Hoe laat was je weer in Enschede?quote:Op maandag 18 mei 2009 02:56 schreef Lamzak_ het volgende:
Een geweldige dag die eindigt in een mineur...
Met opgeheven hoofd het stadion uit. Jammer dat je dan anderhalf uur moet wachten, staand, op de trein, terwijl alle heerenveen supporters al weg zijn
Mompelt iets van bal kaatsen en terug verwachten.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:38 schreef rja het volgende:
[..]
Ik ook.
Dat er fokkers rondlopen, die blij zijn dat Twente verloren hebben en ze zijn geen Heerenveen supporter.
Kan ik zeer pissig worden !
Doe dat dan na de wedstrijdquote:Twentefans slopen 2 bussen
Supporters van FC Twente hebben zondagmiddag twee bussen compleet vernield. Dat gebeurde onderweg naar Rotterdam, waar ze naartoe gingen voor de finale van de KNVB-beker tussen FC Twente en SC Heerenveen.
Bij aankomst heeft de politie de 125 fans meteen teruggestuurd, meldde een woordvoerder zondagavond.
, ,Stoelen, ruiten, het dakluikje. Ze hebben alles vernield wat vernield kan worden'', aldus de zegsman. Onder begeleiding van vijftien ME'ers is de groep teruggestuurd naar Enschede. Ze werden vervoerd in drie andere bussen, ,,omdat de voertuigen zodanig waren toegetakeld dat ze niet verder konden''.
Nog niemand is aangehouden, omdat zo snel niet duidelijk werd wie zich schuldig hebben gemaakt aan vandalisme. Wel heeft de politie van alle supporters in de groep foto's gemaakt en persoonsgegevens genoteerd.
In de binnenstad van Enschede heeft de politie vier mensen aangehouden wegens vechtpartijen en verstoring van de openbare orde
Als je niks zinnigs te melden heb, nok hem dan.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:45 schreef sezten het volgende:
Ik zou ook niet voor mijn plezier in een bus uit de Achterhoek gaan zitten.
Jankerdquote:Op maandag 18 mei 2009 01:38 schreef rja het volgende:
[..]
Ik ook.
Dat er fokkers rondlopen, die blij zijn dat Twente verloren hebben en ze zijn geen Heerenveen supporter.
Kan ik zeer pissig worden !
hey, jij bent echt grappigquote:Op maandag 18 mei 2009 10:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jankerd
Misschien had Munsterman moeten proberen om ff een grasmatje te laten leggen voordat de pingels genomen werden, dan waren jullie misschien wat scherper geweest
whhaahhaahahahahahquote:Op maandag 18 mei 2009 10:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jankerd
Misschien had Munsterman moeten proberen om ff een grasmatje te laten leggen voordat de pingels genomen werden, dan waren jullie misschien wat scherper geweest
Matige garp.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jankerd
Die 2e had ie kunnen hebben, rest was prima ingeschoten.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:13 schreef Kopbal het volgende:
Wat was Boschker aan het doen gisteren bij de penalty's? Dealtje gesloten met Heerenveen ofzo
Hij lag telkens wel heel snel in de hoek. De 1-0 was ook een enorme blunder.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die 2e had ie kunnen hebben, rest was prima ingeschoten.
Wat ben jij een enorme droeftoeter.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jankerd
Klopt wel maar Twente maakte geen moment de indruk dat het ging winnen, ze kwamen allemaal nogal onzeker over, eerlijk gezegd vond ik het een klein wonder dat ze er nog 4 gemaakt hebben.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die 2e had ie kunnen hebben, rest was prima ingeschoten.
Past goed bij die gefrustreerde chagerijnige bende in dit topic danquote:
Liever gefrustreerd en chagerijnig dan die leuke grapjes van jouquote:Op maandag 18 mei 2009 10:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Past goed bij die gefrustreerde chagerijnige bende in dit topic dan
Wat een ophef over een kleine kwinkslag.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Liever gefrustreerd en chagerijnig dan die leuke grapjes van jou
Boschker is sowieso niet meer het zekerheidje van weleer. Ook een dagje ouder he. Volgend jaar gewoon beginnen met Mihailov.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:17 schreef Robinhoo het volgende:
nieuwe keeper is geen slecht idee, zat me echt te ergeren aan boschker bij de penalty's
Huh, Enschede is geen Achterhoek?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als je niks zinnigs te melden heb, nok hem dan.
Twente =niet Achterhoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |