En jouw usernames worden er steeds kutter opquote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:03 schreef Kargaburnu het volgende:
De nachten hier op FOK! worden stiller en eenzamer met de nacht...
bang dat je weer een ban krijgtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niks, ik poste per ongeluk iets hier dat niet hier moest staan, maar ninja edit.![]()
True.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En jouw usernames worden er steeds kutter op!
Ik schakel dan wel over op Nederlandstalige usernames.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En jouw usernames worden er steeds kutter op!
Edithistorie inzien was leuk.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niks, ik poste per ongeluk iets hier dat niet hier moest staan, maar ninja edit.![]()
Ik denk dat je een bariton stem hebt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:11 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb net de stemwijzer ingevuld. Het geeft alleen weinig duidelijkheid.
Gewoon, beetje aan het chillen. Of had je jet niet tegen mij?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:12 schreef Kargaburnu het volgende:
[..]
Ik schakel dan wel over op Nederlandstalige usernames..
Wat doen jullie twee dotjes nog op?
Ja, maar dat komt omdat je de diepe gevatte betekenis erachter niet weet.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:12 schreef Kargaburnu het volgende:
[..]
Ik schakel dan wel over op Nederlandstalige usernames..
Wat doen jullie twee dotjes nog op?
Ik denk dat ik het met mijn stem niet eens verkeerd had gedaan op het songfestival.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik denk dat je een bariton stem hebt.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik denk dat je een bariton stem hebt.
sorry poker enzo.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:03 schreef Kargaburnu het volgende:
De nachten hier op FOK! worden stiller en eenzamer met de nacht...
ik kan gewoon kijken wat er stond hoorquote:
Niet verstopt, je moet alleen kijken naar de TS.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
sorry poker enzo.
hey check, er is weer een leuk topic in onz verstopt;
Bling it Up, Suckers
Jonge, ik bestel altijd zo'n broodje bij de Turk hier om de hoek!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:14 schreef Kargaburnu het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt omdat je de diepe gevatte betekenis erachter niet weet..
En het zorgt er blijkbaar voor dat ik snel herkend wordt..
Spannend hè wat er staat.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik kan gewoon kijken wat er stond hoor
Hihi, jawel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gewoon, beetje aan het chillen. Of had je jet niet tegen mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |