is het misschien wel interessant. Hoewel ik wel op m'n hoede ben met second parties.
Christ, ik kijk nog steeds zo van..quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]Daarom had ik jou er ook niet tussen staan
[..]
I'll hook you up
Sinds wanneer kun je eigenlijk andere smileys in je messenger zetten?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:20 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:20 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar jij zit op Fokquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Christ, ik kijk nog steeds zo van..
Meen je dat?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:24 schreef Popje. het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet zeker of ik ga![]()
Omdat je mij eerst zat af te zeiken en alto noemde!
Wat is er mis mee?quote:
Heel saai. Ja, saai is het juiste woord.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat is er mis mee?
Stukken beter dan veel hedendaagse zooi.
Wou je nu echt beweren dat dat beter is dan Lady Gaga?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat is er mis mee?
Stukken beter dan veel hedendaagse zooi.
quote:OMG! This is totally amazing! She really shows off her skills as a musician. This song normally gets her a little crap for sounding too 'computerized' but this is truly truly amazing!
Ik zeg ook niet dat er tegenwoordig geen kwaliteit gemaakt wordt, en de artiesten die je opnoemt zijn ook zeker goed maar dit is zeker niet saai.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heel saai. Ja, saai is het juiste woord.
Er wordt ook nog voldoende kwaliteit tegenwoordig gemaakt hoor; FRANZ FERDINAND, Bloc Party, Coldplay, Jason Mraz, The Killers, THE PRODIGY, Oasis, Dave Matthews Band, Kings of Leon, Nine Inch Nails, Kaiser Chiefs, Röyksopp.
Bijvoorbeeld.
Ik ben niet bekend met Lady Gaga.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wou je nu echt beweren dat dat beter is dan Lady Gaga?
Lady GaGaquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er tegenwoordig geen kwaliteit gemaakt wordt, en de artiesten die je opnoemt zijn ook zeker goed maar dit is zeker niet saai.
Wat vind je dan van Swanlake Tchaikovsky?
[..]
Ik ben niet bekend met Lady Gaga.
Ik heb de eerste 15 seconden gezien en nu wil ik zelfmoord plegen. Dank je wel.quote:
Dus geniale teksten als "I'm bluffin' with my muffin'" en "I wanna ride your discostick" zeggen je helemaal niks? Schande.quote:
Ik hoop dat je een ander geval voor je hebt dat dat ding dat ik net heb zitten bekijken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lady GaGa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dude, what?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus geniale teksten als "I'm bluffin' with my muffin'" en "I wanna ride your discostick" zeggen je helemaal niks? Schande.
quote:
Let's have some fun this beat it sick, I wanna take a ride on your discostickquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus geniale teksten als "I'm bluffin' with my muffin'" en "I wanna ride your discostick" zeggen je helemaal niks? Schande.
Wat een kankermuziek. Serieus. Dit stond toch op nummer 1 oid? Wat een wereld.quote:
Die I'm bluffin' with my muffin' is geniaal.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Let's have some fun this beat it sick, I wanna take a ride on your discostickik luister dat vaak op de fiets en dan zing ik mee
!
Tchaikovsky vind ik het leukste qua klassiek, maar ik zou het ook nooit downloaden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er tegenwoordig geen kwaliteit gemaakt wordt, en de artiesten die je opnoemt zijn ook zeker goed maar dit is zeker niet saai.
Wat vind je dan van Swanlake Tchaikovsky?
[..]
Ik ben niet bekend met Lady Gaga.
Tenacious D heeft ook van die teksten en die zijn somehow toch genialer dan die van die nep blonde kut op benen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Let's have some fun this beat it sick, I wanna take a ride on your discostickik luister dat vaak op de fiets en dan zing ik mee
!
Waarschijnlijk luister je meer op klassiek geïnspireerde muziek dan je zelf zou denken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Tchaikovsky vind ik het leukste qua klassiek, maar ik zou het ook nooit downloaden.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tenacious D heeft ook van die teksten en die zijn somehow toch genialer dan die van die nep blonde kut op benen.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:01 schreef Breathtaking het volgende:
Nu moet ik echt gaan leren, ik walg van mezelf!
quote:
Ik ook, begin Juni, nog niks aan gedaanquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:04 schreef Marurk het volgende:
[..]
herkenbaar
Heb me vandaag in de bieb opgesloten
En nu ben ik thuis, en doe ik niks meer. En heb binnenkort ook weer tentamens
Ach, we halen het toch wel (hoop ik).quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ook, begin Juni, nog niks aan gedaan
Dit vind ik dan weer te ver gaan.quote:
propahquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:37 schreef LudoSanders het volgende:
Voor de liefhebber, The Football Factory op RTL7.
Omg, ik zie al weer een pracht topic aankomenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:37 schreef LudoSanders het volgende:
Voor de liefhebber, The Football Factory op RTL7.
Vertel?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Omg, ik zie al weer een pracht topic aankomen
Hehehequote:Op donderdag 14 mei 2009 21:32 schreef jagga het volgende:
Ey hoogstaande,
Volgens mij ga jij die contest echt wel winnen, zodat je dat ding mag reviewen
Check het topic maar
Als je zou winnen , zou dat echt wel vet zijn gezien de hele KLB SC kliek die op jou gestemd heeftquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hehehe
Ik weet niet hoe lang het topic open blijft
Maar ik zal vast wel bij de bovenste vier zitten ja![]()
Vind het gewoon leuk om zo'n box thuis te krijgen, te kijken en dan te reviewen.
Daar volg ik tenslotte een studie voor
Zowel vet als sneu jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:44 schreef jagga het volgende:
[..]
Als je zou winnen , zou dat echt wel vet zijn gezien de hele KLB SC kliek die op jou gestemd heeft![]()
Inderdaad. Het songfestival gaat al jaren niet meer over wie het mooiste kan zingen of wie het beste liedje heeft.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:23 schreef Hoogstaande het volgende:
I honestly gotta say dat de Toppers nog best een kans kunnen maken op de finale!
Ik moet ook nog een nieuwe computer. Alleen ik twijfel of ik een nieuwe laptop moet halen of gewoon een desktop. Momenteel gebruik ik alleen laptop, maar die raakt wel erg oud nu. Aan de andere kant werkt hij nog en kan hij nog makkelijk dienst doen als sleur en pleur ding ofzo.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn toetsenbord valt uit elkaar...
Ik wil een nieuwe laptop...
Ik wil graag een laptop, omdat ik hem dan kan meenemen voor school etc.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een nieuwe computer. Alleen ik twijfel of ik een nieuwe laptop moet halen of gewoon een desktop. Momenteel gebruik ik alleen laptop, maar die raakt wel erg oud nu. Aan de andere kant werkt hij nog en kan hij nog makkelijk dienst doen als sleur en pleur ding ofzo.
Welk een verrassing.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:08 schreef Fascination het volgende:
Potjandeuri, de Toppers zijn niet door naar de finale, wat een misère.
Was te verwachtenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:08 schreef Fascination het volgende:
Potjandeuri, de Toppers zijn niet door naar de finale, wat een misère.
Ja die heb ik dus nog, alleen begint hij antiek te raken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil graag een laptop, omdat ik hem dan kan meenemen voor school etc.
Hier heb ik laptop en wireless internet, echt zalig
Koop een Desktop + een minilaptop met wireless internetquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een nieuwe computer. Alleen ik twijfel of ik een nieuwe laptop moet halen of gewoon een desktop. Momenteel gebruik ik alleen laptop, maar die raakt wel erg oud nu. Aan de andere kant werkt hij nog en kan hij nog makkelijk dienst doen als sleur en pleur ding ofzo.
Ik kom niet meer van de bank afquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja die heb ik dus nog, alleen begint hij antiek te raken.
Wireless is inderdaad echt zalig, ik zou niet meer zonder kunnen. Lekker bankhangen laptop op schoot.
Wat moet ik met een minilaptop als ik een gewone heb. Die is dan al wel wat ouder, maar Word en zulke shit gaat er nog uitstekend mee.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:14 schreef Marurk het volgende:
[..]
Koop een Desktop + een minilaptop met wireless internet
Nou ja, als ik een nieuwe laptop haal gebruik ik die oude sowieso niet meer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom niet meer van de bank af![]()
Maar idd, ik zou nog een laptop kunnen kopen en de oude gewoon meesleuren naar school.
Hoezo luxeprobleem.
Oh en de letter b ligt eraf...
Mja als ik de mijne verkoop kan ik er hoogstens 100 euro voor krijgen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:20 schreef LudoSanders het volgende:
Nou ja, als ik een nieuwe laptop haal gebruik ik die oude sowieso niet meer.
Misschien dat ik er nog 300,- voor krijg omdat het een Apple is. Moet je nog gaan leuren met een ding dat toch niets meer opbrengt. Dan blijf ik hem liever gebruiken tot hij gewoon kapot is. Desnoods enkel als muziekspeler ofzo.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja als ik de mijne verkoop kan ik er hoogstens 100 euro voor krijgen.
Dan geef ik em nog liever weg.
Zit wat in. Ik heb een oude Desktop + een goede laptop, maar die laptop is veuls te groot (17''). Die neem ik nooit mee (te zwaar), maar gebruik hem dus voornamelijk thuis i.p.v. mijn Desktop.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat moet ik met een minilaptop als ik een gewone heb. Die is dan al wel wat ouder, maar Word en zulke shit gaat er nog uitstekend mee.
[..]
Nou ja, als ik een nieuwe laptop haal gebruik ik die oude sowieso niet meer.
Mensen die laptops van 17" kopen. Goed denkwerk bij aanschaf.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:27 schreef Marurk het volgende:
[..]
Zit wat in. Ik heb een oude Desktop + een goede laptop, maar die laptop is veuls te groot (17''). Die neem ik nooit mee (te zwaar), maar gebruik hem dus voornamelijk thuis i.p.v. mijn Desktop.En nu wil ik er een kleine laptop bij.
Ik vind die mini laptops er niet uitzienquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:27 schreef Marurk het volgende:
[..]
Zit wat in. Ik heb een oude Desktop + een goede laptop, maar die laptop is veuls te groot (17''). Die neem ik nooit mee (te zwaar), maar gebruik hem dus voornamelijk thuis i.p.v. mijn Desktop.En nu wil ik er een kleine laptop bij.
Werkt wel fijn op zich. Maar is kut om mee te nemen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mensen die laptops van 17" kopen. Goed denkwerk bij aanschaf.
Ja en waar koop je precies een laptop voor, de mobiliteit lijkt me?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:32 schreef Marurk het volgende:
[..]
Werkt wel fijn op zich. Maar is kut om mee te nemen.
Wireless + op de bankhangenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja en waar koop je precies een laptop voor, de mobiliteit lijkt me?
quote:
Achteraf wel ja.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja en waar koop je precies een laptop voor, de mobiliteit lijkt me?
Ik keek net weer een stukje van Kees Kankerkachel.quote:
En toen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik keek net weer een stukje van Kees Kankerkachel.
Ze kenne allemoal de moord stikkuhh!quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Gniffelen natuurlijk.quote:
Jij bent in meervoud?quote:
Beidequote:Op donderdag 14 mei 2009 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent in meervoud?
Of de koningin?
Koninginnen.quote:
Moest hij weer op stap vanavond?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Stoer hoorquote:
Dit jaar, tot nu toequote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:03 schreef Fascination het volgende:
Mmm ja.!
Wat is de periode in jullie leven waar jullie het minst blij op terug kijken?
Serieus? Wat dan?quote:
De karaoke -avond in de 3e klas.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:03 schreef Fascination het volgende:
De dood van mijn allerliefste konijn Pluisje en de weken van tranen en diepe rouw die daarop volgden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:03 schreef Fascination het volgende:
Mmm ja.!
Weer gedonder met zijn cv?quote:
Mm, was eigenlijk een serieuze vraag.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De karaoke -avond in de 3e klas.
Er is zelfs een film van.![]()
Jouwe?
Dan heb je voorderest wel een uitermate leuk leven.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De dood van mijn allerliefste konijn Pluisje en de weken van tranen en diepe rouw die daarop volgden.
Klopt jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm, was eigenlijk een serieuze vraag.
Ik heb zoveel periodes.![]()
[..]
Dan heb je voorderest wel een uitermate leuk leven.
Overlijden van m'n opa. En iets met liefde.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:03 schreef Fascination het volgende:
Mmm ja.!
Ik was doodserieus.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm, was eigenlijk een serieuze vraag.
Ik heb zoveel periodes.![]()
[..]
En toen was het gelijk doodstil ook.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En toen was het gelijk doodstil ook.
Oké dan moet het wel heel rampzalig zijn geweest.quote:
De poema's - mijn houten hart, nazingen is niet voor herhaling vatbaar.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
What happened honey?
Wat kon er zo erg zijn?
Auwtsjquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De poema's - mijn houten hart, nazingen is niet voor herhaling vatbaar.
En Bwitched - c'est la vie nadoen (2x !) ook niet.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De poema's - mijn houten hart, nazingen is niet voor herhaling vatbaar.
En Bwitched - c'est la vie nadoen (2x !) ook niet.
Ze heeft een tetterstem inderdaad.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:31 schreef LudoSanders het volgende:
Die Yvon Jaspers hè, wat een vervelend mens is dat.
Het is inderdaad die stem die het hem doet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze heeft een tetterstem inderdaad.Maar ik blijf een zwak voor haar hebben.
Ik vind dat mens van de reclame van super de boer pas irritant.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:31 schreef LudoSanders het volgende:
Die Yvon Jaspers hè, wat een vervelend mens is dat.
Die 'ik heb ze, ik heb ze' roept?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat mens van de reclame van super de boer pas irritant.
MWEP MWEP Graag gedaan, super de boer.
Voor het eerst dat ik me zorgen maakquote:
Eh, ja zou kunnenquote:
Nekschot, tenminste, wanneer we het over dezelfde hebben.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh, ja zou kunnen![]()
Ze is irritant iig.
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nekschot, tenminste, wanneer we het over dezelfde hebben.
Kuthoer inderdaad, zo'n lekkere spontane vlotte meid.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh ja, dat kan ik snappen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik me zorgen maak
Zorgen over school: Haal ik het wel of niet
Zorgen over geld: Constant te checken of ik niet na twee jaar volledig blut ben
Zorgen over relatie: Hopen dat het goed blijft gaan na veel stress
Dus ja, dit jaar is tot nu toe nog vrij bagger
Wat vind jij van Always reclames?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kuthoer inderdaad, zo'n lekkere spontane vlotte meid.![]()
![]()
[..]
Mm ik kan ze niet echt meer voor de geest halen, ik onthoud reclames vrijwel nooit.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat vind jij van Always reclames?
Tsja en het is dat het alledrie nogal vlug op me af komt, aangezien ik ze alledrie nog nooit eerder heb gehadquote:
Supergoedkope grafreclame inderdaad.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Da's wel kut voor je dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Tsja en het is dat het alledrie nogal vlug op me af komt, aangezien ik ze alledrie nog nooit eerder heb gehad
Maar nu ga ik slapen
Grafreclames blijven bij. Wat dat betreft doen ze het dus goed.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:50 schreef Marurk het volgende:
[..]
Supergoedkope grafreclame inderdaad.
Rot toch op met je prut. En al helemaal met die Disney-stickers of wat ze ook hebben. Die wil toch geen hond hebben of wel dan.
Die slagzin: Have a happy periodquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm ik kan ze niet echt meer voor de geest halen, ik onthoud reclames vrijwel nooit.Maar over het algemeen zijn ze tenenkrommend, degenen die ik ooit gezien heb.
Die reclames van activa zijn wel top trouwens.![]()
In dat opzicht misschien wel ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:51 schreef Kargaburnu het volgende:
[..]
Grafreclames blijven bij. Wat dat betreft doen ze het dus goed.
Kinderen ---> beinvloeden ouders ---> ouders = geld.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:50 schreef Marurk het volgende:
[..]
Supergoedkope grafreclame inderdaad.
Rot toch op met je prut. En al helemaal met die Disney-stickers of wat ze ook hebben. Die wil toch geen hond hebben of wel dan.
Omdat het mooier is dan de op de achtergrond de Botlek hebbenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:53 schreef Marurk het volgende:
[..]
In dat opzicht misschien wel ja.
Ook vaag dat ze die reclames altijd op een boerenlandschap opnemen.
Ja, bah. Boerenlandschap,quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:53 schreef Marurk het volgende:
[..]
In dat opzicht misschien wel ja.
Ook vaag dat ze die reclames altijd op een boerenlandschap opnemen.
Gozert.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:51 schreef Kargaburnu het volgende:
[..]
Grafreclames blijven bij. Wat dat betreft doen ze het dus goed.
Niets nieuws onder de zon. Gaat goed trouwens. Moe, maar voldaan. Straks lekker mijn bed opzoeken. Et tu?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:03 schreef Kargaburnu het volgende:
De nachten hier op FOK! worden stiller en eenzamer met de nacht...
En jouw usernames worden er steeds kutter opquote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:03 schreef Kargaburnu het volgende:
bang dat je weer een ban krijgtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niks, ik poste per ongeluk iets hier dat niet hier moest staan, maar ninja edit.![]()
True.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En jouw usernames worden er steeds kutter op!
Ik schakel dan wel over op Nederlandstalige usernames.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En jouw usernames worden er steeds kutter op!
Edithistorie inzien was leuk.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niks, ik poste per ongeluk iets hier dat niet hier moest staan, maar ninja edit.![]()
Ik denk dat je een bariton stem hebt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:11 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb net de stemwijzer ingevuld. Het geeft alleen weinig duidelijkheid.
Gewoon, beetje aan het chillen. Of had je jet niet tegen mij?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:12 schreef Kargaburnu het volgende:
[..]
Ik schakel dan wel over op Nederlandstalige usernames..
Wat doen jullie twee dotjes nog op?
Ja, maar dat komt omdat je de diepe gevatte betekenis erachter niet weet.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:12 schreef Kargaburnu het volgende:
[..]
Ik schakel dan wel over op Nederlandstalige usernames..
Wat doen jullie twee dotjes nog op?
Ik denk dat ik het met mijn stem niet eens verkeerd had gedaan op het songfestival.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik denk dat je een bariton stem hebt.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik denk dat je een bariton stem hebt.
sorry poker enzo.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:03 schreef Kargaburnu het volgende:
ik kan gewoon kijken wat er stond hoorquote:
Niet verstopt, je moet alleen kijken naar de TS.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
sorry poker enzo.
hey check, er is weer een leuk topic in onz verstopt;
Bling it Up, Suckers
Jonge, ik bestel altijd zo'n broodje bij de Turk hier om de hoek!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:14 schreef Kargaburnu het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt omdat je de diepe gevatte betekenis erachter niet weet..
En het zorgt er blijkbaar voor dat ik snel herkend wordt..
Spannend hè wat er staat.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik kan gewoon kijken wat er stond hoor
Hihi, jawel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gewoon, beetje aan het chillen. Of had je jet niet tegen mij?
Wat Ludo zegt. Dat topic had ik al met mijn vorige kloon gespot, net toen het geopend was.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet verstopt, je moet alleen kijken naar de TS.
Klinkt wel vrij logisch, maar waarom zou je hem dan uit je 'Programma's' halen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:17 schreef Kargaburnu het volgende:
[..]
Hihi, jawel.
Zeg, als je op Mac OS een programma uit het Programma (Applications) ergens opslaat om het later terug te kopiëren (naar een andere laptop), werkt dat?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klinkt wel vrij logisch, maar waarom zou je hem dan uit je 'Programma's' halen?
Mmm, nee. Heb niet het idee dat dat gaat werken. Zou wel erg makkelijke verspreiding zijn?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:22 schreef Kargaburnu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Photoshop CS4 etc. moeten van links naar rechts. Ik heb de installatiebestanden niet meer..
Hmm, rotaten in Preview, opslaan en uploaden naar TinyPic werkt niet zoals ik had verwacht.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mmm, nee. Heb niet het idee dat dat gaat werken. Zou wel erg makkelijke verspreiding zijn?
CS4, is dat nou wat. Ik zag Flash wel, maar fuck wat hebben ze daarmee gedaan. Laat die interface ff hetzelfde joh.
Dit is gewoon een masturbatiemiddeltje. Werkt heerlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]!?
En euhm, geen idee.
Ik heb enkel Flash van CS4 gezien. Alleen daar hebben ze je workspace verandert, ik kon helemaal niets vinden. Dus beter hebben ze dat niet met Photoshop gedaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:30 schreef Kargaburnu het volgende:
[..]
Hmm, rotaten, opslaan en uploaden naar TinyPic werkt niet zoals ik had verwacht..
Pfrt, anders moet ik alles opnieuw gaan downloaden..
Of het wat is... Ik ben nooit een fervente photoshopper geweest, dus de verschillen tussen deze en de vorige versies weet ik niet echt. Wat zou er mis mee moeten zijn?
Wat, die tang?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:30 schreef Kargaburnu het volgende:
[..]
Dit is gewoon een masturbatiemiddeltje. Werkt heerlijk.
Je kan die hele workspace gewoon organizen zoals jij het zelf wil?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb enkel Flash van CS4 gezien. Alleen daar hebben ze je workspace verandert, ik kon helemaal niets vinden. Dus beter hebben ze dat niet met Photoshop gedaan.
Tuurlijk, maar daar heb ik het geduld niet voor.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:34 schreef Kargaburnu het volgende:
[..]
Je kan die hele workspace gewoon organizen zoals jij het zelf wil?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:35 schreef Kargaburnu het volgende:
[..]
Tangtoe spang, zo op je velletje. Lekker strak trekken.
Je bent er toch niet een uurtje mee bezig?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar daar heb ik het geduld niet voor.
Pfrt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
achja, als je er maar van geniet
!
En nu ga ik slapen, slaap lekker allemaal![]()
!
Ik heb niet zoveel te melden in deze bittere tijden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:38 schreef Kargaburnu het volgende:
[..]
Je bent er toch niet een uurtje mee bezig?.
Zeg Bt., zit je te pokeren ofzo?! Ik hoor je maar barweinig,.
Bitter? Nu, 's nachts? Ik vind het prachtig.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel te melden in deze bittere tijden.
En misschien was ik aan het pokeren, ja.
Fail. :'Dquote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:43 schreef Kargaburnu het volgende:
[..]
Bitter? Nu, 's nachts? Ik vind het prachtig.
Al iets kunnen winnen?.
Whehe, suburlquote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:43 schreef Kargaburnu het volgende:
[..]
Bitter? Nu, 's nachts? Ik vind het prachtig.
Al iets kunnen winnen?.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:45 schreef Kargaburnu het volgende:
[..]
DAN PAK EVEN IK DE BI NAAST JOU!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |