fipo ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:09 schreef gers het volgende:
OP VOLGT
Je vergeet iets.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:01 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb mn nagels blauw gelakt omdat Chuck Norris dat wilde.
okeuuquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:01 schreef Breathtaking het volgende:
Je had 't donkerrood moeten doen, dat is super sexy.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:01 schreef Breathtaking het volgende:
Zwarte nagellakquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:01 schreef Breathtaking het volgende:
Jezus Christus.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:04 schreef Hoogstaande het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)__.html?pageNumber=3
Die conspiracy![]()
![]()
Degene die dat getipt heeft moet in zn broek gescheten hebben van het lachen
Blijkbaarquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jezus Christus.!! Begint de komkommertijd nu al.
Thats what I said.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je had 't donkerrood moeten doen, dat is super sexy.![]()
NEUJ!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je had 't donkerrood moeten doen, dat is super sexy.![]()
En nu moeten we allemaal Bt gaan negeren, zodat ze verder leert.
Ik ook, maar ik doe t toch ook niet?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:08 schreef LudoSanders het volgende:
Ik voel enige drang wat aan de studie te doen, enige welteverstaan.
Die tijd heb ik gehad.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:13 schreef Hoogstaande het volgende:
Fucking briljante track met heerlijke gitaarsolo![]()
Whehe, precies. Ik neem even pauze.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik doe t toch ook niet?
Ik 40.000quote:
?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die tijd heb ik gehad.
[..]
Whehe, precies. Ik neem even pauze.
quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:18 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ving overigens net een legendarisch gesprek op tussen twee zwervers. Zegt de ene zwerver tegen de ander: als ik ook nog eens veel geld heb krijg je van mij een blik bier.
Ja, als je zulks moois hoort is er maar weinig wat je dag nog kan verpesten. De liefde die de ene zwerver uitsprak slechts door dat zinnetje, vertederend.
Er van uit gaande dat Nederlanders geen Engels kunnen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:21 schreef LudoSanders het volgende:
Plus een Engelsman die tegen zijn maat zei: take as much as you can take from those Dutch cunts!
Die jongen is toevallig je broertje?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:24 schreef LudoSanders het volgende:
En tot slot kwam er ook nog een op het oog vrij normaal ogende jongen die zijn fiets in de overdekte/bewaakte fietsenstalling wilde plaatsen, maar daarbij allemaal motorgeluiden maakte. Het leven kan zo mooi zijn als je de kleine dingetjes maar weet te waarderen.
Hij was gewoon boos en dacht niet aan voorbijgangers.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Er van uit gaande dat Nederlanders geen Engels kunnen?
Ik ben enig kind, vooral enig volgens betrouwbare bronnen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die jongen is toevallig je broertje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |