Dat is nog zo'n 20 minuten eerder dan de eerste treinen uit Heerenveen die rond 10:50u gaanquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:29 schreef RobbieT het volgende:
Wat een tijden.
Zit zelf in trein 1.
Mag zondagmorgen om 08.00 uur naar Enschede rijden (Of om 07.30 als ik met de trein ga) vanuit Leeuwarden.
Dan van Enschede naar Rotterdam (half 11 vertrek). Me een paar uur bij het stadion zien te vermaken, en later op de avond weer naar Enschede, en dan nog 2 uur naar Leeuwarden.
(Of als ik met de trein ga van rotterdam naar Leeuwarden).
WTFquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:26 schreef Mark-Hgl het volgende:
Nog geen enkele last van spanning. Zal zaterdag wel komen
Waar slaat dit op van Vak P?quote:Vak P boos: te laat bij De Kuip
ENSCHEDE Vak-P is boos omdat de trouwste FC Twente-fans zondag in haar ogen te laat bij De Kuip aankomen. De supportersvereniging vertrekt met het eerste cluster bussen, om 12.45 uur bij De Grolsch Veste. In totaal zijn er zeven clusters met 215 bussen en acht speciale treinen.
De Rotterdamse burgemeester Aboutaleb, de politie en de KNVB willen niet dat supporters voor 15.30 uur in de Maasstad zijn. ‘Iedereen werkt ons tegen en er wordt niet naar ons geluisterd’, meldt de Vak-P-site. Er wordt op gewezen dat supporterstreinen wel voor 15.30 uur in Rotterdam aankomen. ‘Het is te gek voor woorden en er is niks aan te doen’.
Volgens woordvoerder Richard Peters zorgde FC Twente er voor dat het aanvankelijke tijdstip waarop supporters in Rotterdam mogen zijn, is vervroegd van 17.00 naar 15.30 uur.
TC Tubantia
Vak-p wil net zo'n volksfeest als in 2001. Geen veetransport naar de kuip, alleen de wedstrijd en dan weer terug.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:08 schreef Kopbal het volgende:
Juist beter toch? Of wil vak-P het liefst de hele dag op een troosteloos pleintje achter de vakken staan?
Vak P gelooft ook nog in sinterklaas?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:28 schreef TaaiTaai het volgende:
[..]
Vak-p wil net zo'n volksfeest als in 2001. Geen veetransport naar de kuip, alleen de wedstrijd en dan weer terug.
Gewoon lekker de stad in, biertje erbij, dan naar het stadion, etc
Geen last ervan. Zit in vak G of F.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:23 schreef TaaiTaai het volgende:
Ik vind het zo irritant dat we nog niet weten in wat voor een vak we zitten.
ah joh gezellig, kom je ook?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:20 schreef Kopbal het volgende:
Geloof er niet in dat de politie het gaat toelaten dat grote groepen Twentenaren het centrum/ Zuid ingaan.
quote:Perez traint apart
15 mei 2009 14:58
ENSCHEDE - Kenneth Perez kon vrijdag wegens een blessure aan de nek bij FC Twente niet voluit trainen. Trainer Steve McClaren verwacht desondanks dat de spelmaker zondag in de bekerfinale tegen Heerenveen speelt.
''Ik ga er vanuit dat iedereen op tijd fit is'', verklaarde de Britse trainer. Ook Ronnie Stam, die al enkele weken buitenspel staat, is weer hersteld. McClaren: ''Hij is er klaar voor. Of hij speelt weet ik niet. Daar moet ik nog even over nadenken.''
Vorige week in de laatste competitiewedstrijd tegen Ajax viel Sander Boschker uit. Maar de geroutineerde doelman is in de Kuip van de partij. Dat geldt ook voor Blaise N'Kufo. In de Arena bleef hij uit voorzorg aan de kant.
Seizoen
In de competitie won FC Twente dit seizoen op eigen veld van Heerenveen met 6-0. Perez was de grote man. McClaren: ''Wij hadden een topdag en Heerenveen zat die avond in een dip. Dat zegt me niet zo veel.''
Recentelijk werd het in het Abe Lenstrastadion 1-1. Ook dat zegt met het oog op zondag niet veel. McClaren: ''Wij misten daar vier basisspelers. Nu staat er een ander elftal.''
inderdaad, je bent gek als je terug nog via Enschede gaat, terwijl dat niet hoeft!!quote:
Ging ik eigelijk ook vanuit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |