quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 20:46 schreef Cyberia18 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De arrogante Tukkers liggen eruit! Genieten dit.![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 20:46 schreef Cyberia18 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Liggen eruit?quote:Op zondag 17 mei 2009 20:46 schreef Cyberia18 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik gun het Kalou welquote:Op zondag 17 mei 2009 20:46 schreef inZanity het volgende:
kutheerenveen die gun je toch helemaal niks..
Jij dus ookquote:Op zondag 17 mei 2009 20:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wahah die wisselspeler van Twente die ff een bal richting de dansende Heerenveen trainers trapte
Arrogant? 5% misschien ja.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:46 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
Ik heb geen feestende Twentestaf gezienquote:Op zondag 17 mei 2009 20:47 schreef Doopy-X- het volgende:
Zagen jullie dat een reservespeler van twente een bal tegen het groepje feestende technische staf van Twente aanschoot?!!
daarom is die ook zo'n 5 keer kampioen geworden..quote:Op zondag 17 mei 2009 20:46 schreef Espabilado het volgende:
Die Sollied houd van bekers, niet zo van schalen
Ik zou het ook slecht trekken als mijn technische staf feest loopt te vieren als ik net de bekerfinale verloren heb.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:47 schreef Doopy-X- het volgende:
Zagen jullie dat een reservespeler van twente een bal tegen het groepje feestende technische staf van Twente aanschoot?!!
Bedoelde natuurlijk de friezen, excuusquote:Op zondag 17 mei 2009 20:47 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik heb geen feestende Twentestaf gezien
Ja, zij welquote:Op zondag 17 mei 2009 20:47 schreef DJ_Ryow het volgende:
ah joh, gelukkig hebben jullie de dubbele voorronde CL nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |