Moet niet veel langer duren als je in trein 8 zitquote:Op zondag 17 mei 2009 12:05 schreef Mark-Hgl het volgende:
Uurtje of 3 volgens mij.

rij je er toch achteraan?quote:Op zondag 17 mei 2009 12:12 schreef kastanova het volgende:
Ai, dat is mooi kut....
Word ik net wakker, zie ik een gemiste oproep van een vriend om 9:00.
Ik terugbellen, bleek hij via een neef met een eigen bedrijf kaartjes gekregen te hebben en hij had er nog 3 over, of ik die had willen hebben; VIP-kaarten notabene!!!
Maar ze waren inmiddels al onderweg.

Wat loop je nou hier te trollen dan smeerpijp? Rot even op naar het Ajaxtopic ofzo kneusquote:

Gast, kap eens met FC Twente supporters arrogant te noemen terwijl je zelf voor Ajax bent, wil je?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Het doet me deugd om jullie naast de beker te zien grijpen, dat het onverdiend is geeft het nog meer smaak. Al is het alleen maar voor jullie arrogante supporters.

Mwah mwah mwah... Eerste helft was duidelijk voor Heerenveen en als Twente ZO slordig met de kansen om gaat, zoals wel vaker dit seizoen, dan wordt het gevaarlijk.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:03 schreef NoizEkick het volgende:
Kom op Cyberia, even niet zo triest. Twente had gewoon moeten winnen, klaar.

En Boschker wéér met een Boschkertje. Moet echt een andere keeper komen hoor.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:04 schreef Jojoortje het volgende:
Heb Kufo trouwens echt totaal niet gezien...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |