En dan moet hij 'Ibi' gaan bellen!quote:Op zondag 17 mei 2009 21:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Sibon
Hopelijk gaat hij zo weer drinken
quote:Op zondag 17 mei 2009 20:47 schreef detulp050 het volgende:
Heb je nu je zin Venom? Een dweilorkest, gekke feestende helmpjes en mensen die blij doen, maar er niet uitzien of ze überhaupt weten wie er op goal staat.
Waarom zit die haat jegens friezen zo diep bij Groningers? Echt iets wat ik me al een tijdje afvraag.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:52 schreef clauwheee het volgende:
Kloten. Gunde het Twente stukken meer op basis van dit seizoen, de tweede helft en de verlenging. Echt balen. Stomme friezen.
Dacht je dat?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:39 schreef Tommeke het volgende:
Andersom is dat helemaal niet zo, niemand in Friesland maakt zich druk om Groningers
Ik heb er 18 jaar gewoond en niet veel van gemerkt dat 'wij' tegen 'jullie' zijn ofzoquote:Op zondag 17 mei 2009 21:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dacht je dat?![]()
Ik heb een paar maanden in Friesland gewerkt, ik kan je vertellen dat deze Friezen het constant over "die Groningers" hadden.
Daar is ook pas mijn aversie tegen een deel van de Friezen ontstaan. Tot op heden weet ik nog steeds niet wat ik fout heb gedaan behalve "Groninger-zijn"
Coolquote:Op zondag 17 mei 2009 21:52 schreef Prosac het volgende:
Ik heb 5 maanden gewerkt voor Ballast Nedam als uitvoerder voor het Aquaduct Houkesloot.
Ik ben er nog altijd trots op, een bezoekje Sneek levert voor mij ook altijd even een ritje Houkesloot op.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:23 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Cool
Mooi aquaduct, fiets er regelmatig doorheen op m'n racefietsje. Wanhopig proberend 60 te halen
Tommeke Boonen???quote:Op zondag 17 mei 2009 22:23 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Cool
Mooi aquaduct, fiets er regelmatig doorheen op m'n racefietsje. Wanhopig proberend 60 te halen
Twente speelde veel beter voetbal dan Heerenveen.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:46 schreef Cyberia18 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De arrogante Tukkers liggen eruit! Genieten dit.![]()
![]()
Dat viel reuze mee. Twente heeft de gehele wedstrijd niet 1 keer op voorsprong gestaan.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:05 schreef rja het volgende:
[..]
Twente speelde veel beter voetbal dan Heerenveen.
Werkelijk,quote:Op maandag 18 mei 2009 00:20 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat viel reuze mee. Twente heeft de gehele wedstrijd niet 1 keer op voorsprong gestaan.
gerald lijkt me een chille gozerquote:
Twente speelde veel beter in de tweede helft en de verlenging.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:34 schreef Merkie het volgende:
Niet zo aanstellen, Twente speelde niet veel beter dan Heerenveen, klaar. Ze speelden wel iets beter. Het gaat om de nuance.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |