zow, dan hej al een beste spanningquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:37 schreef Dos37 het volgende:
Ik kan niet meer uitslapen van de spanning
Tjonge, ik ben er eigenlijk dik relaxt onderquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:37 schreef Dos37 het volgende:
Ik kan niet meer uitslapen van de spanning
vanmorgen zat ie er al bij volgens mijquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:59 schreef pfaf het volgende:
Morgen een speciaal katern bij de Tubantia over de wedstrijd.
Gelukkig heb ik die niet meerquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:59 schreef pfaf het volgende:
Morgen een speciaal katern bij de Tubantia over de wedstrijd.
rode krant iddquote:
Auquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:02 schreef TaaiTaai het volgende:
[..]
Toch leuker om over de bekerfinale te berichten dan over degradatievoetbal....
Absoluut.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:02 schreef TaaiTaai het volgende:
[..]
Toch leuker om over de bekerfinale te berichten dan over degradatievoetbal....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
ik ook.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:02 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb dat plastic vest met de 12de man achterop nog, die kreeg toen iedereen bij de finale 2001
en volgens mij ligt het kaartje voor de bus en het stadion ook nog in de laquote:
Volgens mij heeft die nooit gezegd weg te willen de afgelopen weken? Of moet ik iets gemist hebben.. Maar er is nog steeds niet verlengd, ze praten met elkaar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Braafheid heeft nu in drie weken gezegd te willen blijven, weg te willen en weer te willen blijven
Contract is toch nog steeds niet verlengd?
dit bericht bedoelt BS denk ik.quote:Ambitieuze Braafheid gaat voor hoogst haalbare
Door Sander Berends
Maandag, 11 mei 2009, 17:22
Of Edson Braafheid ook komend seizoen bij FC Twente blijft, is hoogst twijfelachtig. Het contract van de linkervleugelverdediger in Enschede loopt medio 2010 af en gesprekken over verlenging leverden tot het dusver niets op. "Ik wil het hoogst haalbare, net als iedere speler."
"Voor het seizoen hebben we een keer gesproken. Destijds kwamen we er niet uit. Dan is het dus afwachten hoe je ontwikkeling verder zal gaan. De voorbije week hebben we nog met elkaar gesproken om een aantal misverstanden uit de wereld te helpen", vertelt Braafheid in Sportweek.
"Ik ben ambitieus. Het kan alle kanten opgaan. Ik wil me door blijven ontwikkelen. Dat wil deze club ook. We zien wel, ik ben er niet echt mee bezig. Ik wil eerst de beker winnen." Eerder liet hij een aanbieding van Ajax schieten. "Je weet nooit hoe het dan had gelopen. Maar ik kijk niet naar het verleden. Met FC Twente hebben we dit seizoen alle doelstellingen behaald en ik heb zelfs voor Oranje gespeeld. Ik mag niet klagen."
Ah oke, die heb ik idd niet gelezen, maar hij geeft hier niet echt expliciet aan weg te willen toch. Alleen dat het allemaal nog niet zeker is waar zijn toekomst ligt. Afwachten dusquote:
Dan zou ik maar snel wat gaan doen, straks trekken ze de uitnodiging nog af!quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:23 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik zit in de Kuip zondagavondNet een uitnodiging gekregen van mijn werk.
Mrakz0r is blij!
hopen dat het nog een beetje mooi weer in Enschede wordt... volgens weeronline, regenquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:52 schreef kastanova het volgende:
Zondag Grote Markt & Maandag alvast vrij genomen voor de huldiging.
De huldiging is in Heerenveen hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:38 schreef Stienn het volgende:
[..]
hopen dat het nog een beetje mooi weer in Enschede wordt... volgens weeronline, regen
jij hebt wel humor, dat geef ik toequote:Op donderdag 14 mei 2009 18:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
De huldiging is in Heerenveen hoor
Lijkt me erg koud, 100 km rijden vanuit enschede naar heerenveen in een open busquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
De huldiging is in Heerenveen hoor
Maandag mooi een dagje niksen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:52 schreef kastanova het volgende:
Zondag Grote Markt & Maandag alvast vrij genomen voor de huldiging.
ey, als jullie een feestje houden als jullie niet degraderen, mogen wij dat toch zeker ook als wij de beker winnen?quote:
Mind the sarcasmquote:
zou dat laatste doen!quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:29 schreef RobbieT het volgende:
Wat een tijden.
Zit zelf in trein 1.
Mag zondagmorgen om 08.00 uur naar Enschede rijden (Of om 07.30 als ik met de trein ga) vanuit Leeuwarden.
Dan van Enschede naar Rotterdam (half 11 vertrek). Me een paar uur bij het stadion zien te vermaken, en later op de avond weer naar Enschede, en dan nog 2 uur naar Leeuwarden.
(Of als ik met de trein ga van rotterdam naar Leeuwarden).
Dat is nog zo'n 20 minuten eerder dan de eerste treinen uit Heerenveen die rond 10:50u gaanquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:29 schreef RobbieT het volgende:
Wat een tijden.
Zit zelf in trein 1.
Mag zondagmorgen om 08.00 uur naar Enschede rijden (Of om 07.30 als ik met de trein ga) vanuit Leeuwarden.
Dan van Enschede naar Rotterdam (half 11 vertrek). Me een paar uur bij het stadion zien te vermaken, en later op de avond weer naar Enschede, en dan nog 2 uur naar Leeuwarden.
(Of als ik met de trein ga van rotterdam naar Leeuwarden).
WTFquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:26 schreef Mark-Hgl het volgende:
Nog geen enkele last van spanning. Zal zaterdag wel komen
Waar slaat dit op van Vak P?quote:Vak P boos: te laat bij De Kuip
ENSCHEDE Vak-P is boos omdat de trouwste FC Twente-fans zondag in haar ogen te laat bij De Kuip aankomen. De supportersvereniging vertrekt met het eerste cluster bussen, om 12.45 uur bij De Grolsch Veste. In totaal zijn er zeven clusters met 215 bussen en acht speciale treinen.
De Rotterdamse burgemeester Aboutaleb, de politie en de KNVB willen niet dat supporters voor 15.30 uur in de Maasstad zijn. ‘Iedereen werkt ons tegen en er wordt niet naar ons geluisterd’, meldt de Vak-P-site. Er wordt op gewezen dat supporterstreinen wel voor 15.30 uur in Rotterdam aankomen. ‘Het is te gek voor woorden en er is niks aan te doen’.
Volgens woordvoerder Richard Peters zorgde FC Twente er voor dat het aanvankelijke tijdstip waarop supporters in Rotterdam mogen zijn, is vervroegd van 17.00 naar 15.30 uur.
TC Tubantia
Vak-p wil net zo'n volksfeest als in 2001. Geen veetransport naar de kuip, alleen de wedstrijd en dan weer terug.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:08 schreef Kopbal het volgende:
Juist beter toch? Of wil vak-P het liefst de hele dag op een troosteloos pleintje achter de vakken staan?
Vak P gelooft ook nog in sinterklaas?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:28 schreef TaaiTaai het volgende:
[..]
Vak-p wil net zo'n volksfeest als in 2001. Geen veetransport naar de kuip, alleen de wedstrijd en dan weer terug.
Gewoon lekker de stad in, biertje erbij, dan naar het stadion, etc
Geen last ervan. Zit in vak G of F.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:23 schreef TaaiTaai het volgende:
Ik vind het zo irritant dat we nog niet weten in wat voor een vak we zitten.
ah joh gezellig, kom je ook?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:20 schreef Kopbal het volgende:
Geloof er niet in dat de politie het gaat toelaten dat grote groepen Twentenaren het centrum/ Zuid ingaan.
quote:Perez traint apart
15 mei 2009 14:58
ENSCHEDE - Kenneth Perez kon vrijdag wegens een blessure aan de nek bij FC Twente niet voluit trainen. Trainer Steve McClaren verwacht desondanks dat de spelmaker zondag in de bekerfinale tegen Heerenveen speelt.
''Ik ga er vanuit dat iedereen op tijd fit is'', verklaarde de Britse trainer. Ook Ronnie Stam, die al enkele weken buitenspel staat, is weer hersteld. McClaren: ''Hij is er klaar voor. Of hij speelt weet ik niet. Daar moet ik nog even over nadenken.''
Vorige week in de laatste competitiewedstrijd tegen Ajax viel Sander Boschker uit. Maar de geroutineerde doelman is in de Kuip van de partij. Dat geldt ook voor Blaise N'Kufo. In de Arena bleef hij uit voorzorg aan de kant.
Seizoen
In de competitie won FC Twente dit seizoen op eigen veld van Heerenveen met 6-0. Perez was de grote man. McClaren: ''Wij hadden een topdag en Heerenveen zat die avond in een dip. Dat zegt me niet zo veel.''
Recentelijk werd het in het Abe Lenstrastadion 1-1. Ook dat zegt met het oog op zondag niet veel. McClaren: ''Wij misten daar vier basisspelers. Nu staat er een ander elftal.''
inderdaad, je bent gek als je terug nog via Enschede gaat, terwijl dat niet hoeft!!quote:
Ging ik eigelijk ook vanuit.quote:
En vooral niet als Feyenoord dan nog even langskomtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:20 schreef Kopbal het volgende:
Geloof er niet in dat de politie het gaat toelaten dat grote groepen Twentenaren het centrum/ Zuid ingaan.
Bijna 2 miljoen gaat dus naar ADO, zullen ze in Den Haag ook best blij mee zijn..quote:'Elia praat na bekerfinale over toekomst'
Dat Eljero Elia komende zomer FC Twente verlaat voor een buitenlandse club, staat inmiddels vast. Onduidelijk is echter nog welke club hem weet vast te leggen. Na de bekerfinale zal er meer duidelijkheid komen.
Elia sprak reeds met Hamburger SV en enkele Engelse clubs, waaronder Tottenham Hotspur. Volgens het Algemeen Dagblad zal de rappe flankspeler na de bekerfinale van zondag bekend maken naar welke buitenlandse club hij vertrekt.
FC Twente heeft de transfersom vastgesteld op 9,6 miljoen euro. Twintig procent daarvan wordt afgedragen aan ADO Den Haag, de voormalig werkgever van Elia.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:46 schreef jjstyle333 het volgende:
dagboekje van Janssen
jammer van die limiet van 9.6 miljoen. zonder limiet hadden ze er veel meer uit kunnen halenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:10 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Bijna 2 miljoen gaat dus naar ADO, zullen ze in Den Haag ook best blij mee zijn..
Leuk stukje ook weer op twente.tv met Arnautovic en EliaIk hoop dat hun scnenario voor de finale uitkomt!
Hmm ja, misschien wel. Maar 't is wel het hoogste bedrag dat Twente ooit ontvangen heeft voor een speler neem ik aan. Ik denk eerlijk gezegd dat ie niet heel veel meer waard is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:28 schreef 9christensen het volgende:
[..]
jammer van die limiet van 9.6 miljoen. zonder limiet hadden ze er veel meer uit kunnen halen
die hebben dan mooi pech dacht ik zoquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:52 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ik hoop dat er geen volk achter mij zit dat perse wil zitten
precies!!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Ze hebben ook al drie uur in de bus of trein kunnen zitten.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:45 schreef Zwoerd het volgende:
Ik hoop maar dat ik in een leuk vak word gezet
Ik hoop dat het net zo'n feest wordt als in 2001! Dan komt het met dat vak en dat staan/zitten ook wel goedquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:52 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ik hoop dat er geen volk achter mij zit dat perse wil zitten
quote:Grootse sfeeractie op A1
zaterdag, 16 mei 2009 18:24 Redactie
E-mail Print PDF
Ruim 200 supporters verzamelden zich op de brug over de A1
De Enterse supportersvereniging van FC Twente heeft in de namiddag de selectie van de Enschedese club op een prachtige wijze uitgezwaaid. De spelersbus kwam rond de klok van 18.00 uur langs Enter. Ruim 200 supporters, voorzien van fakkels, spandoeken en rookpotten, zorgden voor een fantastische sfeeractie. De selectie zal vannacht verblijven in Hotel Huis ter Duin in Noordwijk waarna ze morgen de finale zullen spelen in De Kuip tegen sc Heerenveen. Een foto-impressie.
http://www.entersnieuws.n(...)feeractie-op-a1.html
hij zal morgen www.myp2p.eu moeten checken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:54 schreef Lamzak_ het volgende:
Weet iemand hier of de wedstrijd nog ergens live op internet te zien zal zijn? Mijn vader zit in het buitenland namelijk
Ehehe, Mark stond naast me, had je 2 vliegen in 1 klap gehadquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
hij zal morgen www.myp2p.eu moeten checken.
trouwens lamzak, ik zag je met ajax uit wel weer. maar ik denk altijd onder de wedstrijd van : ik loop er na de wedstrijd wel even heen, maar dan vergeet ik het
Moet niet veel langer duren als je in trein 8 zitquote:Op zondag 17 mei 2009 12:05 schreef Mark-Hgl het volgende:
Uurtje of 3 volgens mij.
rij je er toch achteraan?quote:Op zondag 17 mei 2009 12:12 schreef kastanova het volgende:
Ai, dat is mooi kut....
Word ik net wakker, zie ik een gemiste oproep van een vriend om 9:00.
Ik terugbellen, bleek hij via een neef met een eigen bedrijf kaartjes gekregen te hebben en hij had er nog 3 over, of ik die had willen hebben; VIP-kaarten notabene!!!
Maar ze waren inmiddels al onderweg.
Wat loop je nou hier te trollen dan smeerpijp? Rot even op naar het Ajaxtopic ofzo kneusquote:
Gast, kap eens met FC Twente supporters arrogant te noemen terwijl je zelf voor Ajax bent, wil je?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Het doet me deugd om jullie naast de beker te zien grijpen, dat het onverdiend is geeft het nog meer smaak. Al is het alleen maar voor jullie arrogante supporters.
Mwah mwah mwah... Eerste helft was duidelijk voor Heerenveen en als Twente ZO slordig met de kansen om gaat, zoals wel vaker dit seizoen, dan wordt het gevaarlijk.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:03 schreef NoizEkick het volgende:
Kom op Cyberia, even niet zo triest. Twente had gewoon moeten winnen, klaar.
En Boschker wéér met een Boschkertje. Moet echt een andere keeper komen hoor.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:04 schreef Jojoortje het volgende:
Heb Kufo trouwens echt totaal niet gezien...
Zegt een ajax supporter iets over arrogantquote:Op zondag 17 mei 2009 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Het doet me deugd om jullie naast de beker te zien grijpen, dat het onverdiend is geeft het nog meer smaak. Al is het alleen maar voor jullie arrogante supporters.
En de tweede helft was Heerenveen nergens. En dan met veel geluk scoren, en ook nog eens Twente die 3 2 maal op de paal/lat schiet.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mwah mwah mwah... Eerste helft was duidelijk voor Heerenveen en als Twente ZO slordig met de kansen om gaat, zoals wel vaker dit seizoen, dan wordt het gevaarlijk.
2 of 4 wedstrijden ja.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:07 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Zegt een ajax supporter iets over arrogant![]()
Hartstikke jammer voor jullie.
had het jullie erg gegund.
Aan de andere kant, wat kan jullie die beker schelen. Jullie spelen CL.
Waarom doe je dit nu, man? Waar-om?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Die zal bij thuiskomst wel volzitten, gewoon niet op reageren joh.toch een prima seizoen gedraaid?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:10 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Waarom doe je dit nu, man? Waar-om?
Laat maar, ik wil het niet eens horen. Ik sluit af en stap op de fiets. Hopen dat het een beetje meevalt met de reacties in dit topic als ik thuiskom.
Heerenveen heeft ook de lat geraakt in de eerste helft. Geluk dwing je af en dat heeft Heerenveen goed gedaan. Goed druk gezet, vooral in de eerste helft. Twente was het echt even kwijt.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:07 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
En de tweede helft was Heerenveen nergens. En dan met veel geluk scoren, en ook nog eens Twente die 3 ( toch?) maal op de paal/lat schiet.
Snap niet hoe hij ooit dacht een penalty te gaan stoppen zo.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:06 schreef Blawh het volgende:
[..]
En Boschker wéér met een Boschkertje. Moet echt een andere keeper komen hoor.
Zeer juiste analyse, hulde!quote:Op zondag 17 mei 2009 21:12 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nou ja, Twente heeft meer kans op CL dan Cyberia zijn ajax
dat was hersi niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:21 schreef Kopbal het volgende:
Hersi schopte de vlag van Rotterdam kapot, dit was zijn straf.
pwnd
ook niet, die sloeg de vlag en daarna kwam een blanke speler met een lompe trap tegen de vlag.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
Dat was Denneboom toch?
Onderschatting lijkt me niet. Leek er meer op dat ze stijf van de spanning stonden.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:01 schreef Suijk het volgende:
Mooie wedstrijd van gemaakt, eerste helft leek toch een klein beetje op onderschatting.
Vorige bekerfinale - doe eens lief-quote:Op zondag 17 mei 2009 23:28 schreef Fortitudo het volgende:
toen het op penalty's aankwam wist ik echter al dat jullie zouden verliezen. volgens mij heeft bosscker nog nooit ene penalty gehouden. altijd een beetje lafjes naar de hoek duiken/laten vallen![]()
die bal door het midden had hij moeten hebben.
Getafe Uefa cup toch ook?quote:
Mee eens, Stam viel uitstekend in, die begint toch wel een prima vleugelverdediger te worden. Leuke speler om te zien.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:16 schreef Blawh het volgende:
Die tweede wissel pakte nog niet eens zo slecht uit (goed zelfs), maar die van Arnautovic was wel erg zonde inderdaad.
Stam speelde erg goed. Ik heb hem echt gemist de laatste weken. Gewoon, er ontbrak 'iets' op het veld. En tja, Denneboom... de inzet is er zeker, maar de kwaliteit simpelweg niet. Die bal van Perez nadat diezelfde Perez hem op de paal had geschoten; Arnautovic had hem er ingetikt. Dat weet ik zeker.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:16 schreef Blawh het volgende:
Die tweede wissel pakte nog niet eens zo slecht uit (goed zelfs), maar die van Arnautovic was wel erg zonde inderdaad.
Twente had de kansen die ze gehad hebben, gewoon moet maken.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:51 schreef Kopbal het volgende:
Man, gedraag je niet zo als een calimeroTwente was misschien ietsjes beter, maar het is zeker geen onverdiende overwinning voor Heerenveen.
Blij dat die arrogante Twentenaren verloren hebben.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:02 schreef Kopbal het volgende:
Dus als de neutrale supporter een voorkeur had voor Heerenveen vanavond hebben ze een hekel aan Twente? lul toch niet zo slap man, mafkees.
Fuck die CLquote:Op zondag 17 mei 2009 21:07 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Aan de andere kant, wat kan jullie die beker schelen. Jullie spelen CL.
Ik ook.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:32 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Fuck die CLKlotezooi.
Matig begin van de wedstrijd, wat wil je ook als je na een kwartier al 2 spelers moet wisselen.
En dan die ballen op de paalEn die klotepenalty's .
Ik ben er goed ziek van
Jij bent nooit blij als Ajax niet wint?quote:Op maandag 18 mei 2009 01:38 schreef rja het volgende:
[..]
Ik ook.
Dat er fokkers rondlopen, die blij zijn dat Twente verloren hebben en ze zijn geen Heerenveen supporter.
Kan ik zeer pissig worden !
Tjeh, als je op de trein gaat staan wachten dan kan hij ook niet wegrijden natuurlijkquote:Op maandag 18 mei 2009 02:56 schreef Lamzak_ het volgende:
Een geweldige dag die eindigt in een mineur...
Met opgeheven hoofd het stadion uit. Jammer dat je dan anderhalf uur moet wachten, staand, op de trein, terwijl alle heerenveen supporters al weg zijn
Hoe laat was je weer in Enschede?quote:Op maandag 18 mei 2009 02:56 schreef Lamzak_ het volgende:
Een geweldige dag die eindigt in een mineur...
Met opgeheven hoofd het stadion uit. Jammer dat je dan anderhalf uur moet wachten, staand, op de trein, terwijl alle heerenveen supporters al weg zijn
Mompelt iets van bal kaatsen en terug verwachten.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:38 schreef rja het volgende:
[..]
Ik ook.
Dat er fokkers rondlopen, die blij zijn dat Twente verloren hebben en ze zijn geen Heerenveen supporter.
Doe dat dan na de wedstrijdquote:Twentefans slopen 2 bussen
Supporters van FC Twente hebben zondagmiddag twee bussen compleet vernield. Dat gebeurde onderweg naar Rotterdam, waar ze naartoe gingen voor de finale van de KNVB-beker tussen FC Twente en SC Heerenveen.
Bij aankomst heeft de politie de 125 fans meteen teruggestuurd, meldde een woordvoerder zondagavond.
, ,Stoelen, ruiten, het dakluikje. Ze hebben alles vernield wat vernield kan worden'', aldus de zegsman. Onder begeleiding van vijftien ME'ers is de groep teruggestuurd naar Enschede. Ze werden vervoerd in drie andere bussen, ,,omdat de voertuigen zodanig waren toegetakeld dat ze niet verder konden''.
Nog niemand is aangehouden, omdat zo snel niet duidelijk werd wie zich schuldig hebben gemaakt aan vandalisme. Wel heeft de politie van alle supporters in de groep foto's gemaakt en persoonsgegevens genoteerd.
In de binnenstad van Enschede heeft de politie vier mensen aangehouden wegens vechtpartijen en verstoring van de openbare orde
Als je niks zinnigs te melden heb, nok hem dan.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:45 schreef sezten het volgende:
Ik zou ook niet voor mijn plezier in een bus uit de Achterhoek gaan zitten.
Jankerdquote:Op maandag 18 mei 2009 01:38 schreef rja het volgende:
[..]
Ik ook.
hey, jij bent echt grappigquote:Op maandag 18 mei 2009 10:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jankerd
Misschien had Munsterman moeten proberen om ff een grasmatje te laten leggen voordat de pingels genomen werden, dan waren jullie misschien wat scherper geweest
whhaahhaahahahahahquote:Op maandag 18 mei 2009 10:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jankerd
Misschien had Munsterman moeten proberen om ff een grasmatje te laten leggen voordat de pingels genomen werden, dan waren jullie misschien wat scherper geweest
Matige garp.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jankerd
Die 2e had ie kunnen hebben, rest was prima ingeschoten.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:13 schreef Kopbal het volgende:
Wat was Boschker aan het doen gisteren bij de penalty's? Dealtje gesloten met Heerenveen ofzo
Hij lag telkens wel heel snel in de hoek. De 1-0 was ook een enorme blunder.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die 2e had ie kunnen hebben, rest was prima ingeschoten.
Wat ben jij een enorme droeftoeter.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jankerd
Klopt wel maar Twente maakte geen moment de indruk dat het ging winnen, ze kwamen allemaal nogal onzeker over, eerlijk gezegd vond ik het een klein wonder dat ze er nog 4 gemaakt hebben.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die 2e had ie kunnen hebben, rest was prima ingeschoten.
Past goed bij die gefrustreerde chagerijnige bende in dit topic danquote:
Liever gefrustreerd en chagerijnig dan die leuke grapjes van jouquote:Op maandag 18 mei 2009 10:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Past goed bij die gefrustreerde chagerijnige bende in dit topic dan
Wat een ophef over een kleine kwinkslag.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Liever gefrustreerd en chagerijnig dan die leuke grapjes van jou
Boschker is sowieso niet meer het zekerheidje van weleer. Ook een dagje ouder he. Volgend jaar gewoon beginnen met Mihailov.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:17 schreef Robinhoo het volgende:
nieuwe keeper is geen slecht idee, zat me echt te ergeren aan boschker bij de penalty's
Huh, Enschede is geen Achterhoek?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als je niks zinnigs te melden heb, nok hem dan.
Twente =niet Achterhoek.
quote:
Is hij definitief van Liverpool overgenomen dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
Boschker is sowieso niet meer het zekerheidje van weleer. Ook een dagje ouder he. Volgend jaar gewoon beginnen met Mihailov.
quote:
wat verwacht je anders dan, met zo'n kansloze 'grap' in dit topicquote:Op maandag 18 mei 2009 10:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Past goed bij die gefrustreerde chagerijnige bende in dit topic dan
Misschien is dat wel een goed idee ja. Boschker begint steeds vaker slordige fouten te maken.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
Boschker is sowieso niet meer het zekerheidje van weleer. Ook een dagje ouder he. Volgend jaar gewoon beginnen met Mihailov.
Wat jij vind doet er niet toe.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:41 schreef sezten het volgende:
Ik vind Enschede Hengelo en Almelo gewoon Achterhoek![]()
Fijn dat je er dan nog wel even commentaar op geeft.quote:
Ik meen begrepen te hebben dat hij ook voor komend seizoen gehuurd is.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is hij definitief van Liverpool overgenomen dan?
[..]
En je noemt jezelf El Genius.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:41 schreef sezten het volgende:
Bohh, het ligt in ieder geval dicht bij elkaar![]()
Haha.quote:Op maandag 18 mei 2009 08:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Tjeh, als je op de trein gaat staan wachten dan kan hij ook niet wegrijden natuurlijk
Ik zat er ook helemaal naast. Ik zei: "Bij penalty's wint Twente, zeker weten". Viel dus tegenquote:Op maandag 18 mei 2009 10:13 schreef Kopbal het volgende:
Wat was Boschker aan het doen gisteren bij de penalty's? Dealtje gesloten met Heerenveen ofzo
Twente en penalty's, goede combinatiequote:Op maandag 18 mei 2009 10:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zat er ook helemaal naast. Ik zei: "Bij penalty's wint Twente, zeker weten". Viel dus tegen
Goh wat ben jij een domme donder zeg. Ik vind Friesland ook Groningen, ligt in ieder geval dicht bij elkaar.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:41 schreef sezten het volgende:
Ik schreeuwde tijdens de gemiste penalty: Ach! Dit moet zo gaan! We moeten eerst nog in een onmogelijke hoek gedreven worden, en dan winnen we alsnog!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zat er ook helemaal naast. Ik zei: "Bij penalty's wint Twente, zeker weten". Viel dus tegen
Zoiets had ik ook. Al 2 keer terug gekomen in de wedstrijd en in 2001 kwamen we ook terug in een verloren penaltyreeks. Maarja, deze keer lukte het niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:58 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ik schreeuwde tijdens de gemiste penalty: Ach! Dit moet zo gaan! We moeten eerst nog in een onmogelijke hoek gedreven worden, en dan winnen we alsnog!
Ik was ook overtuigd dat de 5de penalty mis zou gaan...
Maar helaas, het mochtn iet zo zijn
Bedankt.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:00 schreef sezten het volgende:
Dat Twente de penaltyreeks verloor kwam door de psychologische achterstand na 120 minuten.
Net voor het eind, bij 2-2, de bal van de lijn, was een dreun die hard aankwam. Dan begin je de strafschoppen met een verslagen gevoel. Omdat je ook makkelijk (en zeker over de hele wedstrijd gezien) had kunnen winnen voordat er strafschoppen kwamen.
Zo dit was mijn analyse.
Ik ga nu naar Zweden, dag.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:41 schreef sezten het volgende:
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Goh wat ben jij een domme donder zeg. Ik vind Friesland ook Groningen, ligt in ieder geval dicht bij elkaar.
Wat een ontzettende uil
En dat noemt zich aankomend vrachtwagenchauffeur
'HE SETZEN DOE EFFE RITJE NAAR ZWEDEN'
Rijdt ie naar Noorwegen
Whehequote:Op zondag 17 mei 2009 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat loop je nou hier te trollen dan smeerpijp? Rot even op naar het Ajaxtopic ofzo kneus![]()
Jammer Twente
Da's zeker waar, maar ben wel blij dat er nu geen huldiging is net zoals vorig jaar. Daar had ik nu niet zoveel zin in gehad.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:11 schreef Dos37 het volgende:
En al met al was het natuurlijk een geniaal seizoen, daar doet deze laatste wedstrijd niets aan af.![]()
Hoe ze die treinen regelde ben ik ook nog niet uit inderdaad, de ene na de andere vetrok richting Heerenveen, eentje was gewoon half leegquote:Op maandag 18 mei 2009 08:32 schreef Merson het volgende:
[..]
Hoe laat was je weer in Enschede?
Was goed geregeld daar bij de treinen.
"Spoor 4 gaat naar Enschede."
Twee minuten later: "Spoor 4 gaat naar Heerenveen en Leeuwarden."
Drie minuten later: "We gaan het ingewikkeld maken voor u, spoor 3 gaat naar Heerenveen en spoor 4 naar Enschede. Bedankt voor uw medewerking."
Na 5 minuten in de trein chillen: "Supporters van FC Twente, reizende naar Enschede, u wordt vriendelijk verzocht om deze trein te verlaten en u naar spoor 3 te begeven."
Grafstemming in die eerste twee treinen naar Heerenveen trouwens...
Omdat? Verlies hem liever van Heerenveen dan van bijv. Ajax of PSV..quote:Op maandag 18 mei 2009 12:33 schreef DarkShine het volgende:
Een finale verliezen is zuur, hem verliezen van Heerenveen lijkt me helemaal zuur...
Omdat ik Heerenveen een club zonder iets vind?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:44 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Omdat? Verlies hem liever van Heerenveen dan van bijv. Ajax of PSV..
*kijkt naar UI*quote:Op maandag 18 mei 2009 12:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Omdat ik Heerenveen een club zonder iets vind?
Slim gedaan van Twente, snel nog even een fikse transfersom in het contract gezetquote:Elia: 'FC Twente is voor mij einde verhaal'
18/05/2009 11:44
Verscheidene scouts waren zondag aanwezig in De Kuip om Eljero Elia te aanschouwen. De aanvaller bevestigde zijn vertrek bij
FC Twente. 'Het buitenland heeft mijn voorkeur.'
'Ik heb mijn laatste wedstrijd voor FC Twente gespeeld', bevestigde Elia bij RTV Oost zijn aanstaande vertrek na de bekerfinale tegen SC Heerenveen. 'Maar ik weet nog niet waar ik naar toe ga. Mijn voorkeur gaat uit naar het buitenland.'
Elia verlengde zijn contract met FC Twente in de winterstop tot medio 2013. Tijdens de onderhandelingen was een gelimiteerde afkoopsom een van de discussiepunten.
'Zoals de afspraken zijn, is FC Twente einde verhaal voor mij', aldus Elia. Onder meer Hamburger SV en Tottenham Hotspur hebben interesse in de rechtsbuiten. 'Ik heb nog met geen enkele club gesproken. Dat gaat de komende dagen gebeuren.'
Neem toch aan dat als meerdere buitenlandse clubs tegen elkaar opbieden Twente nog wat meer centjes kan vangen dan 9,6 miljoen (ook best veel centjes trouwens).quote:Op maandag 18 mei 2009 13:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
9,6 miljoen maar he, dat is niet wat iedereen verwacht had.
Waarvan nog eens 20% naar ADO gaat.
Twente heeft niks te willen, elke club die 9,6 miljoen neerlegt mag met Elia gaan praten. Contractueel vastgelegdquote:Op maandag 18 mei 2009 14:00 schreef Wolbo het volgende:
[..]
Neem toch aan dat als meerdere buitenlandse clubs tegen elkaar opbieden Twente nog wat meer centjes kan vangen dan 9,6 miljoen (ook best veel centjes trouwens).
Ik dacht 30%, plus een deel naar het stadionquote:Op maandag 18 mei 2009 13:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
9,6 miljoen maar he, dat is niet wat iedereen verwacht had.
Waarvan nog eens 20% naar ADO gaat.
Ik wou net zeggen, dat bedrag van Sulejmani is geen graadmeter. Buiten Sulejmani en Alves, welke spelers van een 'subtopper' (de niet traditionele top-3) zijn voor meer dan 10 miljoen verkocht? Volgens mijn niemand.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:56 schreef Dos37 het volgende:
iedereen zit zich nog blind te staren op de transfersom van Sulejmani dat was te gek voor woorden. Bijna 10 miljoen is een goed bedrag.
Nope, stond laatst exact in het AD. 9,6 miljoen, en daarvan gaat 20% naar ADO.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:17 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik dacht 30%, plus een deel naar het stadion
Ken het maar al de goed , succes vandaagquote:Op maandag 18 mei 2009 12:53 schreef jjstyle333 het volgende:
pfff heb nog een kater overgehouden van de nederlaag. En dan geen kater van drank.
20% naar ADO en dan moeten ze ook nog 50% van de rest ten goede van het stadion laten komen.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:17 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik dacht 30%, plus een deel naar het stadion
Anders kregen ze het geld voor het stadion niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:47 schreef TN-FR het volgende:
Hoe zo is dat?
precies ze hadden hem niet moeten opstellenquote:Op maandag 18 mei 2009 14:47 schreef SCH het volgende:
Wat had Arnoutodinges nou zo snel al gisteren? Een oude blessure? Was het dan niet een risico om hem op te stellen?
misschien, maar het was wel de laatste en belangrijkste wedstrijd van het jaar, dan mag je wel iets risico nemenquote:Op maandag 18 mei 2009 14:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
precies ze hadden hem niet moeten opstellen
Ja, maar als je dan in de 10e minuut al moet wisselen dan heb je verkeerd gegokt. Good for us.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:54 schreef Neleos het volgende:
[..]
misschien, maar het was wel de laatste en belangrijkste wedstrijd van het jaar, dan mag je wel iets risico nemen
Die gok moet je met Denneboom op de bank gewoon nemen, wat is die man een drama zeg..quote:Op maandag 18 mei 2009 15:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, maar als je dan in de 10e minuut al moet wisselen dan heb je verkeerd gegokt. Good for us.
waar was jij dan als echte fanquote:Op maandag 18 mei 2009 11:18 schreef 9christensen het volgende:
sfeer van onze kant viel me wel tegen.
hij stond naast mijquote:
Dat zou opzich nergens op slaan, kan me niet herinneren dat Twente en Feyenoord mot met mekaar hebbenquote:Op maandag 18 mei 2009 15:28 schreef SCH het volgende:
Wat is er trouwens waar van het verhaal dat Twente supporters in de rust hebben geknokt met Feyenoord supporters buiten het stadion?
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zou opzich nergens op slaan, kan me niet herinneren dat Twente en Feyenoord mot met mekaar hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |