quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:23 schreef xxx-Ik-xxx het volgende:
Ik heb voordat ik verkering kreeg ook al met hem gezoent..
Nu komt die deze week weer en wil die me weer zoenen..
opzich zou ik het niet erg vinden..
Zoals mijn medefok!kers al hebben gezegd, je zult moeten kiezen.quote:
Ik vroeg me de hele tijd af wat er niet klopte, bedankt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:41 schreef Serellyn het volgende:
[..]
Ojah, het is " which" niet " witch", witch = heks
Dat vond ik ook al vrij zorgwekkend van mezelf.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:43 schreef Onorgineel het volgende:
What the fuck, ik postte een serieuze reactie in dit topic
Arme Lauquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:51 schreef EIKELKAAS het volgende:
je vriendje hoeft er niet achter te komen, geniet gewoon van het leven en neem beide.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:23 schreef xxx-Ik-xxx het volgende:
ik ben 14..
quote:k hou super veel van m!
wat een vrouw...quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:01 schreef Lauriette91 het volgende:
TS. Ik denk dat je moet genieten van je leven en dat je zelf moet invullen hoe je dat wilt doen. Je kan zo'n vraag wel op een forum zetten, maar wij kunnen toch geen beslissing maken voor jou over zoiets?
Doe gewoon wat goed voelt.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:11 schreef CrssY het volgende:
Als je je vriendje niet kwijt wil moet je het contact verbreken met die andere kerel. Als je dat niet doet raad ik je vriendje aan om bij je weg te gaan, als hij de situatie uberhaubt kent.
14 -> 18 is iets te veel verschil voor die leeftijd, 16-20 zou al een stuk realistischer zijn. Maar als je weet dat je over 2-3 jaar toch naar een andere jongen gaat, hou dan nu iig niemand aan het lijntje.
Hoe graag je het advies ook zou willen horen; je kunt (tenzij je een gevoelloze slet bent) niet iets met 2 jongens tegelijk doen.
What the fuck?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:16 schreef Guncta het volgende:
Dit is een serieus probleem, TS.
Er is niks mis met zoenen.
Doe dat zoveel mogelijk, want dat is het beste voor je uiteindelijk levenspartner.
Je wilt toch alleen het beste voor hem?
Vrouwen zoenen het fijnste, vergeet die daardoor ook niet.
Zij kunnen je erg veel leren, vooral het sensuele gedeelte. En het spelen met zowel tong als lippen. Zachtje bijten enzo. Zoenen is ook nog eens goed voor je gebit. En die zoete drankjes in het weekend kunnen wel een positieve werking gebruiken.
Toen ik nog niet zo oud was als jou maakten meisjes voor de vraag: wie wordt het?, altijd de almachtige vingerkubus.
Die kan je dan zowel horizontaal als verticaal bewegen.
Dit moet je dus ook afwisselen. Op de voorkant zet je allemaal symbooltjes. Achter deze symbooltjes zet je een antwoord.
Vraag eerst aan je vriendin een getal. Zo vaak beweeg je de vingers.
Daardoor blijven er een paar symbooltjes over. Laat haar daarna 1 symbooltje uitkiezen. Dit is het antwoord op je vraag.
Bevalt het antwoord je niet, ga dan net zo lang door tot je bij het juiste antwoord bent.
Vergeet tussendoor niet te zoenen met haar, dit komt het resultaat alleen maar ten goede.
Mocht je nog niet tevreden zijn dan kan je altijd een liefdestest doen op basis van de 2 namen. Jouw naam en die van de jongen. Zet deze namen onder elkaar en match de letters met elkaar. Hoe het precies zit weet ik niet, dat was 1 van de geheimen van de vrouwen die ik nog steeds niet weet, even als de vingerkubus.
Kies diegene met het hoogste percentage.
Door deze 2 tips vraag ik je alleen maar om deze 2 geheimen (almachtige vingerkubus en die test_) voor mij uit te zoeken. Doe je dat niet dan krijg je heel veel ongeluk. Doorsturen van dit bericht werkt niet.
Dat is inderdaad dé vraag.quote:
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:53 schreef Len93 het volgende:
Je verdient geen van beide, gevoelloos kreng
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:16 schreef Guncta het volgende:
Doe dat zoveel mogelijk, want dat is het beste voor je uiteindelijk levenspartner.
Zij kunnen je erg veel leren, vooral het sensuele gedeelte. En het spelen met zowel tong als lippen. Zachtje bijten enzo. Zoenen is ook nog eens goed voor je gebit. En die zoete drankjes in het weekend kunnen wel een positieve werking gebruiken.
Toen ik nog niet zo oud was als jou maakten meisjes voor de vraag: wie wordt het?, altijd de almachtige vingerkubus.
Dit moet je dus ook afwisselen. Op de voorkant zet je allemaal symbooltjes. Achter deze symbooltjes zet je een antwoord.
Daardoor blijven er een paar symbooltjes over. Laat haar daarna 1 symbooltje uitkiezen. Dit is het antwoord op je vraag.
Bevalt het antwoord je niet, ga dan net zo lang door tot je bij het juiste antwoord bent.
Vergeet tussendoor niet te zoenen met haar, dit komt het resultaat alleen maar ten goede.
Mocht je nog niet tevreden zijn dan kan je altijd een liefdestest doen op basis van de 2 namen. Jouw naam en die van de jongen. Zet deze namen onder elkaar en match de letters met elkaar. Hoe het precies zit weet ik niet, dat was 1 van de geheimen van de vrouwen die ik nog steeds niet weet, even als de vingerkubus.
Door deze 2 tips vraag ik je alleen maar om deze 2 geheimen (almachtige vingerkubus en die test_) voor mij uit te zoeken. Doe je dat niet dan krijg je heel veel ongeluk. Doorsturen van dit bericht werkt niet.
Nee.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:04 schreef Acinonyx het volgende:
och 14 en 18 moet toch gewoon kunnen, niet dan ?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:16 schreef Guncta het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |