hij zal morgen www.myp2p.eu moeten checken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:54 schreef Lamzak_ het volgende:
Weet iemand hier of de wedstrijd nog ergens live op internet te zien zal zijn? Mijn vader zit in het buitenland namelijk

Ehehe, Mark stond naast me, had je 2 vliegen in 1 klap gehadquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
hij zal morgen www.myp2p.eu moeten checken.
trouwens lamzak, ik zag je met ajax uit wel weer. maar ik denk altijd onder de wedstrijd van : ik loop er na de wedstrijd wel even heen, maar dan vergeet ik het

Moet niet veel langer duren als je in trein 8 zitquote:Op zondag 17 mei 2009 12:05 schreef Mark-Hgl het volgende:
Uurtje of 3 volgens mij.

rij je er toch achteraan?quote:Op zondag 17 mei 2009 12:12 schreef kastanova het volgende:
Ai, dat is mooi kut....
Word ik net wakker, zie ik een gemiste oproep van een vriend om 9:00.
Ik terugbellen, bleek hij via een neef met een eigen bedrijf kaartjes gekregen te hebben en hij had er nog 3 over, of ik die had willen hebben; VIP-kaarten notabene!!!
Maar ze waren inmiddels al onderweg.

Wat loop je nou hier te trollen dan smeerpijp? Rot even op naar het Ajaxtopic ofzo kneusquote:

Gast, kap eens met FC Twente supporters arrogant te noemen terwijl je zelf voor Ajax bent, wil je?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Het doet me deugd om jullie naast de beker te zien grijpen, dat het onverdiend is geeft het nog meer smaak. Al is het alleen maar voor jullie arrogante supporters.

Mwah mwah mwah... Eerste helft was duidelijk voor Heerenveen en als Twente ZO slordig met de kansen om gaat, zoals wel vaker dit seizoen, dan wordt het gevaarlijk.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:03 schreef NoizEkick het volgende:
Kom op Cyberia, even niet zo triest. Twente had gewoon moeten winnen, klaar.

En Boschker wéér met een Boschkertje. Moet echt een andere keeper komen hoor.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:04 schreef Jojoortje het volgende:
Heb Kufo trouwens echt totaal niet gezien...

Zegt een ajax supporter iets over arrogantquote:Op zondag 17 mei 2009 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Het doet me deugd om jullie naast de beker te zien grijpen, dat het onverdiend is geeft het nog meer smaak. Al is het alleen maar voor jullie arrogante supporters.

En de tweede helft was Heerenveen nergens. En dan met veel geluk scoren, en ook nog eens Twente die 3 2 maal op de paal/lat schiet.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mwah mwah mwah... Eerste helft was duidelijk voor Heerenveen en als Twente ZO slordig met de kansen om gaat, zoals wel vaker dit seizoen, dan wordt het gevaarlijk.

2 of 4 wedstrijden ja.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:07 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Zegt een ajax supporter iets over arrogant![]()
Hartstikke jammer voor jullie.
had het jullie erg gegund.
Aan de andere kant, wat kan jullie die beker schelen. Jullie spelen CL.

Waarom doe je dit nu, man? Waar-om?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:

Die zal bij thuiskomst wel volzitten, gewoon niet op reageren joh.toch een prima seizoen gedraaid?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:10 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Waarom doe je dit nu, man? Waar-om?
Laat maar, ik wil het niet eens horen. Ik sluit af en stap op de fiets. Hopen dat het een beetje meevalt met de reacties in dit topic als ik thuiskom.

Heerenveen heeft ook de lat geraakt in de eerste helft. Geluk dwing je af en dat heeft Heerenveen goed gedaan. Goed druk gezet, vooral in de eerste helft. Twente was het echt even kwijt.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:07 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
En de tweede helft was Heerenveen nergens. En dan met veel geluk scoren, en ook nog eens Twente die 3 ( toch?) maal op de paal/lat schiet.

Snap niet hoe hij ooit dacht een penalty te gaan stoppen zo.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:06 schreef Blawh het volgende:
[..]
En Boschker wéér met een Boschkertje. Moet echt een andere keeper komen hoor.

Zeer juiste analyse, hulde!quote:Op zondag 17 mei 2009 21:12 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nou ja, Twente heeft meer kans op CL dan Cyberia zijn ajax

dat was hersi niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:21 schreef Kopbal het volgende:
Hersi schopte de vlag van Rotterdam kapot, dit was zijn straf.
pwnd

ook niet, die sloeg de vlag en daarna kwam een blanke speler met een lompe trap tegen de vlag.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
Dat was Denneboom toch?

Onderschatting lijkt me niet. Leek er meer op dat ze stijf van de spanning stonden.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:01 schreef Suijk het volgende:
Mooie wedstrijd van gemaakt, eerste helft leek toch een klein beetje op onderschatting.

Vorige bekerfinale - doe eens lief-quote:Op zondag 17 mei 2009 23:28 schreef Fortitudo het volgende:
toen het op penalty's aankwam wist ik echter al dat jullie zouden verliezen. volgens mij heeft bosscker nog nooit ene penalty gehouden. altijd een beetje lafjes naar de hoek duiken/laten vallen![]()
die bal door het midden had hij moeten hebben.

Getafe Uefa cup toch ook?quote:

Mee eens, Stam viel uitstekend in, die begint toch wel een prima vleugelverdediger te worden. Leuke speler om te zien.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:16 schreef Blawh het volgende:
Die tweede wissel pakte nog niet eens zo slecht uit (goed zelfs), maar die van Arnautovic was wel erg zonde inderdaad.

Stam speelde erg goed. Ik heb hem echt gemist de laatste weken. Gewoon, er ontbrak 'iets' op het veld. En tja, Denneboom... de inzet is er zeker, maar de kwaliteit simpelweg niet. Die bal van Perez nadat diezelfde Perez hem op de paal had geschoten; Arnautovic had hem er ingetikt. Dat weet ik zeker.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:16 schreef Blawh het volgende:
Die tweede wissel pakte nog niet eens zo slecht uit (goed zelfs), maar die van Arnautovic was wel erg zonde inderdaad.

Twente had de kansen die ze gehad hebben, gewoon moet maken.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:51 schreef Kopbal het volgende:
Man, gedraag je niet zo als een calimeroTwente was misschien ietsjes beter, maar het is zeker geen onverdiende overwinning voor Heerenveen.

Blij dat die arrogante Twentenaren verloren hebben.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:02 schreef Kopbal het volgende:
Dus als de neutrale supporter een voorkeur had voor Heerenveen vanavond hebben ze een hekel aan Twente? lul toch niet zo slap man, mafkees.

Fuck die CLquote:Op zondag 17 mei 2009 21:07 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Aan de andere kant, wat kan jullie die beker schelen. Jullie spelen CL.

Ik ook.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:32 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Fuck die CLKlotezooi.
Matig begin van de wedstrijd, wat wil je ook als je na een kwartier al 2 spelers moet wisselen.
En dan die ballen op de paalEn die klotepenalty's .
Ik ben er goed ziek van

Jij bent nooit blij als Ajax niet wint?quote:Op maandag 18 mei 2009 01:38 schreef rja het volgende:
[..]
Ik ook.
Dat er fokkers rondlopen, die blij zijn dat Twente verloren hebben en ze zijn geen Heerenveen supporter.
Kan ik zeer pissig worden !

Tjeh, als je op de trein gaat staan wachten dan kan hij ook niet wegrijden natuurlijkquote:Op maandag 18 mei 2009 02:56 schreef Lamzak_ het volgende:
Een geweldige dag die eindigt in een mineur...
Met opgeheven hoofd het stadion uit. Jammer dat je dan anderhalf uur moet wachten, staand, op de trein, terwijl alle heerenveen supporters al weg zijn

Hoe laat was je weer in Enschede?quote:Op maandag 18 mei 2009 02:56 schreef Lamzak_ het volgende:
Een geweldige dag die eindigt in een mineur...
Met opgeheven hoofd het stadion uit. Jammer dat je dan anderhalf uur moet wachten, staand, op de trein, terwijl alle heerenveen supporters al weg zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |