En toen zei je niet, hier is een euro, ga wat pauperbier halen en het lekker samen nuttigenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:18 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ving overigens net een legendarisch gesprek op tussen twee zwervers. Zegt de ene zwerver tegen de ander: als ik ook nog eens veel geld heb krijg je van mij een blik bier.
Ja, als je zulks moois hoort is er maar weinig wat je dag nog kan verpesten. De liefde die de ene zwerver uitsprak slechts door dat zinnetje, vertederend.
Hij had het letterlijk over 'veel geld', die Euro had niets uitgemaakt dus.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En toen zei je niet, hier is een euro, ga wat pauperbier halen en het lekker samen nuttigen?
Uhuh, dat is ook weer zo ja.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij had het letterlijk over 'veel geld', die Euro had niets uitgemaakt dus.
Succes!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Uhuh, dat is ook weer zo ja.
Nouja ik ga leren!
de poes van je vriendinquote:
Welke actie, ik heb wat gemist?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:27 schreef Fascination het volgende:
Behangplakker komt hier ook niet meer sinds z'n NSB-actie?
Welke? Die Bt postte?quote:
die jaquote:
Met dat topic van Electro-worm.quote:
Ik ga dat eten, maar ik moet het nog wel even maken..quote:
Same here, alleen dat ik niet in bed lig maar een heerlijke jointje aan het klappen benquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga dat eten, maar ik moet het nog wel even maken..
En ik lig net zo lekker in bed.
Ik haat scissoren dus ik vind het verhaal daardoor matigquote:
Aan het klappenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Same here, alleen dat ik niet in bed lig maar een heerlijke jointje aan het klappen ben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |