Wat is er mis mee?quote:
Heel saai. Ja, saai is het juiste woord.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat is er mis mee?
Stukken beter dan veel hedendaagse zooi.
Wou je nu echt beweren dat dat beter is dan Lady Gaga?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat is er mis mee?
Stukken beter dan veel hedendaagse zooi.
quote:OMG! This is totally amazing! She really shows off her skills as a musician. This song normally gets her a little crap for sounding too 'computerized' but this is truly truly amazing!
Ik zeg ook niet dat er tegenwoordig geen kwaliteit gemaakt wordt, en de artiesten die je opnoemt zijn ook zeker goed maar dit is zeker niet saai.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heel saai. Ja, saai is het juiste woord.
Er wordt ook nog voldoende kwaliteit tegenwoordig gemaakt hoor; FRANZ FERDINAND, Bloc Party, Coldplay, Jason Mraz, The Killers, THE PRODIGY, Oasis, Dave Matthews Band, Kings of Leon, Nine Inch Nails, Kaiser Chiefs, Röyksopp.
Bijvoorbeeld.
Ik ben niet bekend met Lady Gaga.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wou je nu echt beweren dat dat beter is dan Lady Gaga?
Lady GaGaquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er tegenwoordig geen kwaliteit gemaakt wordt, en de artiesten die je opnoemt zijn ook zeker goed maar dit is zeker niet saai.
Wat vind je dan van Swanlake Tchaikovsky?
[..]
Ik ben niet bekend met Lady Gaga.
Ik heb de eerste 15 seconden gezien en nu wil ik zelfmoord plegen. Dank je wel.quote:
Dus geniale teksten als "I'm bluffin' with my muffin'" en "I wanna ride your discostick" zeggen je helemaal niks? Schande.quote:
Ik hoop dat je een ander geval voor je hebt dat dat ding dat ik net heb zitten bekijken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lady GaGa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dude, what?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus geniale teksten als "I'm bluffin' with my muffin'" en "I wanna ride your discostick" zeggen je helemaal niks? Schande.
quote:
Let's have some fun this beat it sick, I wanna take a ride on your discostickquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus geniale teksten als "I'm bluffin' with my muffin'" en "I wanna ride your discostick" zeggen je helemaal niks? Schande.
Wat een kankermuziek. Serieus. Dit stond toch op nummer 1 oid? Wat een wereld.quote:
Die I'm bluffin' with my muffin' is geniaal.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Let's have some fun this beat it sick, I wanna take a ride on your discostickik luister dat vaak op de fiets en dan zing ik mee
!
Tchaikovsky vind ik het leukste qua klassiek, maar ik zou het ook nooit downloaden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er tegenwoordig geen kwaliteit gemaakt wordt, en de artiesten die je opnoemt zijn ook zeker goed maar dit is zeker niet saai.
Wat vind je dan van Swanlake Tchaikovsky?
[..]
Ik ben niet bekend met Lady Gaga.
Tenacious D heeft ook van die teksten en die zijn somehow toch genialer dan die van die nep blonde kut op benen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Let's have some fun this beat it sick, I wanna take a ride on your discostickik luister dat vaak op de fiets en dan zing ik mee
!
Waarschijnlijk luister je meer op klassiek geïnspireerde muziek dan je zelf zou denken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Tchaikovsky vind ik het leukste qua klassiek, maar ik zou het ook nooit downloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |